Op zn Fandagquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:17 schreef APK het volgende:
Tennis Voor aPk.![]()
Wanneer hoort Davydenko trouwens dat hij voor de rest van zijn leven niet eens meer in het Vondelpark welkom is?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.nikolay-davydenko.net/![]()
WTF![]()
Toen ik er vorig jaar een reservering afbelde werd ik door de receptie doorverbonden met Jacco Eltingh. Ik ben er dus nog nooit geweest.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan er nog FOK!ers naar de Alex tennisclassics (en is dat de moeite waard)?
Waarom werd je doorverbonden met die gast ???quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:26 schreef XL het volgende:
[..]
Toen ik er vorig jaar een reservering afbelde werd ik door de receptie doorverbonden met Jacco Eltingh. Ik ben er dus nog nooit geweest.
Tegen die tijd zal Martin ongetwijfeld weer absolute kopman zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:52 schreef Norrage het volgende:
De eerste slag is geslagen door onze toekomstige DC opponent. Gulbis wint met 6-4 7-6 van Sluiter.
van MTF:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:41 schreef Tim86 het volgende:
Boys (en girls), iemand enig idee waarom Koubek met 4-2 voor stond tegen Grosjean(final set) en nu heeft verloren "by default"?
Ik zit er wel aan te denken om te gaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan er nog FOK!ers naar de Alex tennisclassics (en is dat de moeite waard)?
Die gast organiseert dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom werd je doorverbonden met die gast ???![]()
je bent beroemd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |