quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:22 schreef roburt het volgende:
ik vond het wel een toffe gast.
TeleTubbies was 1 minuut leuk, die Joris heeft niks zinnigs verteld en die gast van dat ijs was ook niet echt boeiend. Slechte uitzending dus inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:30 schreef NrSiX het volgende:
toch vond ik de aflevering verder behoorlijk slecht :S
Idd, niet zo'n beetje ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:06 schreef w00h00 het volgende:
slettuhhhhhhhhhhhhhh
De grappen zijn sowieso minder geworden sinds de afwezigheid van Jan Paparazzi.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:09 schreef Mindstate het volgende:
Vond Jensen vroeger altijd wel leuk, maar de leuke gasten zijn bijna op en z´n grappen ook
Hockeyster?...gemist.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:24 schreef tequi3 het volgende:
Wie is die hockeyster in het zwart? Zij is wel
Even Google afbeeldingen gebruikt, maar ik bedoel iemand anders. Ze zat in het midden op de rode bank, zwart truitje, blond haar.quote:
Ik zat vanmiddag bij de opnamen. Had ze liever niet gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Chippendales waren veel ze kort![]()
Hoelang waren ze daar ? ik bedoel waren ze langer bij Jensen dan wij op tv gezien hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Creature het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag bij de opnamen. Had ze liever niet gezien
Maar ik ben dan ook een man![]()
Als die hockeydames nou ff de act van hun hadden overgenomen![]()
Alles wat is opgenomen is uitgezonden, was erg kort idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoelang waren ze in het echt ? ik bedoel waren ze lang bij Jensen dan wij op tv gezien hebben
En dan helemaal uit Amerika of Englandquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef Creature het volgende:
[..]
Alles wat is opgenomen is uitgezonden, was erg kort idd.
Meestal zijn die gasten op toernee in Nederland, en pakken dan een uitzending bij Jensen even mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dan helemaal uit Amerika of Englandduur grapje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |