Mikael houd er zijn eigen volgorde op na zo te zien
![]()
Tobias deed heel lang kontschuiven ipv kruipen, de fysio zag het al niet meer gebeuren dat hij ging kruipen omdat het kontschuiven hem zo goed afging (schijnt ook niet veel voor te komen dat ze gaan kruipen als ze kontschuiven) en ineens had hij ook het kruipen door, toen was het kontschuiven niet meer interessant! Maar hier werden we ook 'gewaarschuwd' door een kennisje dat dyslectie meer voorkomt bij kontschuivertjes dan bij kruipertjes. Ik heb altijd geweigerd me daar druk om te maken, als het zo is, zie ik het dan wel weer, kan hem moeilijk dwingen te gaan kruipen, toch?
![]()
Uit een beker drinken is ontzettend stoer en mag hij standaard na het eten, het liefst uit mama d'r glas, dat is het leukst! Na het tandenpoetsen tegenwoordig ook even een slokje water en verder nog heel veel uit zijn tuitbeker. O, ja de laatste slok koffie jat hij bij mijn ouders en oma en papa uit zijn beker om ze daarna keurig in de keuken op te ruimen, zie je alle bekers op een rijtje staan!
Ik ben net met Tobias bij de pz gaan kijken, hij zag 'oto's' en was meteen vertokken om te spelen! Maar toen de kindjes herrie gingen maken (klappen en hard roepen in een liedje) kwam hij snel naar me toe rennen, want dat was toch wel eng! Ik heb een inschrijfformuliertje meegekregen en hij is met 2jr3mnd welkom mits er plek is. Hij mag er 3 dagdelen naartoe (de andere pz's hebben er 2) er zijn 3 groepen en per groep niet meer dan 16 kindjes. Het zag er heel gezelig uit, werkjes aan een lijntje om te drogen, verschillende hoeken met speelgoed, een buitenspeelplek, speelgoed netjes opgeruimd, ik kreeg er een goed gevoel bij!
Wel gek hoor, Tobias is nog geen 2 jaar oud (oke, bijna 2
![]()
) en ik heb 'm net ingeschreven voor 'school'. Wat wordt hij snel groot
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana