abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:22:40 #201
62913 Blik
The one and Only!
pi_62028350
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef Vogue het volgende:
De ruines bij Copan zijn mooi trouwens! En Copan is een stuk leuker dan Coban, dat ook nog
Ga ook alleen naar Coban omdat je vanaf daar naar Semuc Champey kan gaan. En vanaf kun je ook weer makkelijk door naar Flores. Copan gaan we ook naartoe voor de Maya-tempels, daarna door naar the Bay Islands

heb overigens nog steeds niet het idee dat ik komende zaterdagochtend in het vliegtuig zit
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 07:51:40 #202
62913 Blik
The one and Only!
pi_62098482
Over 21 uur is het zover
pi_62099198
veel plezier man
pi_62101015
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 07:51 schreef Blik het volgende:
Over 21 uur is het zover
Veel plezier!

En ik merk dat je een druk schema hebt, bedenk je dat niet alles valt in te plannen in die regio?

Manana manana, laat het losssssssss .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:00:30 #205
62913 Blik
The one and Only!
pi_62101323
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:45 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Veel plezier!

En ik merk dat je een druk schema hebt, bedenk je dat niet alles valt in te plannen in die regio?

Manana manana, laat het losssssssss .
Ik vind het schema eigenlijk wel meevallen qua drukte. Het enige wat wat lastiger wordt is Semuc Champey, ook omdat dat lastig te bereizen is. Maar als we erachter komen dat dat teveel kost skippen we dat gewoon. En we zitten 4 a 5 dagen rond het Lago Atitlan wat mij vrij veel lijkt. Daar kun je makkelijk 1 dag afhalen.

grof gezegd gaan we het volgende doen in 25 dagen: Antigua - Lago Atitlan (evt. bezoek zondagmarkt) - Semuc Champey (misschien ook niet) - Tikal - Rio Dulce/Livingston - Copan Ruinas - Bay Islands

Alleen de reisdagen vanaf het moment dat we naar Tikal gaan zijn wat langer, maar daar zie ik niet zo tegenop. In Azië maak je veel langere reisdagen omdat de afstanden daar een stuk groter zijn. 6 uurtjes in een bus zitten is peanuts. En mocht het te lang duren, dan is een minibusje of taxi ook zo geregeld. En mocht dat ook niet lukken, dan skippen we gewoon weer een dagje ergens anders.

ik ben tenslotte wel op vakantie. Als ik weer thuiskom mag ik direct flink aan de slag aan mijn afstuderen (laatste maand )
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:03:53 #206
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62116401
Hela Blik, het is al zover voor je!!! Wat heerlijk!!! Ik wens je heeeeeeel veel plezier en een hele mooie reis! Zou leuk zijn als je eens een berichtje op het forum kan knallen tussen de bedrijven door. Maar als je daar geen tijd voor hebt omdat je lekker ligt te weken tussen de mantaroggen, met je kont en een coctail in een hangmat ligt te bungelen, of ligt te borrelen in de lava van een of andere pittoreske Guatemalteekse vulkaan, dan heb ik daar alle begrip voor.

Hoe laat vlieg je? En hoe laat kom je aan? Heb je nog een goed ho(s)tel weten te boeken voor de eerste nacht?

Goede reis in ieder geval!!!

pi_62117428
Goede reis Blik, veel plezier!
pi_62374894
Ben benieuwd Blik naar je verhalen!

Zo rond april willen wij ook die kant op gaan.Rondje Mexico/Belize/Guatemala denk ik
Hoeveel tijd zal je ongeveer nodig hebben om het op een rustig tempo te zien?
En wat is het prijspeil zo'n beetje.Welk budget moet je aan denken.

Ik heb namelijk zo'n 7 a 8 weken.Is het te doen om er ook New York/Boston bij te plakken ,in het kader van: als je dan toch in de buurt bent

Weet nog erg weinig verder.Nog nooit die kant op geweest,tot nu toe Azie/Australie
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_63665786
Blik! hoe was het?

Ben heel erg benieuwd.Eind maart/begin april gaat het worden voor mij.
  maandag 1 december 2008 @ 23:18:29 #210
62913 Blik
The one and Only!
pi_63683886
Ff in het kort

het was super. Antigua is prachtig, Pacaya is supertof, Lago d'atitlan heel relaxed en mooi. Semuc Champey is ook erg mooi en lekker warm na de relatieve kou op 1500 meter hoogte. Tikal is prachtig en leuk omdat je er ook nog wat wildlife kan spotten zoals brulapen (en muggen ) Livingston weinig van gezien omdat er een flinke tropische storm over ons heenging (48 uur regen nonstop). In Honduras heerlijk gedoken op Roatan, het strand van West Bay is wel veel mooier maar West End een stuk gezelliger. Copan Ruinas was ook heerlijk om te relaxen voor de laatste dagen.

super dus
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:27:15 #211
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_63803681
Reisje van Guatemala City naar Panama city staat op het programma voor zomer 2009. Vriendin is eindelijk overstag om mee te gaan.

Moet me er nog wel een beetje in verdiepen, lukt dat stuk in 4 weken reizen ? Eventueel met een korte vlucht in propeller vliegtuig tussendoor !

Ik heb in 2003 Yucatan en Belize gedaan in 3 weken dat ging prima.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_63804327
Klinkt heel erg leuk blik!!
Foto's??

[ Bericht 58% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 06-12-2008 14:22:26 ]
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:32:04 #213
62913 Blik
The one and Only!
pi_63809511
wellicht kan ik morgen wel wat foto's posten (als ik er aan denk, moet ook nog een cursus access doen )
  zondag 7 december 2008 @ 17:30:52 #214
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_63828023
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef Blik het volgende:
wellicht kan ik morgen wel wat foto's posten (als ik er aan denk, moet ook nog een cursus access doen )
Ja zou tof zijn zeker als je er nog een soort van reisverslag bij maakt later deze week.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  zondag 7 december 2008 @ 17:42:47 #215
62913 Blik
The one and Only!
pi_63828330
Probleem is alleen de tijd, ben afgelopen week begonnen met een nieuwe baan en begin morgen met een nieuw project. Drukte alom dus
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:36:11 #216
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_63882103
Niets mee te maken Blikmans

Stiekem btvp ivm 4 weekse Guatemala trip volgend jaar oktober of november. LP is besteld

Twijfel nog wel een klein beetje tussen Guatemala en Costa Rica als ik eerlijk ben.
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:45:24 #217
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_63885466
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:36 schreef Bullebak het volgende:
Niets mee te maken Blikmans

Stiekem btvp ivm 4 weekse Guatemala trip volgend jaar oktober of november. LP is besteld

Twijfel nog wel een klein beetje tussen Guatemala en Costa Rica als ik eerlijk ben.
Ik krijg morgen ook een LP binnen, tenzij dat amazon later gaat leveren...

De planning is als volgt:

AMSTERDAM, Netherlands - GUATEMALA CITY, Guatemala

en dan vier weken later

Panama City - Amsterdam

Misschien een beetje kort maar kan niet langer vrij krijgen.'t is niet anders.

Ik denk dat ik ongeveer de box ticket itinerary route ga doen. Deze is te vinden in de getting started pdf van bovenstaande LP

http://www.lonelyplanet.c(...)ning-information.pdf

Voorpret is begonnen

[ Bericht 5% gewijzigd door Sigmund_Freud op 09-12-2008 19:17:40 ]
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:27:05 #218
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_63888179
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:45 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

Ik krijg morgen ook een LP binnen, tenzij dat amazon later gaat leveren...

[ afbeelding ]

De planning is als volgt:

AMSTERDAM, Netherlands - GUATEMALA CITY, Guatemala

en dan vier weken later

Panama City - Amsterdam

Misschien een beetje kort maar kan niet langer vrij krijgen.'t is niet anders.

Ik denk dat ik ongeveer de box ticket itinerary route ga doen. Deze is te vinden in de getting started pdf van bovenstaande LP

http://www.lonelyplanet.c(...)ning-information.pdf

Voorpret is begonnen
Jeez, dat lijkt me wel erg krap allemaal
Dan pak ik liever 1 of 2 landen die ik helemaal door knal. Je kan altijd nog een keer terug voor de rest.
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:46:22 #219
62913 Blik
The one and Only!
pi_63890184
Ik heb 3.5 weken over Guatemala en een klein stukje Honduras gedaan
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:27:45 #220
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_63891541
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef Blik het volgende:
Ik heb 3.5 weken over Guatemala en een klein stukje Honduras gedaan
Ja ik realiseer me dat 4 weken erg kort is maar goed ik heb ooit eens in drie weken grote delen van yucatan en belize gedaan inc. San Pedro, Ambergris Caye wat echt was. Dus dat is me wel toe vertrouwd. Hoop trouwens weer zo'n prachtig eiland aan de doen. Iemand suggesties ? Schijnt dat er voor de kust van Panama een mooi eilandje ligt: Bocas Del Toro ??
pi_63892799
Erg mooie eilandjes zijn dat idd. Over een paar weken gaan ze er met '3 Op Reis' naar toe. Zelf ben ik er 2 jaar geleden geweest wat enorm goed beviel. We hebben een bootje gehuurd voor een vast bedrag en die bracht ons overal heen waar we wilde. De vraag is alleen of het wel op de route ligt?
Het strand van Manuel Antonia NP bij Quepos in Costa Rica vond ik ook geweldig mooi, en daar zit nog een nationaal park aan vast waar je allerlei soorten beesten kunt spotten (apen, luiaards, vleermuizen, pelikanen, leguanen, dat soort spul)

Bocas del Toro:

Bird Island

Onderweg naar Star Fish Beach

Bocas del Drago

Livingstone (zo heet die 'schipper') een heel releaxte gast
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_63902047
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:27 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Jeez, dat lijkt me wel erg krap allemaal
Dan pak ik liever 1 of 2 landen die ik helemaal door knal. Je kan altijd nog een keer terug voor de rest.
Dat heb ik dus ook: heb ongeveer 2 maanden en vraag me af hoe veel ik kan en ga zien.
Wil in ieder geval Guatemala,Belize,Honduras en Nicaragua
pi_63946792
Het plan is om volgend jaar nov./dec. voor 3 maanden naar Midden-Amerika te gaan met evt. aansluitend een weekje New York. Is een ticket Adam- Mexico City, Panama-New York en tenslotte New York-Adam voor ¤1025 een redelijke prijs? Waar hebben jullie je ticket geboekt en wat zijn kostenbesparende opties m.b.t. dit soort tickets?
pi_63967626
Lijkt me een redelijk goeie prijs! Voor datzelfde geld heb je tegenwoordig een retourtje Amsterdam - Bangkok, dus die 3 enkele vluchten (enkele vluchten zijn meestal duurder) voor iets meer dan ¤1000,- lijkt me niet meer dan redelijk
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_64043383
http://www.airberlin.com/

Dan vanaf dusseldorf naar cancun. Ziet er wel cheap uit ?

Iig op 1 aug 2009 maar ik weet verder niet echt waar ik op moet letten. Staan vluchten van 500 euro tussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')