Jij lijkt op mijn broer, die heeft ook allemaal va die leuke zinnetjes op een woordquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
Kaartje naar Brian , "Neem je niet teveel Hooi op je vork".
Z'n moeder komt om acht uur en uiteraard reken ik ook op een fiks aantal caps.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef lillkiss het volgende:
hey allemaal. waarvoor is huub zenuwachtig?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
over het LEGER!
Lieke is nogal pro-leger kennelijk...en ma ex van Ballegooy is anti
heeu negerquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
over het LEGER!
Zou ie het zelfde vragen aan een 1-nite stand ? Of vergeet ie dan al zijn vrouwvriendelijke vragen ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onder het genot van een kopje koffie tijdens een serieuze afspraak, gezellig, doe mij ook zo'n eerste date.![]()
Oja, sorry je hebt gelijk (qua foto)quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nietwaar, die hoef ik trouwens niet te zien, dat nare loeder. heeft ze nog steeds van die tennisballen in haar kuiten zitten
O pardon.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
over het LEGER!
ik denk dat je dat onderschat, ik ben ontzettend gemist, ik heb zelfs van medefokkers gehoord dat ze aan het jammeren waren en zich afvroegen wanneer robert weer terug kwam, ik ben terug!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's lang geleden. WB!
Ik denk dat Amanda je mist en, in tegenstelling tot ons, niet weet dat je alweer terug bent om haar te aanbidden!
Dan mis ik nogsteeds zijn zus Radna. Dus toch een derde man.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Joris en Huub zijn van dezelfde ouders, zijn ouders zijn pas gescheiden toen hij 17 a 18 was en Joris is jonger dan hij. Frank de oudere broer heeft een andere vader.
Ik denk dat je mijn post verkeerd hebt gelezen, want dat zeg ik juistquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef robert2006 het volgende:
ik denk dat je dat onderschat, ik ben ontzettend gemist, ik heb zelfs van medefokkers gehoord dat ze aan het jammeren waren en zich afvroegen wanneer robert weer terug kwam, ik ben terug!
amanda ga ik een brief schrijven, ze blijft lief.
wel oprecht zijn, hou ik van.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag je geen streams meer van papa en mama, wat sneu voor je.![]()
Is dat ook een knappe gozer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef Varen het volgende:
[..]
Jij lijkt op mijn broer, die heeft ook allemaal va die leuke zinnetjes op een woord![]()
![]()
![]()
Serieus??quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
Huub doet zgn. een puzzel. Vraagt aan Brian " ander woord voor stro , vier letters ? "
4 Kinderen van 3 kerels.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan mis ik nogsteeds zijn zus Radna. Dus toch een derde man.![]()
Als dat betekent dat er een samenwerking moet komen tussen Huub, Lieke en Jaap ben ik absoluut tegen. Simpel omdat dat Huub de kop gaat kosten. Jaap en Lieke zullen de zeer sterke en populaire Huub willen dumpen. Het zou me daarom ook niet verbazen dat, iov de febo, Jaap daarom samen moet spelen met nix.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil geen post meer voor Huub, Lieke en hemzelf samen.
Huub en Lieke roepen NOWLIFE op kaarten te sturen voor hen drietjes![]()
Radna vind ik juisthet meeste qua postuur van Huub weg hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan mis ik nogsteeds zijn zus Radna. Dus toch een derde man.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |