Dat moet je lief zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Pwny het volgende:
wat is er nou weer ideaal aan ?Als ik zeg dat ik hem niet meer wil zien wil ik dat niet
Mensen met wireless en die dan nog gewoon achter hun bureau zittenquote:
Als ik op next druk kom ik bij het punt waar ik m'n codes moet gaan invullen voor toestemming enzquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Heb je die wizard al eens helemaal doorlopen? misschien dat die melding dan niet meer tevoorschijn komt
ik leg liever geen kabel doorheen het huis, dus draadloos voldoet voor mij hoor. Waarom 5 muren en een gewelf doorboren als het draadloos ook kan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Pwny het volgende:
[..]
Mensen met wireless en die dan nog gewoon achter hun bureau zitten
toppunt van nutteloos
Okee even in het kortquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik leg liever geen kabel doorheen het huis, dus draadloos voldoet voor mij hoor. Waarom 5 muren en een gewelf doorboren als het draadloos ook kan...
waarom gebruik je zo'n belachelijke wizard? Daar ligt de fout, niet bij het draadloze. Gooi die eraf & gebruik dat standaard microsoft draadloze netwerken gedoe, dat werkt hier perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |