Ga ook alleen naar Coban omdat je vanaf daar naar Semuc Champey kan gaan. En vanaf kun je ook weer makkelijk door naar Flores. Copan gaan we ook naartoe voor de Maya-tempels, daarna door naar the Bay Islandsquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef Vogue het volgende:
De ruines bij Copan zijn mooi trouwens! En Copan is een stuk leuker dan Coban, dat ook nog
Veel plezier!quote:
Ik vind het schema eigenlijk wel meevallen qua drukte. Het enige wat wat lastiger wordt is Semuc Champey, ook omdat dat lastig te bereizen is. Maar als we erachter komen dat dat teveel kost skippen we dat gewoon. En we zitten 4 a 5 dagen rond het Lago Atitlan wat mij vrij veel lijkt. Daar kun je makkelijk 1 dag afhalen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:45 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Veel plezier!
En ik merk dat je een druk schema hebt, bedenk je dat niet alles valt in te plannen in die regio?
Manana manana, laat het losssssssss.
Ja zou tof zijn zeker als je er nog een soort van reisverslag bij maakt later deze week.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef Blik het volgende:
wellicht kan ik morgen wel wat foto's posten (als ik er aan denk, moet ook nog een cursus access doen)
Ik krijg morgen ook een LP binnen, tenzij dat amazon later gaat leveren...quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:36 schreef Bullebak het volgende:
Niets mee te maken Blikmans
Stiekem btvp ivm 4 weekse Guatemala trip volgend jaar oktober of november. LP is besteld
Twijfel nog wel een klein beetje tussen Guatemala en Costa Rica als ik eerlijk ben.
Jeez, dat lijkt me wel erg krap allemaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:45 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Ik krijg morgen ook een LP binnen, tenzij dat amazon later gaat leveren...
[ afbeelding ]
De planning is als volgt:
AMSTERDAM, Netherlands - GUATEMALA CITY, Guatemala
en dan vier weken later
Panama City - Amsterdam
Misschien een beetje kort maar kan niet langer vrij krijgen.'t is niet anders.
Ik denk dat ik ongeveer de box ticket itinerary route ga doen. Deze is te vinden in de getting started pdf van bovenstaande LP
http://www.lonelyplanet.c(...)ning-information.pdf
Voorpret is begonnen
Ja ik realiseer me dat 4 weken erg kort is maar goed ik heb ooit eens in drie weken grote delen van yucatan en belize gedaan inc. San Pedro, Ambergris Caye wat echtquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef Blik het volgende:
Ik heb 3.5 weken over Guatemala en een klein stukje Honduras gedaan
Dat heb ik dus ook: heb ongeveer 2 maanden en vraag me af hoe veel ik kan en ga zien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:27 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Jeez, dat lijkt me wel erg krap allemaal
Dan pak ik liever 1 of 2 landen die ik helemaal door knal. Je kan altijd nog een keer terug voor de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |