Zou best kunnen, er moet IETS rijden daar, qua roestrittenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens een bericht op Somda rijdt xx op de kippenlijn nu ook al met het prototype, FTD01 in reizigersdienst
tenzij je ontslagen wilt worden, dan is dat best een goed plan natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef Duvel het volgende:
OK, dat is verstandig, tip één: plemp geen bedrijfsinfo op een openbaar forum.
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef Duvel het volgende:
OK, dat is verstandig, tip één: plemp geen bedrijfsinfo op een openbaar forum.
De FTD01 heeft eerder vandaag de xx5032 al afgesleept. de xx5031 schijnt weer rond te karren. Maar ja veel meer dan roestrijden doen ze volgens mij op dat lijntje momenteel ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best kunnen, er moet IETS rijden daar, qua roestrittenzou me niet verbazen als ze nou die grijze nog 1 of 2 keer per dag op en neer laten karren. Ik hoop dat Strukton op Amf nog een keer een locje over heeft om die af te slepen, later vanavond
Ah dat is mooi om te horen. Dan hoeven ze niet in de buitenlucht of in Eindhoven meer onderhouden te worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef Ajaman het volgende:
Maar ik kan je nog wel vertellen dat zaterdag de eerste Protos van Connexxion omhoog wordt gehesen in de werkplaats
Klopt, sprak een maat van me die had de 16:45 trein, was ook een ICM-III of ICM-IV'tje. Die 16:45 was met +20 pas vertrokken uit Lw.... Ik kwam trouwens om 17:14 aan in Lw, mijn trein was gewoon op tijdquote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
Prachtig moment in Leeuwarden om kwart voor 5. Ik kom daar aan staat nog geen trein, minuutje later komt de trein die al klaar stond voor de 17.04 naar Zwolle aangereden op het spoor van waar de intercity van zou moeten vertrekken. Een ICM drietje.... kan echt niemand meer bij... Staan daar al 5 minuten opeengepakt. Horen we dat de machinist nog moet aankomen(uit Zwolle die trein had pech vandaar dat er ook nog geen trein stond). Kwartier later komt de trein uit Zwolle toch aan. Omdat het al bijna 4 over 5 is denk de conducteur dat die trein eerder weg gaat. Heeft ie het net omgeroepen iedereen is de trein uit, komt de machinist net aanlopen. Gaat toch de intercity weer eerder. De conducteur wist het helemaal niet meer en sloot gewoon de deuren van de intercity(die half leeg was gestroomd) en de trein vertrekt.
Is de helft dus in de stoptrein van 17.04 gaan zitten waar op dat moment nog geeneens een conducteur voor was
Heel warrig verhaal zie ik, maar het was echt super grappig
Overigens ben ik er INMIDDELS achter waar de vervangende bussen in Amf staanquote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De FTD01 heeft eerder vandaag de xx5032 al afgesleept. de xx5031 schijnt weer rond te karren. Maar ja veel meer dan roestrijden doen ze volgens mij op dat lijntje momenteel ook niet.![]()
Ja ja, laat dat maar aan Connexxion overquote:Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef Duvel het volgende:
Goed zo, dat is pas klantvriendelijk!
Ze zijn klantvriendelijker dan Arrivaquote:Op donderdag 27 september 2007 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, laat dat maar aan Connexxion over![]()
Dat zou best een kunst zijn. Van Arriva dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn klantvriendelijker dan Arriva![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou dit nog binnen PVR zijn?
En wij maar janken
Volgens mij rijden daar 5 keer zo weinig treinen als in NL en vervoeren ze even veel personen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou dit nog binnen PVR zijn?
En wij maar janken
Volgens mij lul jij uit je nek als een kip zonder kopquote:Op donderdag 27 september 2007 23:19 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij rijden daar 5 keer zo weinig treinen als in NL en vervoeren ze even veel personen.
Wat nou treinen te kort in NL?
Vandaar dat ik even op het emplacement van Leeuwarden moesten wachten. Ik kwam 16.54u + 12 ofzo aan in Leeuwarden. Kwam uit de richting Arnhem en had in Zwolle bijna nog de vertraagde Intercity (Oorspronkelijke vertrektijd 15.20u) gehaald die even voor mijn trein in Leeuwarden aankwam.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Klopt, sprak een maat van me die had de 16:45 trein, was ook een ICM-III of ICM-IV'tje. Die 16:45 was met +20 pas vertrokken uit Lw.... Ik kwam trouwens om 17:14 aan in Lw, mijn trein was gewoon op tijd
Effe rekenen:quote:Op donderdag 27 september 2007 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij lul jij uit je nek als een kip zonder kop
Dan ken je Arriva nog niet goed genoeg zeker.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best een kunst zijn. Van Arriva dan.
Hmmm dat land is wel veeeeeeeeel groter natuurlijk hequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef sander89 het volgende:
[..]
Effe rekenen:
16000000 gebruikers met 8,702 personen treinen per dag.
=1838 personen per trein in India.
In NL gaan er ongeveer 1000000 passagiers met de trein elke dag.
Zouden iets van 360 mensen per trein in NL moeten zitten gemiddeld, als hier 5 keer zoveel treinen rijden.
Maar kan nergens vinden hoeveel passagiers treinen hier dagelijks rijden in NL?
Nee, maar goed, je moet al zowat mensen opzettelijk gaan lopen irriteren wil je het slechter doen dan cxxquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
Dan ken je Arriva nog niet goed genoeg zeker.
Een klantenservice die pas 2 maanden na het indienen van een klacht met een standaardbrief op de proppen komt, brieven überhaubt niet versturen, mensen die langs elkaar heen werken, etc.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar goed, je moet al zowat mensen opzettelijk gaan lopen irriteren wil je het slechter doen dan cxxen dat lijkt me toch ook stug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |