Wife beater in opleidingquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Dennix flikkert Naad op het bed en pakt haat gezicht weer beet, what a hunk.![]()
o ja stom, maar ik heb het gevoel dat het een beetje saai is geworden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd hebt gelezen, want dat zeg ik juist.
Dat zou Brian zeggen, niet jij toch?quote:
Dank je wel voor de uitleg, nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef gan-sim het volgende:
op poppeslok is op kraamvisite gaan ( beetje laat)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
Huub doet zgn. een puzzel. Vraagt aan Brian " ander woord voor stro , vier letters ? "
Brian zou het heel goed vinden dat ze al zo geemancipeerd isquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou Brian zeggen, niet jij toch?![]()
Nope, dollen met de uiterst vermakelijke snol Naad.quote:
maakt niet uit, amanda is mooi met of zonder.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef SIRA het volgende:
en we gooien er nog wat verf op
[afbeelding]
Dus hij leeft echt in zijn eigen wereld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dennix is in zijn wereld 1 van de langste.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hee daar heb je Brian van de gouden KooHoooooi .
In het script stond dat ze moest gaan stoeien na het eten dus vandaarquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef ThomasSlayer het volgende:
Naad ziek ? Ze draagt ondergoed.
Bedoel je bij de FEBOquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:59 schreef Marieke_B het volgende:
Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij de gebuur![]()
Zal mij benieuwen wat voor stem een kind van die twee zal krijgen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:59 schreef Nomrc2 het volgende:
nix en nad hebben het zelfde irritante hoge stemmetje
hi hi hi hi
Zijn wereld? Groep acht ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dennix is in zijn wereld 1 van de langste.
JA!quote:
Geen Brian en zeker geen Dennisquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Is dat ook een knappe gozer?
Grappigquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
JA!![]()
Ik zat de goegelen op spreekwoorden met hooi en vond toen deze..had 'm eigenlijk moeten bewaren tot amanda echt een keer bij de buren zat ..
Wie belt ze?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
En weer krijgt Amanda een voicemail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |