Ik zat daar dus laatst ook over na te denken.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Ach joh, lukt toch op onze slofkes...
6 Oktober sowieso wel apart... Reunie van de middelbare school (Stedelijk, aan de Nassausingel)... Eens kijken wat er van iedereen is geworden...
en zijn er veel potentiële kandidaten?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik zat daar dus laatst ook over na te denken.
Zo van als ik nou een reunie van mijn basisschool zou hebben ofzo.
Hoe het met al die boeren klootviolen is.
En of zij nog iets van hun leven hebben gemaakt.
Ik ben stiekem al aan het gokken welke domme doos er al zwanger is geraakt enzo.
Nah, redelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:06 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
en zijn er veel potentiële kandidaten?
'Neeeeneeneeneeneequote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nah, redelijk.
Er zaten best wat domme mensen tussen.
Ja, geweldig.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef veldmuis het volgende:
Alle Avansers lekker genoten van 't muziekske bij de Nassau (gok ik)?
Volgens mij is iemand het er niet mee eensquote:
I try not to.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef bassieVL het volgende:
Maar wel zwanger maken.
Je hield het niet zo lang uit op één school?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:31 schreef fransbreda het volgende:
Ow ik heb ook op de nassau gezeten.
En de maria mediatrix,st jozef, hoge vught, bbc![]()
Ik heb wel eens na een biertje of acht nog een tentamen gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef BossFight het volgende:
Toen ik in Breda op school zat hing ik meer in de kroeg dan op school! En zo hoort het ook vind ik.
Zo gek was het dan niet (Ik drink bijna nooit alcohol...), maar wel alle winkels wel een keer gehad...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb wel eens na een biertje of acht nog een tentamen gemaakt.
Toch nog een 3 gehaald, best netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |