Het is weer een verkapt, "ik woon in afrika" topique.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:41 schreef TNA het volgende:
Je woont in Lichtenvoorde en je familie uit Afrika stuurt je satésaus op? Ik volg je OP niet helemaal geloof ik
Och ja, idd, TS zit in Kameroen, het is me watquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het is weer een verkapt, "ik woon in afrika" topique.![]()
Die met die onderbroek tot in zijn oksels en dat foute kapsel toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:42 schreef TNA het volgende:
Och ja, idd, TS zit in Kameroen, het is me wat
Ingeblikte rookworstquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
was ingeblikt dus konden ze nooit zien
Bill Hicks had een aardige carriere opgebouwd met het afzeiken van mensen zoals jij. HIJ is helaas dood. De wereld is onrechtvaardig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef luciferist het volgende:
ik wacht al ruim 3 maand op mijn pakketje,
dit pakketje bevat
- Satesaus
- Rookworst
- Cup a soup snert
- 3x kingston 2 gig usb sticks (voor studenten hier a 60 euro)
- Puzzelboekjes
- Reisspelletjes
- Quest
- Donald duck
- meer dingen die mijn familie opstuurde
ik hoorde het pakketje een kleine 2 maand terug te ontvangen.
Nu ik mijn pakketje ontving kan ik er uit opmaken dat er ergens een neger zit te chillen om 4 uur met mijn Cup a Soup snert, met daarin een rookworst en in zijn andere hand houd het minder ontwikkelde mens 2 usbsticks.
Afrikanen
Afrikanen die post vervoeren
Motorolie die je boekjes doordrengd
Afrikanen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef luciferist het volgende:
- Cup a soup snert
van alle enige rookworsten is de rookworst van ts de enigstequote:
Waarom bump je je eigen topic dan??quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik zat daar toen op stage, een paar jaar terug,...
Ik begin me ernstig af te vragen wie hier nu eigenlijk de minder ontwikkelde isquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef luciferist het volgende:
ik wacht al ruim 3 maand maanden op mijn pakketje,
dit pakketje bevat
- Satesaus
- Rookworst
- Cup a soup snert
- 3x kingston 2 gig usb sticks (voor studenten hier aà 60 euro)
- Puzzelboekjes
- Reisspelletjes
- Quest
- Donald duck
- meer dingen die mijn familie opstuurde
ik hoorde het pakketje een kleine 2 maandmaanden terug te ontvangen.
Nu ik mijn pakketje ontving kan ik er uit opmaken dat er ergens een neger zit te chillen om 4 uur met mijn Cup a Soup snert, met daarin een rookworst en in zijn andere hand houdhoudt het minder ontwikkelde mens 2 usbsticks.
Afrikanen
Afrikanen die post vervoeren
Motorolie die je boekjes doordrengddoordrenkt
Afrikanen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |