quote:Op woensdag 26 september 2007 00:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
bagger + moemoe =![]()
ik heb de chocola!
laat moemoe slapen, ga FB volblaffen, laat moemoe MET RUSTquote:
Hengstquote:Op woensdag 26 september 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
Ik voelde net een tinteling. Beschouw deze post maar als een willekeurige hengst op mijn toetsenbord.
Ja ze laten me maar niet met rust! Ga jij ook zo'n filmpje voor me opnemen?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
laat moemoe slapen, ga FB volblaffen, laat moemoe MET RUST![]()
quote:
het is een koequote:Op woensdag 26 september 2007 00:55 schreef fraubitch het volgende:
tsssvoor haar open je wel steeds topics
![]()
Oh, dear, god.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:53 schreef moemoe het volgende:
Oeh een topic waarin we die dude imiteren, dat zou best leuk zijn.
jij weerquote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Ga nou maar lief slapen of een Chris Crocker imitatie topic openen dekhengst
Koeien zijn speciaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:55 schreef fraubitch het volgende:
tsssvoor haar open je wel steeds topics
![]()
ow datquote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ hij/zij.
gooi hier maar een slotje opquote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe goed kun jij hem na doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Hey kssst af !quote:Op woensdag 26 september 2007 00:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gooi hier maar een slotje opdat zal hem leren de vuillak
Oeh! Ik zie het al helemaal voor me, maar dan zal ik wel het spits moeten afbijten, omdat niemand anders durftquote:
Ja, één gat en 4 uiers. Heavenly.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, een gat en 4 uiers. Heavenly.
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Half Bagger half FB-tietenadoratie topic
pwndquote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Half Bagger half FB-tietenadoratie topic
Jij bent een meisje hequote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan Chris Crocker.
ze is niet loopsquote:
Mag ik er dan geen hekel aan hebbenquote:
je moest deze sluiten trutquote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan Chris Crocker.
vrouwen, niet aan beginnen hmmm?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moest deze sluiten trutniet de mijne
![]()
![]()
pwndquote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moest deze sluiten trutniet de mijne
![]()
![]()
Koeien, Paarden, vermomde honden, loops, en het speciale weitje met Deo en zarGonquote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef moemoe het volgende:
Wat nou kinderboerderij?!
Nee maar ik geloof het nog steeds nietquote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mag ik er dan geen hekel aan hebbenaandachtsgeile stereotyperend Michael Jackson kloon is het!
Nee, je wordt niet blauwquote:Op woensdag 26 september 2007 01:03 schreef zarGon het volgende:
Mn, machtigprachtig.
ik mijn avatar is ook een knijntjequote:Op woensdag 26 september 2007 01:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Koeien, Paarden, vermomde honden, loops, en het speciale weitje met Deo en zarGon
Knijnquote:Op woensdag 26 september 2007 01:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mijn avatar is ook een knijntje![]()
Als ie nou eens gesolliciteerd, dan welquote:Op woensdag 26 september 2007 01:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet blauw
*prrquote:Op woensdag 26 september 2007 01:03 schreef moemoe het volgende:
Trusten lieverds.
* moemoe kroelt nog even met Ania
Ik solliciteerde ook, iemand zei dat ze mijn usernaam te moeilijk vondenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ie nou eens gesolliciteerd, dan wel
Ik moet nog huiswerk afmaken maar ik had hele gave violen en saxofoon samples gevonden
je bent jezelf in mij te herkennenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
God, wat ben je weer orgineel Dribbel_
dribbel is toch zoeen limbo?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
God, wat ben je weer orgineel Dribbel_
Ik zit liever achterover gezakt, de toetsenbord strelend, te genieten van Mn. Zaligmakend.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet blauw
pwny heeft gewoon maar 1 notequote:Op woensdag 26 september 2007 01:06 schreef Maisnon het volgende:
truste moemoe
en Pwny, fraubitch heeft er 10 keer zo veel!
Probeer je me te beledigenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dribbel is toch zoeen limbo?
eerst Z. nu Mn. , Whoz' Next?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit liever achterover gezakt, de toetsenbord strelend, te genieten van Mn. Zaligmakend.
Oh, je bent een Brabo!quote:
Van de regen in de drupquote:Op woensdag 26 september 2007 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh, je bent een Brabo!
Brabo's voelen zich toch superieurder dan Limbo's?quote:
Brabant, limburg frieslandquote:Op woensdag 26 september 2007 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Brabo's voelen zich toch superieurder dan Limbo's?
kan ik me wel wat bij voorstellen, Limburg heeft Maikuuul
3 3de wereldprovincies in 1 zin noemenquote:
ga toch krassen!quote:
Ik ben gestopt toen het niet leuk meer wasquote:Op woensdag 26 september 2007 01:08 schreef Pwny het volgende:
[..]
je bent jezelf in mij te herkennen
Iemand moet het doen hequote:Op woensdag 26 september 2007 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben gestopt toen het niet leuk meer was
ik heb lekker een miljoenste postquote:
Al was je aan het sonja bakkeren het zal me m'n reet roestenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb lekker een miljoenste post
Des te meer ik het lijdend voorwerp wil aflikken, tot op het botquote:Op woensdag 26 september 2007 01:19 schreef Pwny het volgende:
[..]
Al was je aan het sonja bakkeren het zal me m'n reet roesten
Jij zit ook al onder de plak?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ie nou eens gesolliciteerd, dan wel
Ik moet nog huiswerk afmaken maar ik had hele gave violen en saxofoon samples gevonden
Paul met een poes, nylz met een katerquote:Op woensdag 26 september 2007 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Paul begon net over zijn poes, misschien leeft het dadelijk weer hier
Nee. Was wel de aanleiding tot het heleleuke topic "welke kleur heeft jou tractor"quote:Op woensdag 26 september 2007 01:33 schreef zarGon het volgende:
Die kwam van een of andere topic na de grote ontdekking van Tractor Mark toch?.
jouwquote:Op woensdag 26 september 2007 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Was wel de aanleiding tot het heleleuke topic "welke kleur heeft jou tractor"
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:37 schreef Pwny het volgende:
Een dag uit het leven van Alexxxxx
[afbeelding]
kwam opeens een klap ouwe paints tegen
http://upload.server8.org/p472.JPG![]()
jou -wquote:
Nee daar zat ik pas mee te klotenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:38 schreef zarGon het volgende:
Deel jij hetzelfde map met Jumbo ofzo, Drib_?.
ben het gewendquote:
Ik heb die gifjes van jou wel opgeslagen, die zijn stiekem wel leuk.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:39 schreef Pwny het volgende:
[..]
Nee daar zat ik pas mee te kloten
gewoon bij die site die cijfertjes veranderendie dingen die hij had gepost warne ook grotendeels van mij
Ja die van Danny heeft me nog een ban opgeleverd omdat ik hem verkapt voor pedo uitgemaakt zou hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb die gifjes van jou wel opgeslagen, die zijn stiekem wel leuk.,
.
Denk niet dat dat helpt om Dribbel_ weer aan een layout te helpenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:42 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ja die van Danny heeft me nog een ban opgeleverd omdat ik hem verkapt voor pedo uitgemaakt zou hebbente lame
ff kijken welke dat ook alweer was
Pfffquote:Op woensdag 26 september 2007 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk niet dat dat helpt om Dribbel_ weer aan een layout te helpen
Zucht het gaat echt diep dat ik geen zin heb om 4 uur te moeten reizen voor zo'n meet, voor alleen de heenweg dan he ?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
dribbel heeft liever een lay-in. Voor een lay out moet ie naar buiten, dat is teveel moeite
Ja. Maar het is niet alleen dat.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:47 schreef Pwny het volgende:
[..]
Zucht het gaat echt diep dat ik geen zin heb om 4 uur te moeten reizen voor zo'n meet, voor alleen de heenweg dan he ?![]()
Nou wat dan nog meer ?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet alleen dat.
En daar ben ik te stom voorquote:Op woensdag 26 september 2007 01:56 schreef zarGon het volgende:
Hahahhahaha, moet je voor denken hoor, hahahaha.
dat is algemeen bekendquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:37 schreef Pwny het volgende:
Een dag uit het leven van Alexxxxx
[afbeelding]
kwam opeens een klap ouwe paints tegen
http://upload.server8.org/p472.JPG![]()
Wat een gewilligheid hier...quote:Op woensdag 26 september 2007 03:41 schreef Imperatore het volgende:
*meldt zich*
Juist, ballotage?quote:Op woensdag 26 september 2007 03:44 schreef zarGon het volgende:
Jij bent nieuw, hm?
Alsof die giraffe iets van jouw piemeltje voelt.quote:Op woensdag 26 september 2007 03:54 schreef tong80 het volgende:
Even iemand van achteren nemen en dan pitten. Trusten Onzinners.
[afbeelding]
Ik zou zeggen neem een Amsterdammertje mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 03:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof die giraffe iets van jouw piemeltje voelt.
Dat valt onder mishandeling.quote:Op woensdag 26 september 2007 03:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem een Amsterdammertje mee.
Neem een biertje en wordt straks wat mindert saggie wakkerquote:Op woensdag 26 september 2007 04:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat valt onder mishandeling..
Ik ben een lady, ik drink geen bier.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Neem een biertje en wordt straks wat mindert saggie wakker
Altijd goed het kennen van je tekortkomingen.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een lady, ik drink geen bier..
Noh, wees blij dat ik niet met m'n tengels aan jouw bier kom. Zo moet je het zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Altijd goed het kennen van je tekortkomingen.
Tussen de 5000 en 7000 jaar geleden waren er een paar vrouwen die brood bakte in de woestijn. Dat deden ze in manden om het te laten rijzen. En toen begon het te regenen. Het gistende brood veranderde in bier. Dus het waren vrouwen die voor het eerst kennis maakte met de belangrijste ontdekking uit de menselijke geschiedenis. Het bier smaakte zo lekker dat men amforas uitvond om het in te bewaren. Maar die waren zo zwaar dat het wiel werd uitgevonden om het bier te vervoeren. Enz. In het graf van Toet Ank Amon zijn maar 40 vaten wijn gevonden en 150 vaten bier.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh, wees blij dat ik niet met m'n tengels aan jouw bier kom. Zo moet je het zien.
quote:Op woensdag 26 september 2007 04:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tussen de 5000 en 7000 jaar geleden waren er een paar vrouwen die brood bakte in de woestijn. Dat deden ze in manden om het te laten rijzen. En toen begon het te regenen. Het gistende brood veranderde in bier. Dus het waren vrouwen die voor het eerst kennis maakte met de belangrijste ontdekking uit de menselijke geschiedenis. Het bier smaakte zo lekker dat men amforas uitvond om het in te bewaren. Maar die waren zo zwaar dat het wiel werd uitgevonden om het bier te vervoeren. Enz. In het graf van Toet Ank Amon zijn maar 40 vaten wijn gevonden en 150 vaten bier.Zo zie je maar.
Bier is de oorzaak van het onstaan van de beschaving.
Proostquote:Op woensdag 26 september 2007 04:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuk gevonden
Maar doe mij maar vodka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |