Ik zat daar dus laatst ook over na te denken.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Ach joh, lukt toch op onze slofkes...
6 Oktober sowieso wel apart... Reunie van de middelbare school (Stedelijk, aan de Nassausingel)... Eens kijken wat er van iedereen is geworden...
en zijn er veel potentiële kandidaten?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik zat daar dus laatst ook over na te denken.
Zo van als ik nou een reunie van mijn basisschool zou hebben ofzo.
Hoe het met al die boeren klootviolen is.
En of zij nog iets van hun leven hebben gemaakt.
Ik ben stiekem al aan het gokken welke domme doos er al zwanger is geraakt enzo.
Nah, redelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
en zijn er veel potentiële kandidaten?
'Neeeeneeneeneeneequote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nah, redelijk.
Er zaten best wat domme mensen tussen.
Ja, geweldig.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef veldmuis het volgende:
Alle Avansers lekker genoten van 't muziekske bij de Nassau (gok ik)?
Volgens mij is iemand het er niet mee eensquote:
I try not to.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef bassieVL het volgende:
Maar wel zwanger maken.
Je hield het niet zo lang uit op één school?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:31 schreef fransbreda het volgende:
Ow ik heb ook op de nassau gezeten.
En de maria mediatrix,st jozef, hoge vught, bbc![]()
Ik heb wel eens na een biertje of acht nog een tentamen gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef BossFight het volgende:
Toen ik in Breda op school zat hing ik meer in de kroeg dan op school! En zo hoort het ook vind ik.
Zo gek was het dan niet (Ik drink bijna nooit alcohol...), maar wel alle winkels wel een keer gehad...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb wel eens na een biertje of acht nog een tentamen gemaakt.
Toch nog een 3 gehaald, best netjes.
Hallo.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef bassieVL het volgende:
Klinkt bijna burgerlijk.
Dat zal wel lukken toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:21 schreef Asics het volgende:
ik hoop dat ik meer geluk heb met jullie e vinden op de 100 MEET dan op bb.
whehe
Ah, geen complicaties tot nu toe dus? Da's mooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:47 schreef Ritchie het volgende:
6 oktober is NAC - De Graafschap.
Dan zit ik smiddags wel in de stad, dat gaat erg gezellig worden.
Operatie is trouwens goed gegaan, zo langzamerhand begint ze nu weer de oude te worden. Die tampons uit de neus halen was idd een drama, maar nu gaat het wel weer..
Ik heb een terras achter mijn huis, waar ongeveer 50 man op past.quote:Naar aanleiding van het 100e topic over ons stadje wordt er een meet georganiseerd. Althans, gepoogd.
Details:
Waar?
Bij iemand thuis of in een Bredaasche kroeg. (Geef even een voorkeur door, meeste stemmen gelden).
Wanneer?
Zal oktober worden. Als iedereen JDude even PMt met welke weekenden hij/zij wel/niet kan in oktober, dan maakt hij een overzichtje.
Bier meenemen?
Uiteraard. Tenzij kroeg, dan wat (klein/groot)geld.
Naja ik was van plan om mijn pw door te mailen naar mijn avans mail. Nu heb ik van verveling knockout op de bank gelegen in Xplora (een uur of 4quote:
Oja, jij doet BE voltijd hè? Ik zwerf meestal rond op de 1e verdieping.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef znarch het volgende:
Naja ik was van plan om mijn pw door te mailen naar mijn avans mail. Nu heb ik van verveling knockout op de bank gelegen in Xplora (een uur of 4) Die bank ligt wel lekker trouwens
![]()
Jep, naja be voltijd. BE deeltijd en Xplora hangen liggen deeltijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, jij doet BE voltijd hè? Ik zwerf meestal rond op de 1e verdieping. [afbeelding]
Hehe.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef znarch het volgende:
Jep, naja be voltijd. BE deeltijd en Xplora hangen liggen deeltijd.![]()
![]()
Geen idee.quote:Komen er nog computers bij trouwens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |