Tikkeltje oubollig, maar vooruit.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken. No Son of Mine
.

yep!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hadden jullie net ook een seconde of twee ruis?

Nee. Ik heb nu wel last van een gigantisch schijtnummer. Weer dat 538 wat stoort denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hadden jullie net ook een seconde of twee ruis?

Rabberings bilmaatje Elstakquote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
wat was de UJDT ?

Één van hen lijkt me niet zo te mogen, dus ik ben bang dat ik een ban heb vóór ik nog ben ingetuned.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.dikkelulfm.nl/
Ik ga luisteren, als ik het niet vergeet tenminste

quote:Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Ola!

Nee, commerciele bagger. Voor zijn pipo-de-clown-house was hij zeker wel goed, ook als dj.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk geen DJ Paul Elstak fan![]()
* -Hans- mag wel graag naar zijn oude platen luisteren

Ik heb het codewoord niet gehoord. Is het 'Hilversum Noord'? Of stiekem toch 'Lutjebroek CS'?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom nou weer stations als codewoord?

Stations op z'n Engels?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het codewoord niet gehoord. Is het 'Hilversum Noord'? Of stiekem toch 'Lutjebroek CS'?

stations was niet het codewoordquote:

En als het niet die artiesten zijn dan zijn het wel de Party Animalsquote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef cosmick het volgende:
Nee, commerciele bagger. Voor zijn pipo-de-clown-house was hij zeker wel goed, ook als dj.
Voorts is het altijd Nakatomi en Elstak wat op woensdag voorbij komt. Heeft Rabbering alleen maar "Move The House XXX" ??

Amy Macdonald.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo maar eens een requestje eruit gooien, weet alleen nog niks

Sorry dat ik het spelelement verpest.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
stations was niet het codewoord![]()

Hij loopt nu ook wat te doen met de Voxpro dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 ziet dat Michiel iets aan het opnemen is aan het omhoogstaande rode schuifje, en het feit dat 'ie zn koptelefoon op heeft.

"MetMichiel is het elke dag feest" misschien?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij loopt nu ook wat te doen met de Voxpro dus dat zou heel goed kunnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |