quote:After three full years of marriage, its the first time that you havent
Made the bed
I guess the reason were not talkin, theres so little left to say we
Havent said
While a million thoughts go racin through my mind, I find I havent said a word
>from the bedroom the familiar sound of a babys cryin goes unheard
haha, dat kwam je dus goed uit! Maar als voormalig bouwkundestudent behoor je deze vraag toch ook te kunnen beantwoordenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Ongelofelijk, goeie gok. Ik moest eens tijdens mijn bouwkunde studie naar Kattenburg in Amersfoort. Dat was een toen nieuwe wijk. Liepen we er doorheen, vraagt ineens de leraar bij een woning 'welke invloed kun je zien in deze stijl' roep ik ineens 'le Corbusier' Hij helemaal onder de indruk, was nog goed ook.
Welk nummer?
[..]
Ik herkende de woning anders niet hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef krapula het volgende:
[..]
haha, dat kwam je dus goed uit! Maar als voormalig bouwkundestudent behoor je deze vraag toch ook te kunnen beantwoorden![]()
ik bedoel ook meer de vraag die ik stelde (kerkje in frankrijk)quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik herkende de woning anders niet hoor.![]()
Good Year For the Roses dan...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm
Elvis Costello weet ik zeker.
titel: Good year?
Titel niet helemaal juist, artiest wel goed. MM Heeft genoeg punten anders raakt Tong het spoor bijster bij het verwerken.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm
Elvis Costello weet ik zeker.
titel: Good year?
Bedankt voor de hints dan en zo...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga nu naar huis, ben morgen pas weer online...
In die hoek heb ik niets te zoeken, mijn mening over dat soort k*t-muziek is bekend...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb het opgezocht, je moet het zoeken in de R&B/rap/hiphop hoek.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:51 schreef RoofingBurner het volgende:
3 brothers and 1 sister on the 4th floor?
Dat is de variant die ik ken HHHPsycho +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |