quote:Decisive Geplaatst op 25-09-2007 08:28
i <3 NoelGallagher
he's right actually.
WTF? Ik heb ook vmbo gedaan, maar ik ben lelijk. Laat mij er dus buitenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn god, wat een kansloze VMBO-jeugd!![]()
hoezo is die zo belangrijk?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef mordradead het volgende:
Ik post tevens de belangrijkste post van die sb.nl site in mijn tvp:
[..]
Weet ik niet, omdat het een leestje is denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoezo is die zo belangrijk?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Weet ik niet, omdat het een leestje is denk ik.
Niet agressief worden, das zielig, ze zijn ws niet helemaal intelligent om iets terug te doen enzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef don-diablo het volgende:
omg omg, dit topic nog niet eerder gezienbedankt iig ik lag weer helemaal dubbel terwijl mn aggressie omhoog ging tegelijk (goh wat raar
)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef don-diablo het volgende:
omg omg, dit topic nog niet eerder gezienbedankt iig ik lag weer helemaal dubbel terwijl mn aggressie omhoog ging tegelijk (goh wat raar
)
dankje woehoequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Dibble het volgende:
Hierbij bied ik mijn SD account openlijk aan iedereen hier in dit topic. Je kunt ermee gan ouwehoeren, berichtjes sturen, mensen irriteren, makkelijker foto's vinden en natuurlijk, Kudows vangen!
Meerdere mensen kunnen het tegelijk gebruiken, let wel alleen op dat de inbox snel vol raakt en je om de zoveel tijd wel moet legen. Veel plz met berichtjes sturen. Btw als je 1 kudo geeft worden de wijven helemaal boos.aanrader dus
![]()
Login: Sm0othY!i!
Pass: Pokerstars
www.superdudes.nl
nee die op Sd is nepquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:32 schreef Xaverius1337 het volgende:
dibble ik kijk naar dat profiel en dat ben jij toch niet op die foto's he
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier gaan we is gruwelijk misbruik van makenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Dibble het volgende:
Hierbij bied ik mijn SD account openlijk aan iedereen hier in dit topic. Je kunt ermee gan ouwehoeren, berichtjes sturen, mensen irriteren, makkelijker foto's vinden en natuurlijk, Kudows vangen!
Meerdere mensen kunnen het tegelijk gebruiken, let wel alleen op dat de inbox snel vol raakt en je om de zoveel tijd wel moet legen. Veel plz met berichtjes sturen. Btw als je 1 kudo geeft worden de wijven helemaal boos.aanrader dus
![]()
Login: Sm0othY!i!
Pass: Pokerstars
www.superdudes.nl
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:40 schreef Xaverius1337 het volgende:
haha die reacties naar die dames XD over dat crossen.... ECHT GEWELDIG![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |