Ik vraag me af of die kneus wel weet dat dit vrij weinig indruk maaktquote:Op donderdag 27 september 2007 00:14 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Vraag me af of die kneus eigenlijk wel weet wie Bjorn Borg is/was![]()
Op mij iig nietquote:Op donderdag 27 september 2007 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die kneus wel weet dat dit vrij weinig indruk maakt
Ik vind m dr uit zien alsof ie net bij de plastisch chirurg zijn hoofd heeft laten verbouwenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:41 schreef afcajos het volgende:
is vast al voorbij gekomen maar hij blijft zoooo fout
[afbeelding]
Sowieso mannen met foundationquote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef NekoV het volgende:
Hij moet leren dat je foundation beter een tintje lichter kunt kopen dan 5 tinten te donker.
Duh. Maar als je het doet, doe het dan goed.quote:
In dat geval:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:54 schreef NekoV het volgende:
[..]
Duh. Maar als je het doet, doe het dan goed.
Of liever niet eigeniljk, we moeten wat te lachen hebben.
Vind zijn hoofd anders best sexy, als hij dat haar en die attitude weglaat halen. Volgens mij kun je dan best een hottie van hem maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind m dr uit zien alsof ie net bij de plastisch chirurg zijn hoofd heeft laten verbouwen
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef nemofan het volgende:
[..]
Vind zijn hoofd anders best sexy, als hij dat haar en die attitude weglaat halen. Volgens mij kun je dan best een hottie van hem maken.![]()
Een hottie niet, maar een Hotti moet haalbaar zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef nemofan het volgende:
[..]
Vind zijn hoofd anders best sexy, als hij dat haar en die attitude weglaat halen. Volgens mij kun je dan best een hottie van hem maken.![]()
Hij heeft wel mooie ogenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef WalterSobchak het volgende:
Kaaklijn van een wijf man, en een babyface. Ben misschien niet de meest geschikte persoon om mannen op hun uiterlijk te beoordelen, maar ik zou er niet op komen om hier het label hottie op te plakken.
Bjorn Borg was toch zo'n communistische vrijheidsstrijder?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:14 schreef Enchanter het volgende:
Vraag me af of die kneus eigenlijk wel weet wie Bjorn Borg is/was![]()
Komt door zijn oog-mascaraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |