abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:27:41 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53720743
He Jarno en YPPY, wat akelig zeg. Ik hoop dat Anna zich vlug beter voelt!

Ook beterschap voor Robin!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53738674
Hoe is het nu met Robin, al wat beter?

Wat ben ik blij dat Anna zo'n sterk gestel heeft. Gisterenmiddag had ze wat last van de pseudo kroep, daarna niks meer. Ze is wel verschrikkelijk verkouden, dus overal zit snot. Snot op haar, snot op mij, snot op het tafelkleed, snot op de bank, snot op de poezen. Vannacht was ze wel ineens supereenkennig, maar behalve het snot is ze weer haar vrolijke zelf. Kunnen we toch nog een nachtje op vakantie (logeren bij m'n schoonouders die een weekendje weg zijn). Tot morgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53738711
Gelukkig gaat het beter met snotty-Anna! Lis is ook snotterig. 2 dagen naar de creche en het is weer bingo. Gelukig blijft ze er zelf vrolijk onder.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:57:29 #154
94046 PM-girl
pi_53741229
Fijn he, dat snot Ik kan geen dag op mijn werk komen of ik ontdek wel ergens snot op mijn kleding.

Simon heeft ontdekt dat je door een rietje, behalve kunt drinken, ook kunt blazen in het water
*
pi_53742815
Lekkerr, snot. Knuffeltje voor mama, en dan plak ik aan alle kanten. En ik ben zelf nu voor de tigste keer verkouden. Ik geloof dat Eva alle bacillen van de Deventerse kindjes meesleept naar huis

Eng Yppy, die pseudokroep. Eva heeft het ook al een keer gehad, twee maanden geleden al geloof ik. Toen heeft ze voor het eerst sinds haar geboorte maar weer eens bij ons in bed geslapen, we wilden een oogje in het zeil houden...
Eva en Maria
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:27:08 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_53750981
snot ja herkenbaar

Ik heb vandaag een tondeuse gekocht en ezra gekortwiekt. alleen is het nu wel erg kort, volgende keer een tandje hoger het misstaat niet trouwens.
stormy waters...
sailin'
pi_53759487
Is een schimmelinfectie bij die kleintjes besmettelijk? Mijn achterneefje heeft het namelijk en nu heeft Mikael daar van de week gespeeld. Nu heeft hij ook zijn liezen helemaal kapot? Is dat toeval of
Morgen maar ff de huisarts bellen of die er wat voor heeft. Nu maar ff goed smeren met sudocreme.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:55:55 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53761057
Och Anna... Veel beterschap!
Ook al die andere snotkinderen...

Tot snel!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:58:28 #159
56471 pinquit
oh my lama!
pi_53764882
MeNicole: schimmels zijn besmettelijk ja.

en belaan: foto!! (niet alleen vanwege ezra's nieuwe kapsel, maar wil je kinders wel weer es zien )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:43:30 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53772574
We zijn weer terug. Anna vond het een heel avontuur, logeren op een vreemde plek met opa en oma erbij en haar nichtje. 's Nachts was het heel gezellig zij en nichtje waren ombeurten wakker. Tandjes in combinatie met snot gok ik. Morgen gaat ze maar even lekker rustig aan doen.

Knappe Simon!

Is Thies hier al?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53774074
Wij waren vandaag een dagje weg. Ook even naar een speeltuintje met zo een minizweefmolentje (3 zitjes).
Er zaten een paar jongens in die heel wild heen en weer gingen slingeren. Iris loopt er heen, Peter ziet dat en rent op haar af, maar was net te laat Jemig zeg.. Ze kreeg zo een stoeltje met kind (jaar of 8, dus best zwaar) vol in haar gezicht
Thuis had ze weer het hoogste woord gelukkig en net zo vrolijk als anders Gelukkig

pi_53774202
Jeetje wat een schrik LadyS!
Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Arm Irisje
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:45:46 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53774354
O LadyS, de rillingen lopen over mijn rug. Wat zijn die kinderen toch 'buigzaam' hè. Het moet een enorme klap zijn geweest en even later lacht ze gewoon weer, dat zie ik een ouder niet doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53774681
Ik draaide me om (om te kijken waarom Peter zo hard wegrende) en ik zag haar nog net naar achter gezwiept worden . Het eerste wat ik dacht was: "dat wordt een ritje ziekenhuis, dat kan nooit goed aflopen" Gelukkig viel het dus wel mee.
Eerst had ik nog mijn twijfels, ze bleef maar een beetje mekkeren in mijn armen en hing maar een beetje op mijn schouders, maar ik bedacht me toen ook dat ze nog niet geslapen had die dag (was inmiddels al 15.00 uur) dus dat ze ook gewoon moe kon zijn. Na een half uurtje slapen in de auto, was ze weer zo vrolijk dat ik me eigenlijk geen zorgen meer maakte.
pi_53774777
Oh lady-S, wat eng! Gelukkig is het goed afgelopen.
pi_53774886
Jemig, LadyS wat een schrik zeg toch maar even goed in de gaten houden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:47:45 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_53776179
ow gossie arme Iris

foto van ezra in fototopic geplaatst
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:52:29 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53776337
Ojee, wat een schrik zeg. Gelukkig zijn ze zo flexibel.
Lekker douchen!
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:58:41 #169
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53776526
Een dagje met brokken dus. Kendahl viel vandaag head-first vanuit de box midden in een doos met speelgoed. Hij was ergens op gaan staan en leunde voorover over de rand. Ik heb het niet zien gebeuren, ik had me net even omgedraaid. Geen grote dingen meer in de box dus.
Hevig huilen, minibloedneusje, maar niet suffig geweest. Wel een naar gevoelig plekje op zijn koppie.
Arme kleine sufferd

Iris ook goed afgelopen, die kleintjes lijken af en toe wel van elastiek, hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53784184
Ik heb hier een kleine dreumespuber in huis. Hij denkt dat ie alles zo maar even kan regelen hier Hij beslist wat er gebeurd en als het dan niet gaat zoals hij wil, dan is het huis echt te klein. Jemig wat een driftkikker. Heb al vanalles geprobeert, negeren, hem de hemel in prijzen als ie iets goed doet, afleiden. Maar staat het hem niet aan dan word ie wild, heel wild. En dat duurt lang voordat ie er weer "bij" is zeg maar. Hij word al driftig als de hond niet naar hem luisterd en gewoon door loopt. Dan gilt en schreeuwt ie, gaat ie op de grond liggen de dramaqueen uithangen, met vanalles gooien. Ik word er soms een beetje moedeloos van. Als dit nu was omdat Kevin weg was dan had ik misschien wel gesnapt waarom ie zo doet maar tis al een hele tijd. Maar eerder konden we met zijn 2en de mee bezig. Nu moet ik het alleen doen en valt me pas op hoe erg het is. Bij mijn ouders doet ie trouwens ook zo, dus het is niet alleen thuis. Had al met mijn moeder afgesproken hem daar ook niet teveel te keizen tegeven omdat ie wild word als het niet goed gaat.

En ik weet gewoon niet of dit meneertje zijn karakter is (want dan lijkt ie wel heel erg op zijn mama) of dat hem iets anders dwars zit, of ie dan toch nog steeds een stuk verder in zijn ontwikkeling is en ie denkt dat ie al 2 is en nu probeert te kijken hoever ie kan gaan.

Maar verder is ie wel heel lief hoor. Ik moet nog steeds ook heel veel met hem lachen en hij is ook heel lief ondeugend. En ik sta er nog steeds elke dag versteld van wat ie allemaal nu weer heeft geleerd.
Liefde
pi_53784421
Dat hele driftgedoe en nee zeggen begint echt niet bij 2 hoor, maar al veel eerder. (twee rijmt lekker op nee, maar het hele gedonder begint maanden eerder).

LadyS, jeeeemineee, het arme wichtje! Mens, je zal je lam geschrokken zijn! Hoe is het nu met Iris?

En met de snot en pseudokroepkindjes? (wat me trouwens ook heel eng lijkt om mee te maken!)
Variety is the spice of life
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:12:48 #172
108648 cattie
lieve moeder
pi_53784897
Pfff MeNicole, dat klinkt nogal intensief! Succes.

Iris, auw, dat is rot. Hoe is het nu?

Ive doet ook fijn met de snotbrigade mee. Ladingen komen er uit.

Ezra, dat korte koppie staat je goed!
pi_53784929
Herkenbaar, dat dramaqueengedrag. Al is het hier nog maar heel pril aanwezig. We hadden altijd een heel zoet ritme van "nog een minuutje spelen", een knuffel, op de arm zwaaien naar papa, tandenpoetsen en húp naar bed. Gister ontdekte ze echter dat ze helemaaaaaal niet naar bed wilde Je zag echt het kwartje vallen, ze ontdekte in slow motion dat je echt niet alles zo keurig hoeft te volgen.
En jawel, daar ging het speelgoed tegen de muur, mijn handen werden weggeslagen en mevrouw was vooral heel erg boos...
Nu lach ik er nog om maar ik kan me goed voorstellen dat het soms helemaal niet leuk is.
Ik vind het knap van je, Nicole. 24/7 alleen met je kind zijn lijkt me echt heel moeilijk.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:19:55 #174
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53785076
Hoe gaat het vandaag met Iris? Zijn jullie eigenlijk nog naar een dokter geweest of hebben jullie haar nog wakker gemaakt om de twee uur? ( voor de zekerheid)
pi_53785096
Hier ook een dramaqueen hoor, die kan me een partij boos worden Maar haar zuster geeft dan ook wel het goede voorbeeld
En ze kan ook goed neeschudden

Vanmorgen werd Iris wakker met een heel dik oog. Ik dacht eerst dat het dicht was van de snot oid. Maa nadere studie leerde dat het gewoon opgezwollen was . En een beetje blauwig. Het is nu alweer aardig weggetrokken.
Gisteren had ik haar toch nog maar even wakker gemaakt voordat ik naar bed ging. Ze wilde niet wakker worden (van de slaap dus) maar die anderhalve seconde dat ze redelijk wakker was keek ze aardig helder in de rondte. Dus toen was ik helemaal gerustgesteld
pi_53785101
Sorry Nicole, ik wilde er nog verder op ingaan, maar de telefoon ging.

Voor mezelf heb ik al vroeg bedacht wat de dingen zijn die de moeite waard zijn (met name op lange termijn) om de strijd over aan te gaan. Kijk, ik ben het grote mens en ik heb het voor het zeggen. De bedoeling is namelijk wel dat ze uiteindelijk zelf een groot mens wordt en bij voorkeur helemaal 'heel'

Dingen zoals: niet in de keuken als er gekookt wordt, hoe ze om moet gaan met de katten (geen staarten trekken), maar ook dingen als de boeken uit de kast trekken, de cd's uit hun hoesje halen enzo mogen hier niet. Nou ja, dingen die ik echt niet goed vind. En toen bleek het een kwestie van een lange adem, maar dit heeft wel zijn vruchten afgeworpen. Er komen weer dingen bij en andere dingen blijken later helemaal niet relevant meer.

Krijgt ze een driftbui en/of gedraagt ze zich als een dramaqueen dan laat ik haar meestal even uitrazen (vond ik eerst heel moeilijk). Ik hou wel in de gaten of ze zich pijn doet of zo, maar met drift bereikt ze niet wat ze wil. als ze klaar is troost ik wel even, want echt leuk vindt ze het zelf ook niet natuurlijk.

Lastig hoor, ik heb er heel wat mee geworstelt. En dan kan ik me voorstellen dat het, nu je er min of meer, vooral alleen voorstaat, nog lastiger is. En misschien heeft de verandering ook wel zijn invloed.
Variety is the spice of life
pi_53785336
Ik vind het vooral zo vervelend omdat ie zelf niet weet wat ie ermee moet. Ik zie gewoon aan hem dat ie in de war raakt als ie zo wild word. Net of ie bang is voor zich zelf zeg maar. Maar ik mag hem dan niet troosten want dan begint ie te schoppen en te slaan. Maar als ik hem negeer dan komt ie helemala tegen me aan gekropen. Hij weet op zo'n moment gewoon zelf niet wat ie wil. Heel af en toe helpt het wel eens als ik hem heel stevig vast houdt zodat ie geen kant meer op kan. Dan word ie soms wel een beetje rustig. Maar hij luisterd wel heel goed hoor. Maar tis dat ie soms iets wil wat op een bepaald moment gewoon niet kan. En daar word ie dan boos om. Tis ook heel verschillend hoor. Sommige dagen gaat het de hele dag door en soms helemaal niet. Maar ik kan er ook geen partoon in vinden.
Liefde
pi_53785402
MeNicole, wat ik zou doen in zo een situatie is hem naar je toe laten komen en hem dan proberen te kalmeren. Als het alleen maar erger wordt door eerder naar hem toe te gaan, zou ik het van hem af laten hangen wat hij wil.

Iris is dus al aardig bijgetrokken:
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:20:33 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53787912
He LadyS wat een schrik zeg ze knpat wel goed op hoor

Puberende dreumesjes (nog) geen last van hier, succes ermee

alle snotterende zieke kindjes beterschap
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:21:21 #180
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53787935
YPPY, is Anna alweer een beetje snotvrij? Ook ik heb een mooie snotstreep op mijn jas zitten die ik er elke vergeet af te halen

LadyS Wat een schrik zeg. Je zou zo'n knulletje toch bijna van die schommel aftrekken Gelukkig is het weer een beetje weggetrokken. En ook lekker snotterig zie ik

Ah Kendahl, nu al op avontuur uit!

MeNicole, moeilijk hoor Robin begon ook al veeeel eerder met de nee-fase en gaat zo nu en dan helemaal boos en huilend stamvoetend in een hoekje staan. Ik laat hem dan maar uitrazen. Een andere manier van hem is helemaal over de zeik gaan en dan stoppen met ademhalen en blauw aanlopen. Dat vind ik echt vreselijk, maar daarna is het ook wel over. Wat LadyS zegt: geef hem de ruimte en laat hem naar je toe komen. Succes ermee

Met Robin zijn oorontsteking gaat het goed, maar heeft het ingeruild voor wat anders: hij is gister heel hard met zijn achterhoofd tegen de punt van onze salontafel gevallen en heeft ook net boven zijn rechterslaap een flinke bult zitten Z'n achterhoofd bloedde ook een beetje. Hij huilde meteen en was niet suf, maar toch de hap gebeld voor advies: koelen, calendulan of arniflor erop, eerste 4 uur om het uur wekken en daarna om de 2 uur. Alles is verder prima. Dat en een paar krabbels op de neus zullen vast prachtige "school"foto's maken vandaag op het kdv
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_53789712
Wat eng LadyS. Iris

Vandaag vierden we Djeez' verjaardag. Noli, man en kids waren er ook. Erg gezellig. Foto's volgen nog.
Kim heeft zo goed en lief gespeeld. Is wel goed voor haar, met andere kindjes om gaan.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:09:30 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53790302
Nou, LadyS gelukkig

Aw! Robin

Kendahl viel net naast me in slaap, in zijn eetstoel lieve schattebol!
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:26:27 #183
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53798594
Wij hebben ook al drie weken zo'n onhandelbare dreumes. Ik zal eens een foto in het fototopic doen. Gelukkig (of helaas) weten we wel waardoor het komt, haar kiezen aan de bovenkant willen niet goed doorkomen. Ze heeft er veel last van. En toen werd ze ziek en toen kreeg ze prikken, nou ja, alles zat tegen. Ik hoop dat het snel over is, ik word er GEK van!
Lekker douchen!
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:43:37 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53798934
Arme Iris, gelukkig maar dat ze er zo weinig last van heeft gehad.

Kendahl ook al zo veel pech. Hier wachen we op de eerste keer dat er zoiets gebeurd. Anna is wel een keer uit het wipstoeltje gevallen, maar verder valt het gelukkig mee.

Van het weekend waren we met nichtje op stap, die was al flink aan het peuterpuberen. En ze is nog geeneens anderhalf. Hopen dat Anna dat niet in de familie heeft zitten.

Sterkte Sjak, lijkt me lastig, zeker als je dan ook nog zwanger bent.

Het snot heeft zich vermeerderd met papa. Het wordt steeds erger. Ze heeft afgelopen nacht veel beter geslapen dan de twee nachten daarvoor. Wel vijf keer wakker geworden, maar dat is al veel beter dan twee nachten niet slapen.
*OUD heilige*
pi_53800702
Sterkte Sjak!
Enne slapen, wat is dat? Kim is anti slapen op het moment. En het ging zo goed.
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:47:52 #186
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53803536
Kendahl weer op het cb geweest. Was allemaal
Ze heeft alleen het verkeerde genoteerd in het groeiboekje.
Hij was in elk geval een ruime kilo gegroeid. Cm heb ik even gemist...
En hij kreeg de BMR en Mc. Tanden bijten, auw-schreeuw-huil-snik. Gelukkig gauw weer over. Onze kleine bikkel Maar hij wilde niet zwaaien naar de arts, een klein lachje wel...
pi_53806377
Vervelend al die niet willen slapen kindjes. Gelukkig heb ik er hier niet zoveel last van.. *afklopt*

Amber gaat ineens snel met praten.. echt niet normaal. Ze weet nu hoog en laag, vast en los, mickey (mouse), boot, strand, eten, vogel, buiten, bomen, sok aan, broek aan, trui aan, bad, duoche lezen, kapot en als ze een vlieg ziet is het beestej beestje
Daarnet liet ze een poepie, kijkt ze me aan gaat ze heel hard lachen en doet ze met dr vingertje niet doen en dat zegt ze doen poep.
Ze zegt net ook mamma beestje. Dus ik zeg waar is het beestje, wijst ze naar het raam zegt ze daar buiten..

Zondagochtend was ze een beetje vroeg wakker, 7.00 uur terwijl ze laat in bed lag. De manier waarop ze wakker werd was wel heel schattig. iep iep ahhhh iep iep ahhh en toen pappa pappa mamma mamma oma oma opa opa noen noen (is Manon, mijn zusje) ale ale (is Alex, mijn zwager) WOEIIIIIIIII hoihoihoihoi en dan springend in dr bed. Toen ik naar dr kamer ging lag d'r pop ergens aan de andere kant van haar kamer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:37:58 #188
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53806478
Whieeeej Amber! Ook goedemorgen! Amber is lief
pi_53806513
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 08:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Whieeeej Amber! Ook goedemorgen! Amber is lief
Soms

whaha nee hoor. Ze is hartstikke lief maar het is ook een ontzettende kattekop en doordrammertje...
Ze wilde net persee op het bed. Liep te stampen bij de deur en eht was mamma mamma bed bed bed. Heb haar nu laten zien heo ze zelf op het bed kan klimmen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:46:13 #190
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53806570
Weetje nog op de meeting> dat Kendahl steeds kwam knuffelen? Dat doet hij nog steeds en dan kan hij zich helemaal aan mensen vastklampen en koppie in buik of op schouder drukken. 'love me love me, say that you love me
pi_53806680
wat lief!!

Hmm ik had mijn make-up doos blijkbaar laten staan. Komt AMber net naar de woonkamer toe. Mamma kijk Opee (is Amber op z'n Ambers) mooi.. oog oog
heeft ze oogschaduw op haar oog gedaan..
Mijn moeder doet altijd lippestift op haar wang en wrijft het dan uit. Amber doet dat allemaal na...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:23:48 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_53807096
hier ook tijd voor de BMR prik vandaag, beetje laat zelfs, maar Ezra was ziek en dan geef ik geen prikken.
over een weekje kan ie ziek worden dan, dus ben benieuwd.
ook hier komt er een kies door, gaat redelijk voorspoedig moet ik zeggen.

vicky, leuk he dat kletsen en zo snel als dat ineens kan gaan
Ezra begint ook interesse te krijgen in praten en probeert veel na te zeggen, erg lief
stormy waters...
sailin'
pi_53807130
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:23 schreef Belana het volgende:
hier ook tijd voor de BMR prik vandaag, beetje laat zelfs, maar Ezra was ziek en dan geef ik geen prikken.
over een weekje kan ie ziek worden dan, dus ben benieuwd.
ook hier komt er een kies door, gaat redelijk voorspoedig moet ik zeggen.

vicky, leuk he dat kletsen en zo snel als dat ineens kan gaan
Ezra begint ook interesse te krijgen in praten en probeert veel na te zeggen, erg lief
ja echt leyuk dat kletsen alleen wordt het nu heeel erg opletten wat er gezegd wordt.. Amber aapt echt alles na. Praten maar ook met dingen doen...

Nog 1,5 week dan gaan we hier al weer weg....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:46:19 #194
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53810035
Leuk hè Vicky, dat ze zo goed gaan praten. Robin was gisterochtend even met oma aan het voetballen, zegt hij: Nee oma, niet doen, zo doen, ja. Echt dreumes-af Het zijn gewoon kleine aapjes: monkey see, monkey do

voor de BMRprik-slachtoffertjes

Mijn man vertelde me trouwens dat Robin na zijn val zondagavond meteen weer op de tafel wilde klimmen

[ Bericht 2% gewijzigd door Wennie op 09-10-2007 12:40:36 ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_53811024
We hebben zondag kadootjes gekocht voor Amber. Ze was zelf ook mee en we wiste niet zo goed wat we moesten kopen. Ze liep zelf elke keer naar dit ding toe:

Die hebben we dus maar gekocht
En dan de garage van Smartville. Van mijn schoonouders krijgt ze de Ark van Noach
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:54:36 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_53811728
Ezra heeft zijn prikken goed doorstaan, stoere vent!
Hij is nu 80.5 cm en 11,1 kilo. 3 cm en bijna 1,5 kilo gegroeid in 3 maanden. hij is lekker bijgetrokken dus en zit nu precies op de middenlijn
stormy waters...
sailin'
pi_53811818
Stoere Ezra

Mikael had gister verjaardag van zijn achternichtje. Die was 2 geworden. Komt Kevin hem terug brengen dus ik vraag: Was je naar het feestje van O. geweest. Jaha is baby Oke ze is klein van stuk en hij is groot van stuk maar om nou alles wat kleiner dan je is een baby te noemen
Liefde
pi_53811887
a gossie Mika

Amber kruipt af en toe bij mij op schoot en dan komt ze met haar hoofd tegen mijn borst aan liggen en dan zegt ze Opee mamma baby
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:32:19 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_53812651
hoe komt ze aan opee? klinkt wel erg lief

en mika, jij wil te snel groot zijn
stormy waters...
sailin'
pi_53813009
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef Belana het volgende:

Tja lekker bij me liggen is er ook niet meer bij hoor Gister viel ie bijna op mijn schoot in slaap. Ineens springt ie op: Nee is baby Hoe die er toch bij komt!!
Liefde
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:45:05 #201
94046 PM-girl
pi_53813026
LadyS, wat een schrik zeg!

Well done Ezra!

* PM-girl maakt alvast een plekje voor Thies en Moonah
*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:48:42 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_53813144
over verschillen in kindjes, ik zat even te vergelijken met Liam, die was op deze leeftijd een kilo lichter dan Ezra nu

ach MeNicole, Mika is gewoon een slimme dappere dodo
heeft ie er last van dat Kevin weg is?
stormy waters...
sailin'
pi_53813281
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:48 schreef Belana het volgende:
over verschillen in kindjes, ik zat even te vergelijken met Liam, die was op deze leeftijd een kilo lichter dan Ezra nu

ach MeNicole, Mika is gewoon een slimme dappere dodo
heeft ie er last van dat Kevin weg is?
Nee helemaal niet. Maar ja kevin was normaal gesproken hele dag na school. Denk dat Mikael Kevin de laatste 2 weken vaker heeft gezien dan normaal

Maar nu ga ik mijn slimme dodo ophalen bij zijn papa
Liefde
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:08:24 #204
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53817193
Gaan jullie kindjes ook op traphekjes staan? En donderen die traphekjes dan ook van de muur af, bovenop je kind? En dan is het nog wel prenatalhekje!
Edit: gelukkig hing het hekje in een deuropening....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:12:50 #205
94046 PM-girl
pi_53817293
Nee, mijn kind doet dat (nog) niet! Viel het met schroef en al eruit? Want dan zijn die misschien niet sterk genoeg geweest?

Mijn kind vindt alleen zijn tas met traktaties nog over van het kdv, om die vervolgens allemaal open te maken! En gooit de waterbak dit keer óver zich heen! En zit in de supermarkt in het autootjeskarretje maar gaat vervolgens achterstevoren zitten!
*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:34:14 #206
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53817714
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:12 schreef PM-girl het volgende:
Nee, mijn kind doet dat (nog) niet! Viel het met schroef en al eruit? Want dan zijn die misschien niet sterk genoeg geweest?

Mijn kind vindt alleen zijn tas met traktaties nog over van het kdv, om die vervolgens allemaal open te maken! En gooit de waterbak dit keer óver zich heen! En zit in de supermarkt in het autootjeskarretje maar gaat vervolgens achterstevoren zitten!
Nee, het scharnier brak 'gewoon' af.... Krak-boem-krijs En hij had al hoofdpijn van de vorige val. Hij is de afgelopen dagen ontzettend:
- lief
- actief
- ondeugend
- aanhankelijk
- veel aan het vallen
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:37:48 #207
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53817792
hier is laatst ook een traphekje stuk gegaan.. een zwart scharnier gescheurd.. (was zwart kunstof) en daarmee de bovenste schroef gewoon helemaal uit het hout van de trap-paal getrokken
Saskia ging er aan hangen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:42:44 #208
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53817884
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef E.T. het volgende:
hier is laatst ook een traphekje stuk gegaan.. een zwart scharnier gescheurd.. (was zwart kunstof) en daarmee de bovenste schroef gewoon helemaal uit het hout van de trap-paal getrokken
Saskia ging er aan hangen
Dan hadden wij waarschijnlijk eenzelfde hekje.... godzijdank was het niet bovenaan de trap...

Pff.... ik heb hier een kind dat een gevaar voor zichzelf is... Hij leert de wonderlijke waarheid van de zwaartekracht kennen. Nu moet hij die nog accepteren...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:49:26 #209
94046 PM-girl
pi_53818039
Ik weet niet hoe lang er garantie op zoiets zit, maar wellicht kun je er mee terug PV? Wel schrikken!
*
pi_53818754
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef Belana het volgende:
hoe komt ze aan opee? klinkt wel erg lief

Ik heb geen flauw idee. Ze heeft ook wel Amber gezegd maar nu is het Opee.
Kleindochter van de buren van mijn ouders zegt steeds Ambi tegen d'r
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:35:57 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_53819078
hier geen traphekjes, misschien gelukkig
ik laat ze niet bij de trap. nou ja, Liam kan inmiddels prima trap lopen natuurlijk, maar Ezra gaat boven niet over de grond tenzij slaapkamerdeuren dicht zijn.
stormy waters...
sailin'
pi_53820014
Kim doet nu ineens aan nep eten. Ze ging met dr autotje aan tafel zitten en smakte. Ik kijk en is ze aan het nepeten. Zo schattig! Ik kreeg ook wat en moest wel mmmmm zeggen natuurlijk.

PV wat eng zeg. Gelukkig gebeurde het niet boven aan de trap.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:37:26 #213
108648 cattie
lieve moeder
pi_53820222
Zo PV, dat is even schrikken! Slechte kwaliteit, dat hekje, dat mag toch niet gebeuren!

Ezra heeft zijn prikken goed doorstaan, mooi zo. Hij is ook lekker gegroeit zeg. Ive is trouwens helemaal niet ziek geweest van die prikken.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:47:23 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53820474
Dat is gevaarlijk, zo'n traphekje.

Hoe gaat het met Maud en het eten? Mag ze al wat meer?

Thies, waar blijf je?
*OUD heilige*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:08:45 #215
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53820989
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet niet hoe lang er garantie op zoiets zit, maar wellicht kun je er mee terug PV? Wel schrikken!
Ik geloof dat het hekje al een paar jaar (3 jaar...?) oud is. Mijn vader gebruikte hem om de hond beneden te houden. Maar toch.....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:33:11 #216
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53821700
Die van mij was van de Hema PV, niet helemaal hetzelfde dus (ander merkje erop )

En hij is een jaar of 3 oud. Hij hangt hier trouwens boven de eerste trede van de trap, en Saskia ging er aan hangen terwijl hij open stond.. 18 kilo aan dat ding hangen aan de punt.. op 4 schroefjes kan dat idd niet goed gaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53832499
Thies Grote knul Gefeliciteerd Hoe was je verjaardag? Heb je al taart gegeten en cadeautjes uitgepakt?
*OUD heilige*
pi_53832622
Ik kwam gister tot de schokkende ontdekking dat Mikael gewoon zomaar even 3 kiezen heeft Raar kind, ook niet ff zeggen ofzo
Liefde
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:28:58 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53832837
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:47 schreef YPPY het volgende:
Thies, waar blijf je?
Nou, hij ligt nu even te slapen.
Maar ik meld mij alvast!

Wat is het super als je kind één wordt zeg! Ik kan er niet over uit. Ik heb helemaal kriebels in mijn buik en zit continu te glunderen. En dan is de dag nog maar net begonnen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53832897
Welkom

En vanavond lig je in bed, helemaal trost op jezelf te zijn dat je het allemala toch maar mooi ff gedaan hebt. Een jaar lang mama zijn, een leuke verjaardag gehad en ga nog maar ff door.

Gefeliciteerd
Liefde
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:03:10 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53835297
thies en Moonah profociat en welkom hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53836896
Gefeliciteerd Thies! Welkom hier.

Noli, Hanne heeft echt goed voorgedaan hoe de loopauto werkt. Kim is er nu mee vergroeid.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:33:42 #223
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53838874
Welkom Thies en Moonah
pi_53842015
Hoe doen jullie dat als je de kleine in blote kont laat lopen? Mikael heeft namelijk zijn liezen helemaal kapot dus wil ik zoveel mogelijk bloot laten lopen. Maar nu heeft ie ondekt dat ie overal tegen aan kan plassen Ik heb hem dus maar weer een luier aan gedaan omdat dat natuurlijk niet de bedoeling is. Help
Liefde
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:33:07 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_53843955
veel luier verschonen en goed insmeren met zinkzalf moet het hem echt wel doen hoor MeNicole.

welkom Thies en moonah
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')