Die gozer die ik quote is een azetter.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef Camplo het volgende:
Of 18 maart 2007!
maargoed daar heeft psv weer die wedstrijd met lothar van bommel tegenover staan
klapvee dusquote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die gozer die ik quote is een azetter.
lothar van bommelquote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef Camplo het volgende:
Of 18 maart 2007!
maargoed daar heeft psv weer die wedstrijd met lothar van bommel tegenover staan
Of Kozakken Boys uitquote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We kunnen het ook best over zondag hebben hoor. Of de bekerfinale. Of de Play Offs. Zegt u het maar![]()
Was het vorig jaar ook niet maar 1-0 voor psv????quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef valek het volgende:
Proficiat Ajax met de 2-1 overwinning.![]()
Dat klopt, het was niet maar 1-0.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef B4CO het volgende:
[..]
Was het vorig jaar ook niet maar 1-0 voor psv????![]()
Wel duidelijk dat Marco een achtergrond in Amsterdam heeftquote:
Wij hebben die mensen in dat dorp een prima avond gegeven. Je zag het aan de doelpuntenmaker van de KB. Helemaal gelukkig die jongen.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat Marco een achtergrond in Amsterdam heeft
altijd lastig.quote:
Of tegen Jong Heerenveen met een 2de rangs elftal uitkomen, wel winnen met 3-0, maar toch eruit gekickt worden omdat ze de "2 gele kaarten is schorsing"-regel niet begrijpenquote:
En dan dat interview op RTL7, iets over een jongetje en zn bal. Priceless. Mochten ze effe eraan ruiken hequote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij hebben die mensen in dat dorp een prima avond gegeven. Je zag het aan de doelpuntenmaker van de KB. Helemaal gelukkig die jongen.
Die wii actie is al lang voorbij josti.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Of tegen Jong Heerenveen met een 2de rangs elftal uitkomen, wel winnen met 3-0, maar toch eruit gekickt worden omdat ze de "2 gele kaarten is schorsing"-regel niet begrijpen
![]()
priceless
nee jij.... blablabla. Weet gewoon ff niks te zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef BonJovi het volgende:
Nu ben je stil he
Nee, jij bent inhoudelijk bezig, jostiquote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef valek het volgende:
[..]
Die wii actie is al lang voorbij josti.
Prachtig.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef DamzkoO het volgende:
Wellicht dat dit je opvrolijkt
[afbeelding]
![]()
![]()
Dan verander ik mijn usericon toch mooi in een smiley die PSV uitlachtquote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef valek het volgende:
[..]
Die wii actie is al lang voorbij josti.
Weet ik ook wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, jij bent inhoudelijk bezig, josti
Mijn topics zijn altijd van een heel hoog niveau.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef afcajos het volgende:
niveau van topic stijgt gelukkig weer![]()
![]()
HAHAHAHA TRIpPLE PWND ROFLOMG LoLLERSSSZZZquote:Op donderdag 27 september 2007 15:55 schreef Emimich het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)a_ind%3D1%26xref%3D1![]()
oh oke, ik dacht dat philips ook wel wat te zeggen hadquote:
Toch leuk, zo'n elkaar uitlach topicquote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef valek het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Ik en mijn grote mond ook altijd.
Ik was het niet meer gewend om uitgelachen te worden. Doet nu wel pijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toch leuk, zo'n elkaar uitlach topic
En terecht.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef valek het volgende:
Godverdomme, ik zit me hier toch een partij te balen.
idd, je staat voor lul. nog erger dan als je als topclub een verlenging nodig hebben tegen Kozakken Boys.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef valek het volgende:
Godverdomme, ik zit me hier toch een partij te balen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
idd, je staat voor lul. nog erger dan als je als topclub een verlenging nodig hebben tegen Kozakken Boys.
van het pn.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Kijk maar uit. Dalijk krijg je lighttown madness nog achter je aanquote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
idd, je staat voor lul. nog erger dan als je als topclub een verlenging nodig hebben tegen Kozakken Boys.
van het pn.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
goed hequote:Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hahahahahahahaha
Valek [afbeelding]
Waardig topique hoor
|
Forum Opties | |
---|---|