Vervelend al die niet willen slapen kindjes. Gelukkig heb ik er hier niet zoveel last van.. *afklopt*
Amber gaat ineens snel met praten.. echt niet normaal. Ze weet nu hoog en laag, vast en los, mickey (mouse), boot, strand, eten, vogel, buiten, bomen, sok aan, broek aan, trui aan, bad, duoche lezen, kapot en als ze een vlieg ziet is het beestej beestje
![]()
Daarnet liet ze een poepie, kijkt ze me aan gaat ze heel hard lachen en doet ze met dr vingertje niet doen en dat zegt ze doen poep.
Ze zegt net ook mamma beestje. Dus ik zeg waar is het beestje, wijst ze naar het raam zegt ze daar buiten..
![]()
Zondagochtend was ze een beetje vroeg wakker, 7.00 uur terwijl ze laat in bed lag. De manier waarop ze wakker werd was wel heel schattig. iep iep ahhhh iep iep ahhh en toen pappa pappa mamma mamma oma oma opa opa noen noen (is Manon, mijn zusje) ale ale (is Alex, mijn zwager) WOEIIIIIIIII hoihoihoihoi en dan springend in dr bed. Toen ik naar dr kamer ging lag d'r pop ergens aan de andere kant van haar kamer