Nee, das W.C. Fields, of je bedoelde H.L. Mencken, heeft ook een hoedquote:Op woensdag 26 september 2007 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Hitler staat toch bovenaan met die hoed op?
En Mona Lisa staat toch ergens rechts op de cover?
Nee, die andere, met die gleufhoed...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:42 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, das W.C. Fields, of je bedoelde H.L. Mencken, heeft ook een hoed
Mona Lisa staat er ook niet op, net zoals Jezus en Elvis
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die andere, met die gleufhoed...
Ik kende de naam eerlijk gezegd ook niet en dacht dat het een meer speciale naam had.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Graduation cap?
even diep ademhalen...wil je op geen enkele manier aanvallen...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens Wiki heet zo'n pet officieel een 'Square Academic Cap' of Mortar Board.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef SaskiaR het volgende:
een penisplant
Een 'hood' lijkt me ook te algemeen, aangezien dat een capuchon is (hoody shirts etc.)...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:17 schreef David Letterman het volgende:
[..]
even diep ademhalen...wil je op geen enkele manier aanvallen...
zal het iig voor mijn algemene ontwikkeling nog ff navragen bij een kennis in de VS...
of een motorkap van een auto.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 'hood' lijkt me ook te algemeen, aangezien dat een capuchon is (hoody shirts etc.)...
Daar heb ik nog nooit iemand mee op z'n hoofd zien lopen...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:20 schreef RoofingBurner het volgende:
of een motorkap van een auto.
Dat is die plant die eens in de zoveel jaar bloeit...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Lol![]()
Wat is er speciaal aan de Victoria amazonica?
Misschien iets voor Femke voor de 3e dinsdag in september 2008?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit iemand mee op z'n hoofd zien lopen...
nietsquote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Lol![]()
Wat is er speciaal aan de Victoria amazonica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |