Dat moet je lief zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Pwny het volgende:
wat is er nou weer ideaal aan ?Als ik zeg dat ik hem niet meer wil zien wil ik dat niet
Mensen met wireless en die dan nog gewoon achter hun bureau zittenquote:
Als ik op next druk kom ik bij het punt waar ik m'n codes moet gaan invullen voor toestemming enzquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Heb je die wizard al eens helemaal doorlopen? misschien dat die melding dan niet meer tevoorschijn komt
ik leg liever geen kabel doorheen het huis, dus draadloos voldoet voor mij hoor. Waarom 5 muren en een gewelf doorboren als het draadloos ook kan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Pwny het volgende:
[..]
Mensen met wireless en die dan nog gewoon achter hun bureau zitten
toppunt van nutteloos
Okee even in het kortquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik leg liever geen kabel doorheen het huis, dus draadloos voldoet voor mij hoor. Waarom 5 muren en een gewelf doorboren als het draadloos ook kan...
waarom gebruik je zo'n belachelijke wizard? Daar ligt de fout, niet bij het draadloze. Gooi die eraf & gebruik dat standaard microsoft draadloze netwerken gedoe, dat werkt hier perfect.
Ja ik heb hem hier ook uitstaan nu, maarja op school zet ik hem weer aan en zodra ik hem hier weer opstart krijg ik dat klote ding weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:29 schreef Athmozz het volgende:
het is niet de standaard microsoft wizard, dus het is er gewoon uit te slopen. Kijk via je proces manager welk programma het is & gooi het gewoon van je pc, je hebt het toch niet nodig.
Anders zet je gewoon je wireless uit op je kamer, zowat alle laptops hebben een knopje waarmee je dat uitzet. Dan heb je geen last van gevonden draadloze netwerken.
Waarom denkt iedereen hier godverdomme dat ik problemen heb met m'n wireless internetquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wireless![]()
1x instaleren... nooit problemen mee![]()
"Godver wireless bullshit"quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:33 schreef Pwny het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen hier godverdomme dat ik problemen heb met m'n wireless internet
leer lezen stelletje mongolen![]()
Lees de OP dan lamhaasquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
"Godver wireless bullshit"
dat dus.
sloop er de software dan uit ipv je te irriterenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ja ik heb hem hier ook uitstaan nu, maarja op school zet ik hem weer aan en zodra ik hem hier weer opstart krijg ik dat klote ding weerhet is gewoon irritant
Nee geeneens vistaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef Nineleven het volgende:
zeker met Vista (hoe kan het ook anders)....![]()
dat is er door de producent van je laptop op gezet waarschijnlijk, om het de klant "gemakkelijk" te maken. Veel van die laptopproducenten hebben de neiging om hun laptop's vol troep te gooien waardoor je ze eerst moet formatteren alvorens je er iets mee kan doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef Pwny het volgende:
[..]
Nee geeneens vistaMaar het gare is, ik heb niks ervan geinstaleerd het was er opeens
![]()
Mja rare is dat ik 2 jaar lang nergens last van heb gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat is er door de producent van je laptop op gezet waarschijnlijk, om het de klant "gemakkelijk" te maken. Veel van die laptopproducenten hebben de neiging om hun laptop's vol troep te gooien waardoor je ze eerst moet formatteren alvorens je er iets mee kan doen.
*Meldtquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef Pwny het volgende:
Ja dán is het nuttig, maar ik heb het vaak genoeg gezien dat mensen het zenderding 3 meter naast hun pc hadden staan![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef RuttieQ het volgende:
Is de TS teminste elke drie minuten even stil![]()
*meteen aan het kappen in de muren gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 22:35 schreef fathank het volgende:
Wireless is kankerlangzaam. Leg gewoon overal gigabit in je huis neer, dat schiet tenminste op als je een dvd'tje wilt kopieren.
sommige mensen kopiëren niet echt DVD's over hun netwerk (hier dient het enkel om over te surfen), en dan nog heeft bijna niemand een giglan installatie liggen die ook effectief de mogelijkheden van giglan benut, hoogstens een wannabee giglan netwerkjequote:Op woensdag 26 september 2007 22:35 schreef fathank het volgende:
Wireless is kankerlangzaam. Leg gewoon overal gigabit in je huis neer, dat schiet tenminste op als je een dvd'tje wilt kopieren.
Koop dan ook een echte computer en niet van die pauper-kwaliteit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:40 schreef Pwny het volgende:
Krijg ik steeds zo'n klote melding
die ik niet wil om de 5 minuten
maar hij kan niet uit
"do not launch this blalblabl..."
En vervoglens kan je niet meer op next drukkenmaar alleen op cancel waardoor hij vrolijk 5 minuten later wer terugkomt
tyfesding
tyf op
godver
samenvatting:
[afbeelding]
omgquote:Op woensdag 26 september 2007 23:31 schreef r.liong het volgende:
[..]
Koop dan ook een echte computer en niet van die pauper-kwaliteit.
Hier heb je top wireless computers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |