abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53516685
Mendinistoelen er nog gewoon in dus? dat andere plaatje van vorige week zag er echt anders uit Groter scherm ook
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 27 september 2007 @ 15:20:36 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53517314
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mendinistoelen er nog gewoon in dus? dat andere plaatje van vorige week zag er echt anders uit Groter scherm ook
Misschien was dat de bios van vorig jaar? Toen hadden ze de hoofdsteunen gedemonteerd.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53517320
quote:
Ziet er tenminste echt huiselijk uit . TV, lampjes, gordijn, felle kleuren . Laat die medini-koploper zo lekker doorrijden .
  donderdag 27 september 2007 @ 15:21:54 #54
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53517361
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:20 schreef Steve-O het volgende:
Ben op zoek naar werk krijg net de volgende mail
[..]

Iemand een idee of dit wat is
Dat moet je toch niet aan ons vragen? Ga eens naar OHIH!

Ik zelf heb geen interesse, ik ben slecht in het maken van kruiswoordpuzzels.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53517656
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Misschien was dat de bios van vorig jaar? Toen hadden ze de hoofdsteunen gedemonteerd.
Ja precies Ik dacht dat het de bedoeling was om de Menidini alvast te ont-kpsteunen in de aanloop naar de revisie ook Nou ja, niet dus
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53517729
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ziet er tenminste echt huiselijk uit . TV, lampjes, gordijn, felle kleuren . Laat die medini-koploper zo lekker doorrijden .

Het ziet er idd echt niet uit Maar ze hebben er wel knalrood vloerkleed in gelegd, de stoelen zijn wel gewoon de Medini stoelen. Scherm was niet echt groot maar goed te zien je kunt precies over de stoelen heen kijken. Geluid was soms wat te zacht.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:59:50 #57
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53518466
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef Remzz het volgende:

[..]


Het ziet er idd echt niet uit Maar ze hebben er wel knalrood vloerkleed in gelegd, de stoelen zijn wel gewoon de Medini stoelen. Scherm was niet echt groot maar goed te zien je kunt precies over de stoelen heen kijken. Geluid was soms wat te zacht.
Vanmorgen hadden sommige mensen niet door dat het niet handig is als je voor de schermen gaat staan. En het is niet zo handig dat de stoelen in de standaard opstelling waren blijven staan, volgens mij hadden ze dat vorig jaar ook veranderd. (Alles in coachopstelling.)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport donderdag 27 september 2007 @ 17:05:35 #58
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_53520592
was het de 4226 niet die betrokken was bij die aanrijding met die kraan een maand terug ofzo?
in elk geval: deze rijdt weer, hij stond vanmiddag op enschede, spoor 2 (rijdt als aansluiting op de internationale trein)
de kopdeuren zaten in de grondverf (blauw-groenig-spul iig), en er waren nog duidelijk beschagingen te zien op de zijkant van de kop
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_53520909
Nee de 4206.
  Redactie Sport donderdag 27 september 2007 @ 17:20:57 #60
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_53521035
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:17 schreef thats-me het volgende:
Nee de 4206.


dan heb ik of scheel gekeken, of de 4226 heeft ook iets gehad
(zag het vanuit de bus, dus waarschijnlijk het eerste)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 september 2007 @ 17:39:28 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53521552
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef dennistd het volgende:

[..]



dan heb ik of scheel gekeken, of de 4226 heeft ook iets gehad
(zag het vanuit de bus, dus waarschijnlijk het eerste)
4226 is volgens mij bij het rangeren in aanraking gekomen met een andere koploper en had daardoor beschadigde deuren.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 september 2007 @ 17:39:53 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53521564
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef dennistd het volgende:
Er kwam net een Syntus Lint binnen op Enschede
Een wasmuntje opmaken dus
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53522548
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat de elektrische GTW'tjes van Arriva onderhouden gaan worden in Blerick.

Aangezien de sporen nabij de loods van Voith in Blerick niet beschikken over een bovenleiding mag Voith wel een rangeerlocje aanschaffen of anders met Veolivla stellen zorgen dat de Arriva stellen daar de loods in en uit gerangeerd worden
Het is vrij zeker hoor dat Voith in Blerick gaat knutselen met de treinen van Arriva . Het klopt ook dat er geen bovenleiding hangt op het gedeelte spoor in de werkplaats (net zoals de werkplaats voor Connexxion in Amersfoort....).

Het spoor gedeelte dat in de werkplaats ligt is dmv ES-lassen gescheiden van de rest van het spoor. Een trein komt aanrijden, stopt voor de las, laat de pantograaf zakken en wordt naar binnen getrokken door een locje. Als de trein nu binnen staat, kan deze op geen enkele manier meer te maken krijgen met stroom van de bovenleiding of van de retourstromen in de spoorstaven. Kortom: een stukje veiligheid voor de knutselaars van de treinen:)
  donderdag 27 september 2007 @ 18:44:37 #64
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53523017
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:23 schreef Ajaman het volgende:

[..]

Het spoor gedeelte dat in de werkplaats ligt is dmv ES-lassen gescheiden van de rest van het spoor. Een trein komt aanrijden, stopt voor de las, laat de pantograaf zakken en wordt naar binnen getrokken door een locje. Als de trein nu binnen staat, kan deze op geen enkele manier meer te maken krijgen met stroom van de bovenleiding of van de retourstromen in de spoorstaven. Kortom: een stukje veiligheid voor de knutselaars van de treinen:)
Ja klopt, een werkplaats op die manier scheiden lijkt me een goed plan!

Ik denk trouwens dat ze treinen naar binnen moeten duwen, anders staat je loc opgesloten.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 27 september 2007 @ 18:46:44 #65
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53523072
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef dennistd het volgende:

[..]



dan heb ik of scheel gekeken, of de 4226 heeft ook iets gehad
(zag het vanuit de bus, dus waarschijnlijk het eerste)
Volgens mij grafittikunstenaars met een pot blauwe verf en een roller.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53523307
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja klopt, een werkplaats op die manier scheiden lijkt me een goed plan!

Ik denk trouwens dat ze treinen naar binnen moeten duwen, anders staat je loc opgesloten.
En ik weet dat ze de treinen naar binnen trekken

Volgens mij gaan ze bij Connexxion een Unimog met lorries gebruiken, die aan de achterkant de werkplaats uit kan rijden en dat ze bij Voith in Blerick een locje gaan gebruiken dat de trein naar binnen trekt. (Of net andersom, maar ik heb nog geen loc zien staan in de werkplaats van Connexxion vanmiddag)

De reden dat de loc trek is dat deze dan niet goedgekeurd hoeft te zijn voor het hoofdnet en dus een "afdankertje" mag wezen zonder allerlei veiligheidscertificaten enzo...
  donderdag 27 september 2007 @ 19:00:44 #67
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53523446
Als ze 'm erin trekken, moeten ze 'm eruit duwen, dus dat maakt geen hol uit, behalve dat een stuk spoor bezet wordt door een walmende dieselloc.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53523526
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:00 schreef Duvel het volgende:
Als ze 'm erin trekken, moeten ze 'm eruit duwen, dus dat maakt geen hol uit, behalve dat een stuk spoor bezet wordt door een walmende dieselloc.
Maar als je hem eruit duwt, hoeft "je vieze oude afgedankte dieselloc" niet op het hoofdspoor te komen en kan je treinstel op eigen kracht wegrijden. Prorail wil namelijk alleen gecertificeerde locs op het hoofdspoor hebben en die zijn een stuk duurder in aanschaf en onderhoud.

en bij de consessieverleningen is het juis de bedoeling om alles zo goedkoop mogelijk te doen.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:05:40 #69
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53523550
Klopt, maar met dat emplacement voor de deur hoeft de loc de hoofdsporen niet op.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53523694
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef Duvel het volgende:
Klopt, maar met dat emplacement voor de deur hoeft de loc de hoofdsporen niet op.
Ik wil best een hele discussie hierover gaan voeren, maar het is en blijft echt DE reden hoor.

Op eigen terrein mag je rijden met wat je maar wil, maar zodra je je eigen spoor verlaat moet je goedgekeurd zijn. Je rijdt dan wel een emplacement op, maar dat is van Prorail en die wil dat je met goedegekeurd materieel rijdt.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:12:38 #71
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53523747
Werk je bij de werkplaats dat je dat allemaal weet?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53523834
Nee, niet bij de werkplaats, maar ik ben wel mede verantwoordelijk voor het ontwerp van de sporen die van Connexxion en Voith zijn. Vandaar dat ik hier één en ander over kan vertellen.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:18:09 #73
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53523920
Ah, Volker?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53523941
Prachtig moment in Leeuwarden om kwart voor 5. Ik kom daar aan staat nog geen trein, minuutje later komt de trein die al klaar stond voor de 17.04 naar Zwolle aangereden op het spoor van waar de intercity van zou moeten vertrekken. Een ICM drietje.... kan echt niemand meer bij... Staan daar al 5 minuten opeengepakt. Horen we dat de machinist nog moet aankomen(uit Zwolle die trein had pech vandaar dat er ook nog geen trein stond). Kwartier later komt de trein uit Zwolle toch aan. Omdat het al bijna 4 over 5 is denk de conducteur dat die trein eerder weg gaat. Heeft ie het net omgeroepen iedereen is de trein uit, komt de machinist net aanlopen. Gaat toch de intercity weer eerder. De conducteur wist het helemaal niet meer en sloot gewoon de deuren van de intercity(die half leeg was gestroomd) en de trein vertrekt.
Is de helft dus in de stoptrein van 17.04 gaan zitten waar op dat moment nog geeneens een conducteur voor was

Heel warrig verhaal zie ik, maar het was echt super grappig
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 september 2007 @ 19:23:24 #75
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53524070
Volgens een bericht op Somda rijdt xx op de kippenlijn nu ook al met het prototype, FTD01 in reizigersdienst
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53524071
Ik ga hier geen namen noemen(iig geen aannemer), maar wij zijn via Prorail in contact gebracht met Connexxion en Voith en hebben hebben toen de aanbesteding voor het spoorwerk geregeld + directie gevoerd op beide werken.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:25:13 #77
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53524115
OK, dat is verstandig, tip één: plemp geen bedrijfsinfo op een openbaar forum.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53524158
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens een bericht op Somda rijdt xx op de kippenlijn nu ook al met het prototype, FTD01 in reizigersdienst
Zou best kunnen, er moet IETS rijden daar, qua roestritten zou me niet verbazen als ze nou die grijze nog 1 of 2 keer per dag op en neer laten karren. Ik hoop dat Strukton op Amf nog een keer een locje over heeft om die af te slepen, later vanavond
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53524170
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef Duvel het volgende:
OK, dat is verstandig, tip één: plemp geen bedrijfsinfo op een openbaar forum.
tenzij je ontslagen wilt worden, dan is dat best een goed plan natuurlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53524276
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef Duvel het volgende:
OK, dat is verstandig, tip één: plemp geen bedrijfsinfo op een openbaar forum.


Ik was ook echt niet van plan om hier allemaal dingen neer te gaan zetten die de rest van NL niet had kunnen bedenken hoor:)

Maar ik kan je nog wel vertellen dat zaterdag de eerste Protos van Connexxion omhoog wordt gehesen in de werkplaats;)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 september 2007 @ 19:31:39 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53524293
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zou best kunnen, er moet IETS rijden daar, qua roestritten zou me niet verbazen als ze nou die grijze nog 1 of 2 keer per dag op en neer laten karren. Ik hoop dat Strukton op Amf nog een keer een locje over heeft om die af te slepen, later vanavond
De FTD01 heeft eerder vandaag de xx5032 al afgesleept. de xx5031 schijnt weer rond te karren. Maar ja veel meer dan roestrijden doen ze volgens mij op dat lijntje momenteel ook niet.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 september 2007 @ 19:32:41 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53524320
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef Ajaman het volgende:

Maar ik kan je nog wel vertellen dat zaterdag de eerste Protos van Connexxion omhoog wordt gehesen in de werkplaats
Ah dat is mooi om te horen. Dan hoeven ze niet in de buitenlucht of in Eindhoven meer onderhouden te worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53524327
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
Prachtig moment in Leeuwarden om kwart voor 5. Ik kom daar aan staat nog geen trein, minuutje later komt de trein die al klaar stond voor de 17.04 naar Zwolle aangereden op het spoor van waar de intercity van zou moeten vertrekken. Een ICM drietje.... kan echt niemand meer bij... Staan daar al 5 minuten opeengepakt. Horen we dat de machinist nog moet aankomen(uit Zwolle die trein had pech vandaar dat er ook nog geen trein stond). Kwartier later komt de trein uit Zwolle toch aan. Omdat het al bijna 4 over 5 is denk de conducteur dat die trein eerder weg gaat. Heeft ie het net omgeroepen iedereen is de trein uit, komt de machinist net aanlopen. Gaat toch de intercity weer eerder. De conducteur wist het helemaal niet meer en sloot gewoon de deuren van de intercity(die half leeg was gestroomd) en de trein vertrekt.
Is de helft dus in de stoptrein van 17.04 gaan zitten waar op dat moment nog geeneens een conducteur voor was

Heel warrig verhaal zie ik, maar het was echt super grappig
Klopt, sprak een maat van me die had de 16:45 trein, was ook een ICM-III of ICM-IV'tje. Die 16:45 was met +20 pas vertrokken uit Lw.... Ik kwam trouwens om 17:14 aan in Lw, mijn trein was gewoon op tijd
pi_53524367
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De FTD01 heeft eerder vandaag de xx5032 al afgesleept. de xx5031 schijnt weer rond te karren. Maar ja veel meer dan roestrijden doen ze volgens mij op dat lijntje momenteel ook niet.
Overigens ben ik er INMIDDELS achter waar de vervangende bussen in Amf staan

Helemaal achteraf bij de uitgang Barchman Wuytierslaan. En het enige bord wat daarop wijst, staat dus ook helemaal daar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 27 september 2007 @ 19:36:48 #85
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53524430
Goed zo, dat is pas klantvriendelijk!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53524514
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef Duvel het volgende:
Goed zo, dat is pas klantvriendelijk!
Ja ja, laat dat maar aan Connexxion over
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 september 2007 @ 19:41:31 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53524572
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja ja, laat dat maar aan Connexxion over
Ze zijn klantvriendelijker dan Arriva
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53524613
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ze zijn klantvriendelijker dan Arriva
Dat zou best een kunst zijn. Van Arriva dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53525715
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 27 september 2007 @ 20:50:44 #90
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53526768
quote:
Fijne vergelijking!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_53531697
quote:
Volgens mij rijden daar 5 keer zo weinig treinen als in NL en vervoeren ze even veel personen.
Wat nou treinen te kort in NL?
............................
pi_53532204
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:19 schreef sander89 het volgende:

[..]

Volgens mij rijden daar 5 keer zo weinig treinen als in NL en vervoeren ze even veel personen.
Wat nou treinen te kort in NL?
Volgens mij lul jij uit je nek als een kip zonder kop
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53532308
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Klopt, sprak een maat van me die had de 16:45 trein, was ook een ICM-III of ICM-IV'tje. Die 16:45 was met +20 pas vertrokken uit Lw.... Ik kwam trouwens om 17:14 aan in Lw, mijn trein was gewoon op tijd
Vandaar dat ik even op het emplacement van Leeuwarden moesten wachten. Ik kwam 16.54u + 12 ofzo aan in Leeuwarden. Kwam uit de richting Arnhem en had in Zwolle bijna nog de vertraagde Intercity (Oorspronkelijke vertrektijd 15.20u) gehaald die even voor mijn trein in Leeuwarden aankwam.

Vanochtend met de ´bioscooptrein´ van 10.45u uit Leeuwarden vertrokken.

Vier baggerfoto´s van de binnenkant.

Inderdaad heel anders dan twee jaar geleden. Drie schermen en de ´gewone´ bankopstelling. Wel lachen zo´n bioscoop in de trein. Mensen zie je bij het instappen ook ´verward´ kijken en dan weer uitstappen om ergens anders in de trein in te stappen. Anderen waren duidelijk op de hoogte van de trein en ook nog die vroegen of men er niet een speciaal kaartje voor nodig had. In tegenstelling tot eerder vermeld vond ik het geluid juist te hard. Na een tijdje begon het echt te tetteren. In Steenwijk ben ik dan ook naar een andere coupé gelopen. In Amersfoort uitgestapt voor de Protos, maar dat werd ´m niet.


Plan V gereedstaande voor vertrek als trein 31333 naar Ede - Wageningen om 12.46u.


Hetzelfde V´tje in Ede - Wageningen om als trein 31338 weer terug te keren naar Amersfoort om 13.32u.

Als laatst nog een fotootje van het oude stationsgebouw van Arnhem dat men hard aan het slopen was...

Station Arnhem...
pi_53532399
Indian Railways is the world's largest commercial or utility employer, with more than 1.6 million employees and is second to the Chinese Army in highest number of employees.

The railways traverse the length and breadth of the country; the routes cover a total length of 63,140 km (39,233 miles). As of 2002, IR owned a total of 216,717 wagons, 39,263 coaches and 7,739 locomotives and ran a total of 14,444 trains daily, including about 8,702 passenger trains.

bron

Indian Railways [..] is one of the largest and busiest rail networks in the world, transporting sixteen million passengers [..] daily.

Ter vergelijking, NS doet daar een week of 3 over.

En eigenlijk vallen die cijfers me nog tegen Het zal zomaar eens kunnen gaan om verkochte vervoerbewijzen. Wat er aan die trein hangt heeft lang niet allemaal een kaartje, dat lijkt me duidelijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53533091
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Volgens mij lul jij uit je nek als een kip zonder kop
Effe rekenen:
16000000 gebruikers met 8,702 personen treinen per dag.
=1838 personen per trein in India.

In NL gaan er ongeveer 1000000 passagiers met de trein elke dag.
Zouden iets van 360 mensen per trein in NL moeten zitten gemiddeld, als hier 5 keer zoveel treinen rijden.
Maar kan nergens vinden hoeveel passagiers treinen hier dagelijks rijden in NL?
............................
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 00:37:42 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53533709
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat zou best een kunst zijn. Van Arriva dan.
Dan ken je Arriva nog niet goed genoeg zeker.


Binnenkort Arriva maar eens klieren door een gratis dagkaartje te gebruiken om heel Noord-Nederland en een stukje Duitsland te doorkruisen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53537216
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef sander89 het volgende:

[..]

Effe rekenen:
16000000 gebruikers met 8,702 personen treinen per dag.
=1838 personen per trein in India.

In NL gaan er ongeveer 1000000 passagiers met de trein elke dag.
Zouden iets van 360 mensen per trein in NL moeten zitten gemiddeld, als hier 5 keer zoveel treinen rijden.
Maar kan nergens vinden hoeveel passagiers treinen hier dagelijks rijden in NL?
Hmmm dat land is wel veeeeeeeeel groter natuurlijk he Aan de andere kant, daar zullen op veel trajecten treinen 1 of 2 keer per dag rijden, ipv 6 keer per uur zoals hier. Maar het lijkt me stug dat er in NL 43.000 treinen per dag rondrijden?

Hoe dan ook, Nederlanders zijn veel groter dan Indiërs, Indiërs hebben niet ALLEMAAL 4 sleepkoffers en een vouwfiets, en toch puilen ZIJ de trein uit, en niet wij Het is daar gewoon drukker
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53537236
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
Dan ken je Arriva nog niet goed genoeg zeker.
Nee, maar goed, je moet al zowat mensen opzettelijk gaan lopen irriteren wil je het slechter doen dan cxx en dat lijkt me toch ook stug
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 10:17:38 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53537693
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, maar goed, je moet al zowat mensen opzettelijk gaan lopen irriteren wil je het slechter doen dan cxx en dat lijkt me toch ook stug
Een klantenservice die pas 2 maanden na het indienen van een klacht met een standaardbrief op de proppen komt, brieven überhaubt niet versturen, mensen die langs elkaar heen werken, etc.


Toppunt vond ik wel dat ik mezelf uit moest nodigen voor het eerste, besloten ritje met de GTW, terwijl ik er wel recht op had vanwege het prijswinnaar zijn bij het indienen van een naam.


Met de klantenservice van xx heb ik veel betere ervaring. Daar bellen ze tenminste nog even om je klacht af te handelen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53539613
XX mag nu al wasmuntjes gaan kopen... ze worden snel vies
Roestrijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')