abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53634080
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar waarom probeert Marco van Basten niet eens twee wedstrijden achter elkaar een 4-4-2-variant? Al is het alleen maar om de buitenwacht te laten zien dat 4-3-3 beter is. Of zou hij bang zijn dat hij dan voortaan aan die 4-4-2-variant vastzit?
Dat zou ik dus ook wel eens willen zien. Maar goed, verlies je die, dan is kwalificatie opeens weer wat verder weg. Aan oefenpotjes wordt over het algemeen niet al te veel waarde gehecht. Moeilijk dus.

Al denk ik dat we eigenlijk van iedere tegenstander zouden kunnen winnen (doordat we toch wel erg veel individuele klasse hebben rondlopen), geloof ik ook dat we van iedereen zouden kunnen verliezen. Ongeacht het systeem trouwens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53634103
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom zou er verloren worden? Er wordt nu toch ook gewonnen?
Omdat als Marco van Basten dacht dat jouw systeem beter was dan zijn systeem hij het wel zou gebruiken. Met zijn systeem is bewezen dat er gewonnen wordt, met jouw systeem niet. Beetje riskant experiment tijdens een kwalificatie lijkt me. Toch? Of vind je echt dat het verstandig is om als je 3 jaar met een systeem bezig bent vlák voor dat je je écht moet bewijzen ineens met een ander systeem te gaan experimenteren met als risico dat je je niet kwalificeert?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:25:27 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634139
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:22 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Omdat als Marco van Basten dacht dat jouw systeem beter was dan zijn systeem hij het wel zou gebruiken. Met zijn systeem is bewezen dat er gewonnen word, met jouw systeem niet. beetje riskant experiment tijdens een kwalificatie lijkt me. Toch? Of vind je echt dat het verstandig is om als je 3 jaar met een systeem bezig bent vlák voor dat je je moet bewijzen ineens met een ander systeem te gaan experimenteren met als risico dat je je niet kwalificeert?
Mwoah, Marco van Basten is sowieso te eigenwijs om toe te geven, dus het zal er toch niet van komen. Eigenlijk is het al belachelijk dat hij in drie jaar tijd nooit een 4-4-2-variant uitgetest heeft, als je naar zijn beschikbare materiaal kijkt. Daarbij denk ik dat de kans dat Nederland in een 4-4-2-variant de resterende kwalificatiewedstrijden wint, groter is dan blijven aanmodderen in het huidige 4-3-3-systeem. Maar goed, zolang Van Basten een ander systeem geen kans geeft, zal het bij aannames blijven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53634171
Gelet op de resultaten was er geen enkele keer aanleiding om te wisselen van het systeem.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:28:25 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634178
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelet op de resultaten was er geen enkele keer aanleiding om te wisselen van het systeem.
Klopt, maar als de resultaten op het EK te wensen overlaten, is het te laat om te switchen van systeem.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53634182
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat zou ik dus ook wel eens willen zien. Maar goed, verlies je die, dan is kwalificatie opeens weer wat verder weg. Aan oefenpotjes wordt over het algemeen niet al te veel waarde gehecht. Moeilijk dus.

Al denk ik dat we eigenlijk van iedere tegenstander zouden kunnen winnen (doordat we toch wel erg veel individuele klasse hebben rondlopen), geloof ik ook dat we van iedereen zouden kunnen verliezen. Ongeacht het systeem trouwens.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mwoah, Marco van Basten is sowieso te eigenwijs om toe te geven, dus het zal er toch niet van komen. Eigenlijk is het al belachelijk dat hij in drie jaar tijd nooit een 4-4-2-variant uitgetest heeft, als je naar zijn beschikbare materiaal kijkt. Daarbij denk ik dat de kans dat Nederland in een 4-4-2-variant de resterende kwalificatiewedstrijden wint, groter is dan blijven aanmodderen in het huidige 4-3-3-systeem. Maar goed, zolang Van Basten een ander systeem geen kans geeft, zal het bij aannames blijven.
Nou, als Montana gelijk krijgt en we kansloos weer naar huis moeten volgend jaar zullen jullie er vast snel achterkomen want dan krijgen we vast Foppe de Haan en die zal dat vast gaan proberen. Als we wél goed presteren is het gelijk van Van Basten bewezen. Toch? Dus we zullen gewoon af moeten wachten en proberen ondertussen zoveel mogelijk te genieten...
pi_53634185
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klopt ook. En verder waren er ook wedstrijden bij, waar ik me gewoon ergerde aan sommige spelers. Halve passes, slecht dekken, slappe ingrepen. Dat los je met een ander systeem niet op.
Klik dan als je durft
pi_53634207
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar als de resultaten op het EK te wensen overlaten, is het te laat om te switchen van systeem.
hoezo, wordt voetbal na dit EK opgeheven of zo?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:31:12 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634221
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]

Nou, als Montana gelijk krijgt en we kansloos weer naar huis moeten volgend jaar zullen jullie er vast snel achterkomen want dan krijgen we vast Foppe de Haan en die zal dat vast gaan proberen. Als we wél goed presteren is het gelijk van Van Basten bewezen. Toch? Dus we zullen gewoon af moeten wachten en proberen ondertussen zoveel mogelijk te genieten...
Zou mooi zijn als we spoedig weer kunnen genieten van een 0-1 vernedering van één of ander C-land.
pi_53634230
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als we spoedig weer kunnen genieten van een 0-1 vernedering van één of ander C-land.
ik heb me anders prima vermaakt die avond tegen Albanië, óók met het voetbal op tv...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:32:24 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634233
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

hoezo, wordt voetbal na dit EK opgeheven of zo?
Nee, maar Marco van Basten stapt dan op en heeft er in vier jaar tijd niet het maximale uitgehaald. Oftewel, hij heeft dan hoogstpersoonlijk vier jaar interlandvoetbal voor ons verneukt.
pi_53634243
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als als als. Koop je toch niets voor?
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:29 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt ook. En verder waren er ook wedstrijden bij, waar ik me gewoon ergerde aan sommige spelers. Halve passes, slecht dekken, slappe ingrepen. Dat los je met een ander systeem niet op.
En je moet ook echt niet vergeten dat Van Basten niet werkt als een clubcoach. Een clubcoach kan midden in een seizoen door 2 weken intensief te trainen op een systeem dingen aanpassen. Een bondscoach kan dat gewoon niet. Je hebt drie dagen midden in een druk seizoen elke keer. Spelers hebben echt wel wat anders aan hun hoofd dan Albanie uit bijv en ga dan maar eens lekker gericht trainen.

Pas vanaf Mei kan Van Basten echt toewerken naar een kern, als een clubcoach. En ik ben er van overtuigd dat het dan echt nog wel beter gaat, want de kwaliteiten zijn er en die individuele kwaliteiten leveren ons uiteindelijk - ongeacht hoe je tactisch speelt - een overwinning op of niet.
pi_53634261
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, maar Marco van Basten stapt dan op en heeft er in vier jaar tijd niet het maximale uitgehaald. Oftewel, hij heeft dan hoogstpersoonlijk vier jaar interlandvoetbal voor ons verneukt.
Dat weet je niehiet! We zijn vaker in de tweede ronde uitgeschakeld op een WK en we hadden net zo makkelijk door kunnen gaan op basis van de wedstrijd tegen Portugal. Niet het maximale eruit halen is niet kwalificeren.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:35:40 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634278
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ik heb me anders prima vermaakt die avond, óók met het voetbal op tv...
Als ik gepijpt zou worden met alleen het testbeeld op tv, vermaak ik me ook wel.
pi_53634282
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft er dan vier jaar het voor hém maximaal haalbare uitgehaald, en dan krijgt iemand anders weer de kans zich te bewijzen terwijl hij vanaf dag één al met de grond gelijk gemaakt wordt door mensen als jij.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:38:55 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634330
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:35 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hij heeft er dan vier jaar het voor hém maximaal haalbare uitgehaald, en dan krijgt iemand anders weer de kans zich te bewijzen terwijl hij vanaf dag één al met de grond gelijk gemaakt wordt door mensen als jij.
Hoe bedoel je, voor hem het maximale eruit gehaald? Vanaf zijn aantreden botst hij met topvoetballers, die geregeld niet bij de selectie zitten en hij blijft vasthouden aan een systeem dat na drie jaar nog altijd hapert. Dat is toch niet het maximale? Als hij nou altijd de beste spelers oproept en een paar maal een 4-4-2-variant uitprobeerde, dan heeft hij het maximale eruit gehaald.
pi_53634419
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, voor hem het maximale eruit gehaald? ...
pi_53634508
Nou, kom op, gooi die topic even vol, hebben we dat gehad, kan iedereen weer gewoon verder met zijn dag...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:53:33 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634536
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:45 schreef Tennessee het volgende:

[..]
En dan nog steeds snap ik je opmerking niet, hij heeft voor hem het maximale eruitgehaald? Maar dat kan je toch helemaal niet zeggen, als je ziet dat hij botste met Mark van Bommel en nooit een 4-4-2-variant heeft geprobeerd?
pi_53634560
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dan nog steeds snap ik je opmerking niet, hij heeft voor hem het maximale eruitgehaald? Maar dat kan je toch helemaal niet zeggen, als je ziet dat hij botste met Mark van Bommel voor jour persoonlijk en nooit een 4-4-2-variant voor jou persoonlijk heeft geprobeerd?
Breng dat niet als feiten.
pi_53634570
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, voor hem het maximale eruit gehaald? Vanaf zijn aantreden botst hij met topvoetballers, die geregeld niet bij de selectie zitten en hij blijft vasthouden aan een systeem dat na drie jaar nog altijd hapert. Dat is toch niet het maximale? Als hij nou altijd de beste spelers oproept en een paar maal een 4-4-2-variant uitprobeerde, dan heeft hij het maximale eruit gehaald.
Hij doet het zoals hij denkt dat het het beste is... Als jij bondscoach zou zijn, hoe zou jij het dan doen, zoals jij denkt dat het het beste is of zoals Johan Derksen en nog wat andere mensen die géén bondscoach zijn denken dat het MISSCHIEN het beste is?
pi_53634594
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dan nog steeds snap ik je opmerking niet, hij heeft voor hem het maximale eruitgehaald? Maar dat kan je toch helemaal niet zeggen, als je ziet dat hij botste met Mark van Bommel en nooit een 4-4-2-variant heeft geprobeerd?
hij heeft dan ZIJN best gedaan, meer kan een mens niet doen. Meer zat er VOOR HEM niet in dan...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:57:57 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634612
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:55 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hij doet het zoals hij denkt dat het het beste is... Als jij bondscoach zou zijn, hoe zou jij het dan doen, zoals jij denkt dat het het beste is of zoals Johan Derksen en nog wat andere mensen die géén bondscoach zijn denken dat het MISSCHIEN het beste is?
Als heel Nederland van mening is dat je iets fout doet, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.
pi_53634630
Wie zou de nieuwe openen...
Klik dan als je durft
pi_53634633
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als heel Nederland ...
en je begon zo goed vanochtend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')