Ze wil weer een ander nummer gaan bellen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
En weer krijgt Amanda een voicemail
Ze willen geen live sex op de streams?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:04 schreef chufi het volgende:
Nadia wordt niet tegen haar wil aangerand door Nix en streamlock
Ik hoorde laatst toen Huub belde met Frank dat de redactie vooraf contact opnam met degene die gebeld zou gaan worden.quote:
Amanda kent geen enkel telefoonnummer uit haar hoofd, ze vraagt alle nummers aan de FEBO.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:08 schreef ThomasSlayer het volgende:
Je kan Naad niet tegen haar wil aanranden.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:09 schreef Py het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst toen Huub belde met Frank dat de redactie vooraf contact opnam met degene die gebeld zou gaan worden.
En nu krijgt Amanda niemand te pakken![]()
het moet zijn nix rand nadia aan tegen ZIJN wilquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:04 schreef chufi het volgende:
Nadia wordt niet tegen haar wil aangerand door Nix en streamlock
Volgens mij had ze net ook contact met 'achter' ze vroeg om een ander tel.nr...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:09 schreef Py het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst toen Huub belde met Frank dat de redactie vooraf contact opnam met degene die gebeld zou gaan worden.
kan ook dat ze vergeten is hoe zo'n apparaat ookal weer werktquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef SIRA het volgende:
dat arme kind krijgt weer niemand aan de lijn
er moet toch ook een belletje bij haar gaan rinkelen zou je zeggen
Ik heb een godvergeten hekel aan Amanda maar dit vind ik toch altijd wel sneu.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:09 schreef Py het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |