quote:Op woensdag 26 september 2007 00:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
bagger + moemoe =![]()
ik heb de chocola!
laat moemoe slapen, ga FB volblaffen, laat moemoe MET RUSTquote:
Hengstquote:Op woensdag 26 september 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
Ik voelde net een tinteling. Beschouw deze post maar als een willekeurige hengst op mijn toetsenbord.
Ja ze laten me maar niet met rust! Ga jij ook zo'n filmpje voor me opnemen?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
laat moemoe slapen, ga FB volblaffen, laat moemoe MET RUST![]()
quote:
het is een koequote:Op woensdag 26 september 2007 00:55 schreef fraubitch het volgende:
tsssvoor haar open je wel steeds topics
![]()
Oh, dear, god.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:53 schreef moemoe het volgende:
Oeh een topic waarin we die dude imiteren, dat zou best leuk zijn.
jij weerquote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Ga nou maar lief slapen of een Chris Crocker imitatie topic openen dekhengst
Koeien zijn speciaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:55 schreef fraubitch het volgende:
tsssvoor haar open je wel steeds topics
![]()
ow datquote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ hij/zij.
gooi hier maar een slotje opquote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe goed kun jij hem na doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Hey kssst af !quote:Op woensdag 26 september 2007 00:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gooi hier maar een slotje opdat zal hem leren de vuillak
Oeh! Ik zie het al helemaal voor me, maar dan zal ik wel het spits moeten afbijten, omdat niemand anders durftquote:
Ja, één gat en 4 uiers. Heavenly.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, een gat en 4 uiers. Heavenly.
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Half Bagger half FB-tietenadoratie topic
pwndquote:Op woensdag 26 september 2007 00:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Half Bagger half FB-tietenadoratie topic
Jij bent een meisje hequote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan Chris Crocker.
ze is niet loopsquote:
Mag ik er dan geen hekel aan hebbenquote:
je moest deze sluiten trutquote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan Chris Crocker.
vrouwen, niet aan beginnen hmmm?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moest deze sluiten trutniet de mijne
![]()
![]()
pwndquote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je moest deze sluiten trutniet de mijne
![]()
![]()
Koeien, Paarden, vermomde honden, loops, en het speciale weitje met Deo en zarGonquote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef moemoe het volgende:
Wat nou kinderboerderij?!
Nee maar ik geloof het nog steeds nietquote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mag ik er dan geen hekel aan hebbenaandachtsgeile stereotyperend Michael Jackson kloon is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |