Soort liposuctie eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef ThomasSlayer het volgende:
Een abortus is in Amandaland zoiets als een pedicure.
nee, en een beetkje moeilijk als je nu geen live-streams meer hebt, oh wat ziet amanda amanda er goed uit, wel een beetje droevig, we moeten haar allemaal troostenquote:
Abortus: daar blijf je slank vanquote:
Onder het genot van een kopje koffie tijdens een serieuze afspraak, gezellig, doe mij ook zo'n eerste date.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft 3 vriendinnen die een abortus hebben gehad.
Brian heeft het er altijd over met zijn vriendinnen, op een terras ofzo
Huh? Da's Liekequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bijna, dank je wel, iets naar links
Wel zak hooi kaarten dan zit Brian lekker voor jokerquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil geen post meer voor Huub, Lieke en hemzelf samen.
Huub en Lieke roepen NOWLIFE op kaarten te sturen voor hen drietjes![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
volkomen offtopic..................ik sta tot an mijn oksels in het water ff nu.......................waterbed lek..............grote god, wat een ramp............................gaat verder met handdoeken en weet ik veel...........leegpompen...............later
nietwaar, die hoef ik trouwens niet te zien, dat nare loeder. heeft ze nog steeds van die tennisballen in haar kuiten zittenquote:
Da's lang geleden. WB!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef robert2006 het volgende:
nee, en een beetkje moeilijk als je nu geen live-streams meer hebt, oh wat ziet amanda amanda er goed uit, wel een beetje droevig, we moeten haar allemaal troosten
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik fdacht dat Joris en Huub dezelfde vader hadden, en oudere broet frank en zus andere vader.
over het LEGER!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:42 schreef Py het volgende:
Lieke mag van Huub geen discussie aangaan over negers???
Mama Huub beetje racistisch of zo?
Mag je geen streams meer van papa en mama, wat sneu voor je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, en een beetkje moeilijk als je nu geen live-streams meer hebt, oh wat ziet amanda amanda er goed uit, wel een beetje droevig, we moeten haar allemaal troosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |