RTL kapt het natuurlijk weer af. Erg vermakelijk wmb.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind het een beetje te. In het begin erg grappig maar dit ga ik geen 2 sets volhouden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:49 schreef XL het volgende:
Murray naar de finale in Metz. Verslaat Canas eenvoudig in 2 sets.
Had 14 breakkansen tegen servicekanon Tsonga.
Hij is terug hoor. Hopelijk pakt hij volgende week rust en gaat hij zijn derde halve finale in een masters toernooi dit seizoen pakken in Madrid.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zo'n C toernooitje![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:43 schreef XL het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand! Hij hakt gewoon een van je troetelargentijntjes eraf hoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Calleri - Haase 6-4 3-6 ...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
ABN Amro-toernooi krijgt '500'-status
Het ABN Amro-toernooi in Rotterdam krijgt met ingang van het seizoen 2009 de zogenoemde '500'-status. Dit houdt in dat de winnaar van het toernooi 500 punten voor de wereldranglijst krijgt. Alleen de Grand Slams en de Masters-toernooien hebben een hogere status.
Behalve Rotterdam krijgen ook Valencia, Washington, Dubai, Acapulco, Barcelona, Peking, Basel, Tokio en Memphis de '500'-status. Toernooidirecteur Richard Krajicek toonde zich verheugd met de hogere status: "Het is een mooi compliment. En omdat de winnaar 500 punten krijgt, wordt het voor toppers aantrekkelijker om naar Rotterdam te komen."
Hoezo?quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:38 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Leuk maar gezien dat Memphis en Dubai ook in deze categorie zitten, blijft alles fijn bij het zelfde, niet?
Baghdatis hard eraf tegen Seppi.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Haase wint, wat een held6-3 in de 3e set
.
waarom staat ie niet in het hoofdtoernooi?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Calleri - Haase begint over een klein uurtje (ATP - Vienna, Austria)
Daarnaast heeft Wessels zich in stockholm geplaatst voor het hoofdtoernooi..versloeg knap Bopanna in straight sets.
Wessels bedoel je? Staat er gewoon in hoor..moet tegen Frank Dancevicquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef suus21 het volgende:
[..]
waarom staat ie niet in het hoofdtoernooi?
De spelers zelf lijkt me?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:41 schreef kleinzusje het volgende:
Door wie en hoe wordt er bepaald welke ATPs de spelers kiezen ?
Dat vraag ik me dus af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |