Somsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Whieeeej Amber! Ook goedemorgen!Amber is lief
ja echt leyuk dat kletsen alleen wordt het nu heeel erg opletten wat er gezegd wordt.. Amber aapt echt alles na. Praten maar ook met dingen doen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:23 schreef Belana het volgende:
hier ook tijd voor de BMR prik vandaag, beetje laat zelfs, maar Ezra was ziek en dan geef ik geen prikken.
over een weekje kan ie ziek worden dan, dus ben benieuwd.
ook hier komt er een kies door, gaat redelijk voorspoedig moet ik zeggen.
vicky, leuk he dat kletsen en zo snel als dat ineens kan gaan
Ezra begint ook interesse te krijgen in praten en probeert veel na te zeggen, erg lief
Tja lekker bij me liggen is er ook niet meer bij hoorquote:
Nee helemaal niet. Maar ja kevin was normaal gesproken hele dag na school. Denk dat Mikael Kevin de laatste 2 weken vaker heeft gezien dan normaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:48 schreef Belana het volgende:
over verschillen in kindjes, ik zat even te vergelijken met Liam, die was op deze leeftijd een kilo lichter dan Ezra nu
ach MeNicole, Mika is gewoon een slimme dappere dodo
heeft ie er last van dat Kevin weg is?
Nee, het scharnier brak 'gewoon' af.... Krak-boem-krijs En hij had al hoofdpijn van de vorige val. Hij is de afgelopen dagen ontzettend:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:12 schreef PM-girl het volgende:
Nee, mijn kind doet dat (nog) niet! Viel het met schroef en al eruit? Want dan zijn die misschien niet sterk genoeg geweest?
Mijn kind vindt alleen zijn tas met traktaties nog over van het kdv, om die vervolgens allemaal open te maken! En gooit de waterbak dit keer óver zich heen! En zit in de supermarkt in het autootjeskarretjemaar gaat vervolgens achterstevoren zitten!
Dan hadden wij waarschijnlijk eenzelfde hekje.... godzijdank was het niet bovenaan de trap...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef E.T. het volgende:
hier is laatst ook een traphekje stuk gegaan.. een zwart scharnier gescheurd.. (was zwart kunstof) en daarmee de bovenste schroef gewoon helemaal uit het hout van de trap-paal getrokken
Saskia ging er aan hangen
Ik heb geen flauw idee. Ze heeft ook wel Amber gezegd maar nu is het Opee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef Belana het volgende:
hoe komt ze aan opee? klinkt wel erg lief
en mika, jij wil te snel groot zijn
Ik geloof dat het hekje al een paar jaar (3 jaar...?) oud is. Mijn vader gebruikte hem om de hond beneden te houden. Maar toch.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet niet hoe lang er garantie op zoiets zit, maar wellicht kun je er mee terug PV? Wel schrikken!
Nou, hij ligt nu even te slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |