de foto is voor dat hij een scheve mond kreegquote:Op woensdag 26 september 2007 15:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Deze man is niet in het bezit van een scheve mond.![]()
Die is het wel, erg scherp van je MadBlaster MM +1quote:Op woensdag 26 september 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
O, Oliver Stone natuurlijk...
Doe die foto van die plant van daarstraks nog maar eens daar...quote:Op woensdag 26 september 2007 15:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Over mannenhanden gesproken, in de slowchat weten de aanwezigen niet eens wat wordt bedoeld met een 'kinderarmpje'.![]()
Met één 'n', maar het isje vergeven.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tinneke Verburg
Halloquote:Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef krapula het volgende:
het noorderlicht
Dat is ook mooi kut dan. Lijkt mij ook altijd nog een keer mooi om te zienquote:Op woensdag 26 september 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Noorderlicht idd.
Heb ik vorig jaar een speciaal hotel in Finland voor geboekt en heb er een week op zitten wachten (incl. SMS alarm daarvoor, noppes...
dat komt me bekend voor. Half jaar in Finland gewoont, vervolgens naar het noorden reizen om het noorderlicht te zien, zonder succes. Eenmaal 'thuis' in Tampere kijk ik uit mijn raampje, straalt het noorderlicht me toequote:Op woensdag 26 september 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Noorderlicht idd.
Heb ik vorig jaar een speciaal hotel in Finland voor geboekt en heb er een week op zitten wachten (incl. SMS alarm daarvoor, noppes...
mooie omgeving! Ik zat bij Kitilla, iets ten noordwesten van jou chaletquote:Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Hier zat ik tussen Kerst en Oud & Nieuw:
Aurora Chalet, Luosto, Finland
Wel een beetje korte dagen (4 uur licht per dag en dan nog schemering ook). Sneeuwscooters en huskytocht waren wel top...
Ziet er wel mooi uit!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Hier zat ik tussen Kerst en Oud & Nieuw:
Aurora Chalet, Luosto, Finland
Wel een beetje korte dagen (4 uur licht per dag en dan nog schemering ook). Sneeuwscooters en huskytocht waren wel top...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |