Ja ze treden wel op in Nederland. Maar ik bedoel dat ze kort waren in de uitzendingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Meestal zijn die gasten op toernee in Nederland, en pakken dan een uitzending bij Jensen even mee.
Ik alleen gisteren eerste keer van dit seizoen !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef Esraa het volgende:
Ik heb dit seizoen nog maar drie keer gekeken denk ik. Zegt toch wel iets over het niveau van de gasten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:41 schreef DeVinger het volgende:
Ik wil Jan het wormvormig aanhangsel terug
Sophie Polkamp.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:31 schreef tequi3 het volgende:
Even Google afbeeldingen gebruikt, maar ik bedoel iemand anders. Ze zat in het midden op de rode bank, zwart truitje, blond haar.
Als ik maar in die bewuste trein zat...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vind die nicolette zo'n dom mokkel, niet te geloven
Eenschquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vind die nicolette zo'n dom mokkel, niet te geloven
Vaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Rene Froger? Wel Beauties, nerds en miss NL.
Alleen die Jules is wel een nerd, die andere 2 vallen inderdaad reuze mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Andy nerd had er moeten zitten, deze nerds zijn nauwelijks nerds te noemen
1 van die nerds had al 3 vriendinnen gehad en meerdere malen geneuktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen die Jules is wel een nerd, die andere 2 vallen inderdaad reuze mee.
Jules is helemaal geen nerd, hooguit een beetje vreemd, net als die Japan knakker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen die Jules is wel een nerd, die andere 2 vallen inderdaad reuze mee.
Rene Froger & Jimquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef roburt het volgende:
wie was er gister?
leuk om de herhaling te kijken?
RACIIIIST !!!121213quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme zeg, kan iemand die dikke negerin niet even omleggen?
Achterlijke stinkgorilla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |