abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53459677
Vorig deel: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 14

Dreumesjes:

18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2006: Tinka, dochter van Mammietje
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van JoJogirl( Tamea)
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-10-2007 09:35:28 ]
Variety is the spice of life
pi_53459710
Even Jarno plagen
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:11 schreef Jarno het volgende:
Zeg, hoe lang duurt die 13 maanden fase eigenlijk? .
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:18 schreef E.T. het volgende:

13 maanden
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:19 schreef nebelung het volgende:

Die gaat voorlopig niet weg
pi_53459778
Grrrr.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_53459807
Even eerlijk dan, zo rond de 14-16 maanden was er een opleving
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:28:24 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53459864
Euh, wat is de 13 maanden fase ?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53459868
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:25 schreef nebelung het volgende:
Even eerlijk dan, zo rond de 14-16 maanden was er een opleving
Owjaaaaah... en die duurde zeker wel een week he?! Kweetutnog...
pi_53459884
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:28 schreef PM-girl het volgende:
Jarno weet het!
pi_53460016
quote:
Dat is die fase die 13 maanden duurt!
pi_53460074
quote:
Vooral niet willen slapen. En dat is even schrikken, want we hebben 6 maanden van voorbeeldig slaapgedrag achter de rug. Maar het is nu helemaal mis: om zeven uur, half acht gaat ze naar bed (alles volgens een vast schema: eten, badje, tik tak kijken, slapen) en na een kwartier, half uur wordt ze huilend wakker en moét ze per se drinken (bv) bij mama. Weer terug naar bed (soms herhaalt dit zich nog een keer) en gedurende de nacht komt ze ook makkelijk 4 of 5 keer. En eerst sliep ze dus zonder problemen in 1 x tot een uur of zes, zeven door. Zo gaat het dus al bijna een maand!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:37:16 #10
94046 PM-girl
pi_53460078
Jarno, enlighten me! Over een week of 6 zijn wij zover, moet ik ramen dichttimmeren met latten, meubels laten plastificeren, de hond in quarantaine zetten en valhelmen aanschaffen?
*
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:39:22 #11
94046 PM-girl
pi_53460115
Ai, die post van Jarno had ook door Nebelung, ET of mammietje geschreven kunnen worden, of kiest elke dreumes zijn eigen kuur-gebied?
*
pi_53460235
Overigens doet YPPY het allemaal zonder (heel erg) te mopperen hoor, maar ze wil echt alleen mama 's nachts (zonder bv terugleggen is écht geen optie, geloof me ) en die gun ik ook wel weer eens een tijdje doorslapen. .

Gisteren hadden we bedacht dat het wellicht angst voor het donker kon zijn, dus hadden we een lampje aangelaten, maar ook dat had geen effect helaas. En echt honger kan het volgens mij ook niet zijn, als je ziet wat ze allemaal eet overdag (bijna 4 boterhammen, 2 stuks fruit, avond eten incl. toetje)... Toch een sprongetje? Of heeft het zin om toch maar even langs de HA te gaan om iets medisch uit te sluiten? Ze is niet ziek ofzo en lijkt ook niks te markeren, maar toch.
pi_53461382
Hier begint eht gedonder rond een uur of 11 's avonds... En ja we hebben m veuls te veul verwend.... Maar hoe leren we t weer af zonder dat het hele huis en de buren er last van hebben?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53463480
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Vooral niet willen slapen. En dat is even schrikken, want we hebben 6 maanden van voorbeeldig slaapgedrag achter de rug. Maar het is nu helemaal mis: om zeven uur, half acht gaat ze naar bed (alles volgens een vast schema: eten, badje, tik tak kijken, slapen) en na een kwartier, half uur wordt ze huilend wakker en moét ze per se drinken (bv) bij mama. Weer terug naar bed (soms herhaalt dit zich nog een keer) en gedurende de nacht komt ze ook makkelijk 4 of 5 keer. En eerst sliep ze dus zonder problemen in 1 x tot een uur of zes, zeven door. Zo gaat het dus al bijna een maand!
Oh, heeft dat een naam? Ik vond de peuterpuberteit al zo vroeg aangebroken.

Mag Ingmar in het lijstje btw? Hij is van 4 jan 2006.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53463605
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef vamperotica het volgende:
Hier begint eht gedonder rond een uur of 11 's avonds... En ja we hebben m veuls te veul verwend.... Maar hoe leren we t weer af zonder dat het hele huis en de buren er last van hebben?
Bij onze oudste hielp een spaarsysteem. Ze had een potje waar ongeveer 20 houten beestjes in pasten. Elk half uur dat ze niet riep, deden we zo'n beestje in het potje. Het laatste beestje als ze in slaap was gevallen. Bij elke keer roepen ging het half uur opnieuw in. Als ze het erg bont maakte (met haar deur smijten was favoriet) ging er een beestje uit. Als het potje vol was (na ongeveer een week) kreeg ze een kleine beloning. We hadden een poppenkastpoppensetje 3xwoordwaarde gekocht, en iedere week verdiende ze een popje.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_53463651
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, Kim is ook zo'n dondersteentje he?
Ja echt wel. Ze slaapt ineens niet meer overdag. En nu 's nachts ook erg slecht.
pi_53467829
Heel herkenbaar, Jarno (en nu ben ik serieus hoor!). En het begon inderdaad met 13 maanden. Ik heb het ervaren als een 'sprong' en ik denk dat ook wel klopt, want toe het minder begon te worden, kon ze ineens van alles . Het duurde zeker een paar weken overigens.

Met 18 maanden begon het gedonder opnieuw trouwens en we zijn nu net daar een beetje uit. En ook dat klopt wel, want ineens praat ze in 2 en 3-woorden zinnen en haar woordenschat en dingen die ze kan groeit met de dag (22 maand nu).
pi_53475392
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ben jaloers op je! Tinka is nu ruim 17 maanden en die heeft nog NOOIT meer dan 3 uur achter elkaar doorgeslapen! Eh... dat lieg ik... 2 keer tijdens de vakantie, nu 3 weken terug! En de afgelopen 2 nachten wil ze geen bv meer maar heeft ze bedacht dat het flesje water bij mama leegdrinken toch wel zo gezellig is!
pi_53478751
Ik snap dat het altijd erger kan, en we zijn ook zeker blij met hoe ze tot nu bijna een maand geleden geslapen heeft, maar het is vooral het verschil tussen die 2 periodes wat opvallend is. Een beetje dag/nacht verhaal zeg maar. Maar goed, vannacht nog 'maar' 2 keer wakker, wie weet gaat het wat beter vanaf nu.
pi_53479357
Jarno Mikael heeft sinds deze week die periode weer achter de rug. En die is nu bijna 14 maand. Laat het een troost zijn
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53479928
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:00 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Bij onze oudste hielp een spaarsysteem. Ze had een potje waar ongeveer 20 houten beestjes in pasten. Elk half uur dat ze niet riep, deden we zo'n beestje in het potje. Het laatste beestje als ze in slaap was gevallen. Bij elke keer roepen ging het half uur opnieuw in. Als ze het erg bont maakte (met haar deur smijten was favoriet) ging er een beestje uit. Als het potje vol was (na ongeveer een week) kreeg ze een kleine beloning. We hadden een poppenkastpoppensetje 3xwoordwaarde gekocht, en iedere week verdiende ze een popje.
Oeps, dat klopt natuurlijk niet. Dat wil zeggen, het klopt wel, maar heeft niets met 13 maanden te maken.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_53481145
Op zich vind ik het niet zo verschrikkelijk erg. Het is jammer dat ik niet door kan slapen en dat de voedingen nu een half uur duren ipv 5-10 minuutjes, maar het is gewoon zo. Niks aan te doen.

Anna is zo knap. Ze kan nu zonder te gillen duidelijk maken wat ze wil, gaat naar de stoel als ze wil eten, snapt het als je iets vraagt (of het is toevallig dat ze net het goede doet ) en is echt superschattig met gekamde haartjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53481286
Mikael wilde net apen Wat zeg je mama snapt je niet. Loopt ie naar zijn bed. Apen Aha wil je slapen
Liefde
pi_53484444
En, heeft Mikael lekker geslapen? Slimme vent!

Ik ben zo trots op mijn grote vent. Hij drinkt niet meer uit flessen maar uit tuitbekers en hij is nu langzaam de stap naar gewone bekers aan het maken en dat gaat ook goed. In het nieuwe huis heeft hij een heerlijke slaapkamer waar hij lekker kan spelen en dat doet hij ook graag. In de woonkamer gaat het wat moeizamer, daar zoekt hij nog heel erg de grenzen. Van alles in de vuilnisbak gooien is hier nu ook een favoriet trouwens.
pi_53484509
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef cattie het volgende:
En, heeft Mikael lekker geslapen? Slimme vent!

Ik ben zo trots op mijn grote vent. Hij drinkt niet meer uit flessen maar uit tuitbekers en hij is nu langzaam de stap naar gewone bekers aan het maken en dat gaat ook goed. In het nieuwe huis heeft hij een heerlijke slaapkamer waar hij lekker kan spelen en dat doet hij ook graag. In de woonkamer gaat het wat moeizamer, daar zoekt hij nog heel erg de grenzen. Van alles in de vuilnisbak gooien is hier nu ook een favoriet trouwens.
Nee, na 5 minuten had ie er alweer genoeg van

Maar Ive knap uit een beker drinken. Dat kan Mikael echt nog niet. We oefenen altijd in bad met als gevolg 30 keer verslikken en tijdens het afdrogen alles weer uitspugen.
Liefde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')