abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53484561
Anna is gek op d'r rietjesbeker, maar zelf uit een normale beker drinken zie ik ook nog niet snel gebeuren! . Die ligt binnen 2 tellen op de grond vrees ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_53484639
Dat was een kort slaapje van Mikael!

Ive is met een open beker juist voorzichtiger. Al blijf ik er wel dicht bij in de buurt. Met water spelen is natuurlijk ook wel erg leuk. Hij verslikt zich gelukkig niet in water.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:07:23 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53484754
Cas drinkt ook veel uit een gewone beker. Ik doe er altijd een bodempje in, kan hij daar mee stoeien. Als die dan omgaat valt het nog mee met de troep.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53485999
Vergeet ik zomaar te vertellen dat Mikael kan kruipen Niet dat ie er iets aan heeft omdat ie de hele dag loopt. Maar hoera gaan speciaal onderwijs kindje voor mij Gekke lui
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 26 september 2007 @ 14:42:02 #30
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53487594
Mikael houd er zijn eigen volgorde op na zo te zien Tobias deed heel lang kontschuiven ipv kruipen, de fysio zag het al niet meer gebeuren dat hij ging kruipen omdat het kontschuiven hem zo goed afging (schijnt ook niet veel voor te komen dat ze gaan kruipen als ze kontschuiven) en ineens had hij ook het kruipen door, toen was het kontschuiven niet meer interessant! Maar hier werden we ook 'gewaarschuwd' door een kennisje dat dyslectie meer voorkomt bij kontschuivertjes dan bij kruipertjes. Ik heb altijd geweigerd me daar druk om te maken, als het zo is, zie ik het dan wel weer, kan hem moeilijk dwingen te gaan kruipen, toch?
Uit een beker drinken is ontzettend stoer en mag hij standaard na het eten, het liefst uit mama d'r glas, dat is het leukst! Na het tandenpoetsen tegenwoordig ook even een slokje water en verder nog heel veel uit zijn tuitbeker. O, ja de laatste slok koffie jat hij bij mijn ouders en oma en papa uit zijn beker om ze daarna keurig in de keuken op te ruimen, zie je alle bekers op een rijtje staan!

Ik ben net met Tobias bij de pz gaan kijken, hij zag 'oto's' en was meteen vertokken om te spelen! Maar toen de kindjes herrie gingen maken (klappen en hard roepen in een liedje) kwam hij snel naar me toe rennen, want dat was toch wel eng! Ik heb een inschrijfformuliertje meegekregen en hij is met 2jr3mnd welkom mits er plek is. Hij mag er 3 dagdelen naartoe (de andere pz's hebben er 2) er zijn 3 groepen en per groep niet meer dan 16 kindjes. Het zag er heel gezelig uit, werkjes aan een lijntje om te drogen, verschillende hoeken met speelgoed, een buitenspeelplek, speelgoed netjes opgeruimd, ik kreeg er een goed gevoel bij!
Wel gek hoor, Tobias is nog geen 2 jaar oud (oke, bijna 2 ) en ik heb 'm net ingeschreven voor 'school'. Wat wordt hij snel groot
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53489098
Hoe leg ik mijn dreumes van bijna 15 maanden uit dat wanneer ik hem zijn schoenen aan wil trekken, het niet helpt dat hij zijn voeten in allerlei bochten wringt?

Kortom: hoe trekken jullie je kind(eren) sloffen/schoenen aan?
edit: heb ik die pokkedingen eindelijk aan zijn voeten, til ik hem op vallen ze eraf.
en nee: ze zijn niet te groot, want anders waren ze te klein. Of hebben jullie kinderen ook onmogelijke voeten? Te hoge wreef misschien? Want ik weet het niet meer!

[ Bericht 25% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 26-09-2007 15:49:30 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53491379
Lastig PV. Gewoon doorgaan met proberen, dat is denk ik het enige dat helpt.
Ive heeft ook een periode gehad dat hij zijn teentjes introk bij het aandoen. Helpt ook niet. Daar is hij nu gelukkig vanaf en hij houdt zijn voetjes al klaar. Hij probeert ze zelfs al zelf aan te doen. Of bij andere kindjes. Maar dat lukt nog niet.
pi_53491474
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe leg ik mijn dreumes van bijna 15 maanden uit dat wanneer ik hem zijn schoenen aan wil trekken, het niet helpt dat hij zijn voeten in allerlei bochten wringt?

Kortom: hoe trekken jullie je kind(eren) sloffen/schoenen aan?
edit: heb ik die pokkedingen eindelijk aan zijn voeten, til ik hem op vallen ze eraf.
en nee: ze zijn niet te groot, want anders waren ze te klein. Of hebben jullie kinderen ook onmogelijke voeten? Te hoge wreef misschien? Want ik weet het niet meer!
Hier is dat ook een ramp, zijn schoentjes moeten echt ruim zitten, anders lukt het niet meer. Ik vrees dat hij mijn voeten heeft, ik heb ook steeds problemen met schoenen. Een maat 39 zou goed moeten zijn maar spannen in het begin veel te veel, of ik raak er niet in. Koop ik een maat groter zijn ze na het inlopen veel te groot...
Maar dan ben je niet veel mee, he.
pi_53491517
Lastig he pv? Heb helaas geen tips. Heeft Kim ook erg gehad. Nu wil ze de schoentjes zelf aan doen. Wat nog niet lukt en dan word ze boos. En roept ze mama ja ?
Ze heeft 2,5 uur geslapen! gelukkig kan ze het nog
pi_53494814
Ik hoor het al...: we moeten nog even doorzetten Gelukkig is papa nu even lekker met hem bezig boven en kan ik even rustig aandoen hier beneden.

Goedzo Kim!
pi_53501001
PV, ik streek altijd over Emma haar voetzool en duwde haar tenen een beetje naar boven. Dat hielp vaak wel tegen het tenenkrommen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53503134
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Jelief het volgende:
PV, ik streek altijd over Emma haar voetzool en duwde haar tenen een beetje naar boven. Dat hielp vaak wel tegen het tenenkrommen.
Okee
pi_53507092
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:00 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Bij onze oudste hielp een spaarsysteem. Ze had een potje waar ongeveer 20 houten beestjes in pasten. Elk half uur dat ze niet riep, deden we zo'n beestje in het potje. Het laatste beestje als ze in slaap was gevallen. Bij elke keer roepen ging het half uur opnieuw in. Als ze het erg bont maakte (met haar deur smijten was favoriet) ging er een beestje uit. Als het potje vol was (na ongeveer een week) kreeg ze een kleine beloning. We hadden een poppenkastpoppensetje 3xwoordwaarde gekocht, en iedere week verdiende ze een popje.
Dat helpt hier idd ook bij de oudste twee monsters.... Bij t minimonster met vlagen, maar t miniminimonster is daar nog een beetje te jong voor... (juni 2006)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 27 september 2007 @ 13:02:59 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53513165
7 januari gaat Arwen naar de PSZ

Alles in heel goed overleg, duidelijke afspraken gemaakt , nette grote ordenlijke ruimte ! en twee steenworpen afstand dus ben zo daar, en ga tezijnertijd als vrijwilliger daar ook soms mee helpen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53513239
Wat goed en spannend Evenstar!
pi_53513820
Oe, wat spannend evenstar!!

Wat mogen Max en Arwen vroeg naar de psz. Wij moeten nog minstens een half jaar wachten.
Variety is the spice of life
pi_53514991
Lijkt me idd spannend als je kleintje ineens naar het kdv of de psz gaat....
pi_53515535
jaaah arwen, max gaat 15 januari naar de PSZ
is arwen ook wezen kijken? en vond ze het leuk?

Max vond het harstikke leuk gisteren, hij ging gelijk rondrennen
het is daar niet zo professioneel, maar gelukkig woon ik bijna in dezelfde straat en is het alleen om te spelen, dus het maakt me niet zoveel uit. als het een KDV zou zijn zou ik een klacht indienen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 27 september 2007 @ 14:49:02 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53516352
Arwen heeft lekker daar gespeeld, ze stonden verbaasd dat ze zo goed zelf kon spelen, nu waren er nog geen kindjes bij buiten djulian dat scheelt.
En de leidsters lieten haar ook even, en daarna kwam het wel iets hielp ze mee opruimen

Wel wijs als zo;n klein fruppie tegen een van de leidsters zegt konnamee die daaj ( kom maar mee die daar ) en als de leidster het in het goede bakje doet ze heeeuy zegt en klapt
wijsneusje
pi_53517509
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef pinquit het volgende:
als het een KDV zou zijn zou ik een klacht indienen
Hoe het in onze gemeente precies werkt, weet ik niet. Wel dat er in de gemeente waar ik werk een grote rol wordt toebedeeld aan psz'en. Onder andere op het gebied van signaleren van achterstanden, voorbereiden op de basisschool. Toch wel belangrijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53521555
Pff ben weer bijgelezen..

stiekum voel ik me hier niet mee rhelemaal thuis. Nog maar 3 weken en dan is Ambertje al weer 2

Dinsdag dus naar de HA geweest. Amber heeft weer eens een luchtweginfectie. Wederom een puffer gekregen, 5 dagen lang 5x per dag neussprayen en 2x per dag een zetpilletje voor het slapen gaan. Een van dr oortjes was nog wat geirriteerd.

Jeetje Evenstar, wat een gedoe weer.

[ Bericht 13% gewijzigd door Vicky op 27-09-2007 18:00:01 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:17:54 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53523909
Ambertje
pi_53532165
Wat leuk Evenstar! Spannend joh! Wat goed dat je knopen doorgehakt hebt en kennelijk goede afspraken hebt kunnen maken. Knap dat je haar los kunt laten, lijkt me toch wat moeilijker met een zorgenkindje als Arwen. En je zal zien dat ze geniet straks! Randy is nu 5 keer heen geweest (die is 2 jaar en 9 maanden nu) en dat gaat van een leien dakje, hij vindt het geweldig. En om ontopic te blijven met een dreumes, Tinka geniet er op de morgens ook volop van want die krijgt eindelijk eens onverdeelde aandacht en kan ongestoord spelen. De middagen zijn wat minder leuk voor haar omdat ik haar wakker moet houden tot ik Randy naar school gebracht heb en haar 1,5 uur later al weer van bed af moet slepen om hem weer op te halen... dat vind ik wel zielig. Maar goed... het is maar 1 keer per week en daar staat die morgen dan tegenover. Tinka hobbelt daar trouwens ook de klas in alsof ze er thuis hoort!
Wat voor dagdelen gaat Arwen straks?

Ambertje... wat sneu zeg... snel weer beter worden hoor!
pi_53537295
Wat goed, Evenstar!
Pinquit, wat is er onprofessioneel aan de PSZ in jouw ogen?

Arme Amber, hopelijk knapt ze snel op!
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:39:15 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_53538164
hier mogen de kindjes ook met 2 naar de PSZ, was voorheen 2,5. ik hoop wel dat ik straks met Ezra weer hier in de buurt terecht kan, Liam zat een eind weg.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')