abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53632897
quote:
Klaas Jan Huntelaar op FIFA.com;

Let's talk a little about the Dutch national team now. Ever since the days of Cruyff every generation seems to have produced a great striker: van Basten, Kluivert and van Nistelrooij, for example. Many people see you as the next in line. Does that kind of thing put extra pressure on you?
The only pressure I feel is the pressure I put on myself. It's a great honour to be called up to the national side, but other people will never put as much pressure on me as I put on myself.

Marco Van Basten has decided to put his faith in youth, something he has been criticised for. Do you think that a new generation has taken over in the Oranje?
There is a new generation, and they know what they have to achieve. It's up to all of us now to create a cycle - that's something you can't do on your own. We've got a lot of really talented players aged between 20 and 24, but building a team is more than just about a bunch of individuals. The Greece side of 2004 is the perfect example of that. When you've got a lot of stars, their egos get in the way and that just makes the coach's job even more difficult because he has to try and handle all the individuals. The higher the expectations, the greater the chance of failure too. People expect immediate results and it's what happens in the short-term that seems to matter more than anything else.
quote:
Met acht treffers staat Klaas-jan Huntelaar ruim bovenaan de topscorerslijst van de eredivisie. Het record staat echter nog op ex-PSV'er Coen Dillen, maar als de Ajacied deze reeks vasthoudt, gaat hij daar ruim overheen.

In het seizoen 1956/1957 had de spits van PSV maarliefst 43 keer het net gevonden. Andere spelers zijn ook nog dichtbij gekomen, Henk Groot (41 goals, 1960/1961), Ruud Geels (34 goals, 1976/1977), Marco van Basten (37 goals, 1985/1986) en vorig seizoen nog Alfonso Alves met 34 goals.

Huntelaars gemiddelde staat momenteel op 1,33 doelpunt per wedstrijd. In dit kalenderjaar loopt de international nog één op één, in negentien duels was hij negentien keer trefzeker.

bron; Soccernews.nl
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 07:14:40 #252
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53632974
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nog altijd snap ik niet waarom mensen het 4-3-3-systeem goedpraten, we hebben nota bene één echte buitenspeler (Arjen Robben) en al onze andere spelers renderen beter in een 4-4-2-variant. Daarbij, proberen kan toch geen kwaad? Of betekent dat gezichtsverlies? In mijn ogen is er totaal géén reden om vast te houden aan dit systeem, de resultaten zijn dan ook eerder ondanks dit systeem neergezet dan dankzij.

Overigens ben ik het wel met één van je volgende posts eens, dat de verdediging van Oranje heel matig is.
Zoals vaker zijn wij het weer eens - op tactisch gebied. Het hele probleem met dit NL elftal is de spagaat die van Basten zichzelf oplegt ( of opgelgd wordt door ene J Cruijff ). Hij wil per se aantrekkelijk, dominant voetbal spelen en dat kan in zijn ogen alleen met 433, maar resultaat is ook heilig.
Met betrekking tot het eerste: wie maalt daar eigenlijk om? De enige voetballiefhebbers die ik daar over hoor klagen zijn oude zuurpruimen die het elftal van 74 aanbidden. Ik kan bijvoorbeeld net zo veel genieten van een solide ingespeeld elftal als van een dominant aantrekkelijk elftal.
Dan de manier waarop hij dit aanpakt is kansloos, z'n paradepaardje ( Nederland's paradepaardje ) de 433 opstelling. Zonder echte buitenspelers, en zonder inschuivende nummer 4 is dit de meest kansloze formatie waarin je een team kan zetten. Achterin lopen verdedigers teveel, het middenveld wordt overlopen, de spits staat altijd geisoleerd en de buitenspelers zijn zo voorspelbaar als de pest.
Dus inderdaad, waarom in God's naam niet eens 442 ( tegen topteams ) en -mijn paradepaardje 3232 tegen mindere teams proberen. Bijna alle spelers zijn gewend aan zulke formaties en zullen zich meteen beter voelen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 07:25:57 #253
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53632987
Zucht ... Bassie zal nooit 4 - 4 - 2 spelen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_53633076
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 07:14 schreef pfaf het volgende:

Dus inderdaad, waarom in God's naam niet eens 442 ( tegen topteams ) en -mijn paradepaardje 3232 tegen mindere teams proberen.
Ik denk om dezelfde reden als waarom moderators zich niet door bondscoaches laten uitleggen hoe ze het beste kunnen moderaten... Wat denk je zelf?
pi_53633110
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nog altijd snap ik niet waarom mensen het 4-3-3-systeem goedpraten,
Omdat het wérkt, kijk maar naar de cijfers. Wacht maar op het EK volgend jaar. We gaan erg ver komen, dat durf ik wel te voorspellen.
pi_53633184
Ik wil ze voor de gein toch nog eens naast elkaar zetten...

Dit is mijn samenvatting van 6 pagina's in de VI van vorige week, gepost op 27 september;
quote:
Hugo Borst, analist en columnist; "Het Deense elftal dat in 1992 Europees kampioen werd was een café-elftal, dus als je dat in ogenschouw neemt kan Oranje de titel pakken....Als Van Basten een genie was als coach zou het allemaal geen probleem zijn, maar ik heb hem nog niet op een meesterlijke zet kunnen betrappen. Hij is veel te eigenwijs en ik begrijp dat hij er zelfs genoegen in schept de media in het ongewisse te laten. Dat is kinderachtig... Ik heb na de periode onder Dick Advocaat geroepen om een frisse wind, maar ik moet zeggen dat we óndanks de aanwezigheid van Van Basten naar het EK gaan..."

Youri Mulder, analyticus Studio Sport; "We moeten de rol van een coach niet overschatten. Of het nu Louis van Gaal, Dick Advocaat of Marco van Basten is die voor de groep staat, het is de laatste jaren eigenlijk altijd hangen en wurgen bij Oranje. Met één verschil: Onder Van Basten zijn de resultaten goed..."

Ton Lokhoff, trainer Excelsior; "Ik zou graag zien dat Van Basten een keer probeert met twee spitsen te spelen... Daarnaast zit ik nog te wachten op een echte kans voor Seedorf..."

Mario Been, trainer NEC; "De doelstelling is het EK en dat gaat hem lukken. Laten we hem ná dat toernooi afrekenen op het resultaat en eventuele keuzes, tot die tijd moet Van Basten gewoon zijn gang kunnen gaan. Ik ken zijn visie en ik vind het een goede."

Ruud Brood, trainer Heracles; "Ik probeer de gedachten van de bondscoach te volgen maar dat lukt me niet altijd.... Ook is winnen blijkbaar ineens het belangrijkste. Ik denk dat we in ieder geval de kwaliteiten hebben om met Van Basten het EK te winnen."

Fred Rutten, trainer FC Twente; "Het zal heel moeilijk worden Europees kampioen te worden..."

Ernie Brandts, trainer NAC; "Hier in Breda zouden we zeggen dat Marco van Basten tegendraads is. Hij maakt soms keuzes waar je vraagtekens bij kunt zetten maar dat is legitiem. Als je tien coaches de opstelling van Oranje laat maken krijg je waarschijnlijk tien verschillende elftallen...Rinus Michels zette mij ooit in een uitwedstrijd tegen Cyprus in de spits. Dat was óók vreemd. We wonnen echter wél met 0-1! Het gaat om het resultaat..."

Jan de Jonge, trainer De Graafschap; "Voetbal is een soort openbaar kunstbezit en ik vind het prima als mensen een mening hebben over een speler of een trainer, maar ik ga mijn mening over een andere trainer niet ventileren..."

Ron Jans, trainer FC Groningen; "...Ik heb soms mijn twijfels over de keuzes van Marco van Basten maar ik heb eigenlijk ook wel bewondering voor zijn vasthoudendheid. Als je op een bepaalde manier iets wil bereiken, moet je daar niet na een paar tegenslagen van afstappen... Marco van Basten krijgt erg veel voor zijn kiezen, maar hij gaat er goed mee om. Laat hem lekker zijn gang gaan."

Gertjan Verbeek, trainer SC Heerenveen; "Ik kijk als supporter naar Oranje en heb geen behoefte in die hoedanigheid iets over Marco van Basten, zijn werkwijzen en zijn keuzes te zeggen."

André Wetzel, trainer VVV; "...Als ik de behoefte voel daar iets over te zeggen doe ik dat wel als ik Marco tref bij de bondsvergadering in Zeist."

Gert Aandewiel, trainer Sparta; "... Ik heb mijn twijfels over bepaalde keuzes en de manier van spelen in de kwalificatiewedstrijden, maar als we het redden hoeft de KNVB wat mij betreft geen andere Bondscoach aan te stellen..."

Raymond Atteveld, trainer RODA JC; "Ik streef er niet naar Marco van Basten te begrijpen. Hij heeft een heel ander referentiekader. Net als Johan Cruijff en Willem van Hanegem is Van Basten soms onnavolgbaar. Die mannen hebben zo goed kunnen voetballen, sommige gedachten zijn voor anderen daarom niet te begrijpen. Van Basten moet doen waar ze hem in Zeist voor betalen en dat is wedstrijden winnen en zich kwalificeren voor een eindtoernooi. De feiten liegen niet dus doet hij het goed..."

Dennis van Wijk, trainer Willem II; "... We moeten ons er maar bij neerleggen dat we niet meer zo mooi spelen als we in het verleden gewend zijn geraakt. Resultaat halen is het belangrijkst."

Aad de Mos, trainer Vitesse; "Wij hebben straks in Oostenrijk en Zwitserland weinig tot geen kans tot het behalen van de Europese titel. Dat heeft verschillende oorzaken. We hebben bijvoorbeeld erg veel moeite met het spelen van een goede reeks wedstrijden... Van Basten heeft een bepaalde filosofie en ik denk dat hij zich daar tot het einde aan vast zal klampen. Soms lijkt het erop dat hij niet wil toegeven, maar aan de andere kant is hij wel teruggekomen op..."

Louis van Gaal , trainer AZ; "Ik kan er nu nog niets over zeggen..."

Bert van Marwijk, trainer Feijenoord; "...Als de balans in de ploeg in orde is en voetbaltechnisch en mentaal hebben we de zaken ook voor elkaar, dan kan dit Oranje van iedereen winnen... Maar ik denk toch niet dat we de komende zomer kampioen gaan worden."

Ronald Koeman, trainer PSV; "...Een stuk kritiek na de wedstrijd tegen Albanië was terecht, want het was niet goed. Dat heeft iedereen kunnen zien. Maar sommige mensen gaan te ver in hun kritiek, alsof ineens helemaal niets meer goed is. Vanuit mijn stoel in de huiskamer leek het dat Albanië net zo goed had kunnen winnen, maar de bondscoach heeft niet de makkelijkste job. In andere landen gaan ze daar anders mee om... Wij willen wel eens de realiteit uit het oog verliezen en maken dan iedereen met de grond gelijk".

Henk ten Cate, trainer Ajax; "...Ik stoor me heel erg aan de kritiek op Marco van Basten en het spel. ... Een aantal jaar geleden behaalde PSV in Europa heel goede resultaten en riep iedereen dat die niet echt frivole manier van spelen voortaan de norm zou zijn. Oranje doet nu hetzelfde en iedereen heeft wat te mopperen. Denken de mensen nu echt dat de wedstrijden van Italië of Frankrijk leuker zijn?...Oranje en Van Basten zijn gewoon goed bezig."
En dit maakt het AD er gisteren van;
quote:
'Waarom niet 'n keer met twee spitsen?'
De eredivisietrainers nemen geen blad voor de mond als het gaat over de tactiek van bondscoach Marco van Basten, zo blijkt in de rubriek Quotes van AD Sportwereld.

,,Ik streef er niet naar Marco van Basten te begrijpen. Hij heeft een heel ander referentiekader. Net als Johan Cruijff en Willem van Hanegem is Van Basten soms onnavolgbaar. Die mannen hebben zo goed kunnen voetballen, sommige gedachten zijn voor anderen daarom niet te begrijpen.’’
Roda JC-trainer Raymond Atteveld in VI.

,,Ik probeer de gedachten van de bondscoach te volgen, maar dat lukt me niet altijd. Als je, zoals hij een paar keer heeft gedaan, Rafael van der Vaart vanaf rechts laat spelen en bijvoorbeeld Dirk Kuyt vanaf links, dan vraag je je af wat de ideeën daarachter zijn.’’
Heracles-trainer Ruud Brood.

,,Ik kan hem heel goed volgen en je kunt de man niet ontzeggen dat hij fantastische resultaten heeft geboekt.’’
Ajax-trainer Henk ten Cate over Van Basten.

,,Ik heb soms twijfels over de keuzes van Marco van Basten, maar ik heb eigenlijk ook wel bewondering voor zijn vasthoudensheid.’’
FC Groningen-trainer Ron Jans.

,,Ik zou graag zien dat Van Basten een keer probeert met twee spitsen te spelen. Onze beste spelers Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Clarence Seedorf en Arjen Robben zijn de laatste jaren niet anders gewend.’’
Excelsior-trainer Ton Lokhoff.

,,Het is mij niet duidelijk waarom Marco van Basten zo star blijft vasthouden aan een 4-4-3-systeem. Het zou kunnen dat hij tegenstanders wil verrassen.’’
Vitesse-trainer Aad de Mos.

,,Wij hebben straks in Oostenrijk en Zwitserland weinig tot geen kans op het behalen van de Europese titel. Dat heeft verschillende oorzaken. Wij hebben bijvoorbeeld moeite met het spelen van een goede reeks wedstrijden.’’
Nogmaals De Mos.

,,Seedorf heeft nog niet de mogelijkheid gehad te tonen waarom hij een hele grote meneer is bij een van de beste teams ter wereld. Dat blijft natuurlijk vreemd. Bij Frankrijk zetten ze Thierry Henry toch ook niet op de bank?’’
Nogmaals Lokhoff.

,,Laten we hem na het EK afrekenen op het resultaat en eventuele keuzes, tot die tijd moet Marco van Basten gewoon zijn gang kunnen gaan.’’
NEC-trainer Mario Been.

,,Natuurlijk kunnen wij met Marco van Basten als bondscoach Europees kampioen worden.’’
VVV-trainer André Wetzel.
Het begint er op te lijken dat ze bij Voetbal International wél deze topic lezen en bij het AD niét...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:14:01 #257
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53633233
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 07:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik denk om dezelfde reden als waarom moderators zich niet door bondscoaches laten uitleggen hoe ze het beste kunnen moderaten... Wat denk je zelf?

Jezus, wat is dat nu weer voor dooddoener...
pi_53633271
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jezus, wat is dat nu weer voor dooddoener...
ja wat wil je om 8 uur 's-ochtends? mag ik ook even wakker worden?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:18:38 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53633285
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ja wat wil je om 8 uur 's-ochtends? mag ik ook even wakker worden?

Nou vooruit, voor deze keer vergeef ik je.

Maar ik zie dat het grote deel van de trainers in Nederland het met mij eens is. Zo gek is de gedachte van deze moderator dus niet.
pi_53633296
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou vooruit, voor deze keer vergeef ik je.

Maar ik zie dat het grote deel van de trainers in Nederland het met mij eens is. Zo gek is de gedachte van deze moderator dus niet.
dank je Maar zeker alleen dat AD stukje gelezen dan, of niet?

*gaat op zoek naar koffie ivm ernstig ochtendhumeur...
pi_53633335
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:18 schreef pfaf het volgende:

...
Trouwens welkom in de topic, leuk dat je mee komt praten! Alleen misschien zou het handig zijn, als je dat niet al hebt gedaan, om je even een klein beetje in te lezen in de topic, dan hoeven we vandaag niet wéér te beginnen met de herhaling van alle zetten van de laatste weken...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:24:47 #262
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53633350
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:19 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dank je Maar zeker alleen dat AD stukje gelezen dan, of niet?

Eeeuh nee, Hugo Borst, Ton Lokhoff, Ruud Brood, Ron Jans en Gert Aandewiel -uit het VI-stuk- zijn het met me eens.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:26:07 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53633364
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:00 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Omdat het wérkt, kijk maar naar de cijfers. Wacht maar op het EK volgend jaar. We gaan erg ver komen, dat durf ik wel te voorspellen.
Maar denk je niet dat we in een ander systeem nóg verder zullen komen? En dan doel ik op een systeem waarbij alle spelers beter renderen dan in dit huidige 4-3-3, een 4-4-2-variant dus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53633375
Het topic is weer bijna vol, dus daar is M0NTANA ook weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Suijk op 02-10-2007 08:36:11 ]
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53633471
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Eeeuh nee, Hugo Borst, Ton Lokhoff, Ruud Brood, Ron Jans en Gert Aandewiel -uit het VI-stuk- zijn het met me eens.
De reactie van Gertjan Verbeek en Andre Wetzel zegt ook wel genoeg.
pi_53633667
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar denk je niet dat we in een ander systeem nóg verder zullen komen? En dan doel ik op een systeem waarbij alle spelers beter renderen dan in dit huidige 4-3-3, een 4-4-2-variant dus.
Dat weet ik gewoon niet. Als ik Sneijder weer zo'n bal zie gaan halen of weer zo'n pass zie mislukken denk ik ook "Hoe kán dat nou?!?!" Maar wat dat betreft sluiten deze quotes mooi aan bij hoe ik daar over denk...
quote:
Ruud Brood, trainer Heracles; "Ik probeer de gedachten van de bondscoach te volgen maar dat lukt me niet altijd....
quote:
Raymond Atteveld, trainer RODA JC; " Hij (MvB) heeft een heel ander referentiekader. Net als Johan Cruijff en Willem van Hanegem is Van Basten soms onnavolgbaar. Die mannen hebben zo goed kunnen voetballen, sommige gedachten zijn voor anderen daarom niet te begrijpen..."
quote:
Henk ten Cate, trainer Ajax; "...Een aantal jaar geleden behaalde PSV in Europa heel goede resultaten en riep iedereen dat die niet echt frivole manier van spelen voortaan de norm zou zijn. Oranje doet nu hetzelfde en iedereen heeft wat te mopperen. Denken de mensen nu echt dat de wedstrijden van Italië of Frankrijk leuker zijn?...
Ik begrijp niet waarom het nog niet loopt zoals we denk ik allemaal (incl. MvB) graag zouden willen maar ik heb er veel vertrouwen in. Ik kan me '88 ook nog goed herinneren. Toen was er vantevoren helemaal niemand die er serieus aan dacht dat we kampioen zouden kunnen worden. Sindsdien wordt dat blijkbaar elke 2 jaar verwacht en zelfs geëist. Ik heb sinds '94 niet meer zo'n goed gevoel gehad bij een toernooi, maar ja, in '94 dacht ik dat Bryan Roy de ster van het toernooi zou gaan worden geloof ik dus ik weet dat ik er niet zo heel veel verstand van heb. Wat ik wél zeker weet is dat Van Basten dat wél heeft.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:55:07 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53633742
Eigenlijk verwacht ik ook helemaal geen Europese titel, ook niet in een ander systeem en/of een andere bondscoach. Maar toch denk ik dat we met een ander systeem beter voor de dag zullen komen, waarschijnlijk ook meer kans zullen maken op een titel. Het huidige systeem is net goed genoeg om Albanië met 1-0 te vernederen, maar tijdens het EK zal de tegenstand naar alle waarschijnlijkheid groter zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53633819
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk verwacht ik ook helemaal geen Europese titel
Nou, ik had een flauwe opmerking in gedachte maar eigenlijk kan ik je alleen maar welgemeende complimenten maken voor de manier waarop je je nu uitdrukt... Bij deze dus.
quote:
, ook niet in een ander systeem en/of een andere bondscoach. Maar toch denk ik dat we met een ander systeem beter voor de dag zullen komen, waarschijnlijk ook meer kans zullen maken op een titel. Het huidige systeem is net goed genoeg om Albanië met 1-0 te vernederen, maar tijdens het EK zal de tegenstand naar alle waarschijnlijkheid groter zijn.
Ik denk dat we er inderdaad wel van uit kunnen gaan dat op het EK de tegenstand groter zal zijn. Het huidige systeem is aan de ene kant nét goed genoeg om met maar 0-1 van Albanië te winnen, maar als het écht zo'n slecht syteem was geweest hadden we met 2-0 van Albanië verloren... toch? De andere kant van die 0-1 zijn de bekende 75% en 4%. Als we zelfs onze slechtste wedstrijden winnen (met die ene uitzondering) gaat het toch goed?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:06:25 #269
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53633881
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:00 schreef Tennessee het volgende:

Het huidige systeem is aan de ene kant nét goed genoeg om met maar 0-1 van Albanië te winnen, maar als het écht zo'n slecht syteem was geweest hadden we met 2-0 van Albanië verloren... toch?
Is net hoe je het bekijkt en zoals bekend kijken wij er heel anders naar. 0-1 bij Albanië is voor mij een teken dat er tegen een betere tegenstander, slechter zal worden gepresteerd. Oftewel, een gelijkspel is het hoogst haalbare.
quote:
De andere kant van die 0-1 zijn de bekende 75% en 4%. Als we zelfs onze slechtste wedstrijden winnen (met die ene uitzondering) gaat het toch goed?
Natuurlijk zijn de cijfers geweldig, dat kan ik niet eens ontkennen. Maar waarom vasthouden aan een systeem, als je weet dat het met een ander systeem nóg beter kan? Vergelijk het met een bondscoach die voorafgaand aan het EK besluit zijn beste vijf spelers thuis te laten.
pi_53633923
Wat van mij wel zou mogen is een keer iets anders proberen! Kijken of het beter gaat. Nu hebben we totaal geen vergelijkingsmateriaal en weten we dus niet of een ander systeem beter zou werken. Advocaat deed dat wel, maar toen opeens op het EK (ruit op het middenveld). Dat is natuurlijk niet de juiste timing. Maar goed, dat is het probleem met bondscoach zijn, je hebt niet zo veel mogelijkheden om eens even een ander systeem uit te proberen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53633967
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:

Is net hoe je het bekijkt en zoals bekend kijken wij er heel anders naar.
Helemaal mee eens...
quote:
0-1 bij Albanië is voor mij een teken dat er tegen een betere tegenstander, slechter zal worden gepresteerd. Oftewel, een gelijkspel is het hoogst haalbare.
ok...
quote:
Natuurlijk zijn de cijfers geweldig, dat kan ik niet eens ontkennen.
Ja, sorry, maar nu kan ik me even niet beheersen. Je bent van "ok, de cijfers zijn goed" via "de cijfers zijn prima" nu bij "natuurlijk zijn de cijfers geweldig" aanbeland... Ik zit nu wel even te glimlachen. Mijn excuus... Maar ga vooral zo door!
quote:
Maar waarom vasthouden aan een systeem, als je weet dat het met een ander systeem nóg beter kan? Vergelijk het met een bondscoach die voorafgaand aan het EK besluit zijn beste vijf spelers thuis te laten.
Jij denkt dat te weten. Marco van Basten denkt dat óók (beter) te weten. Marco van Basten is de bondscoach. Daarom.
pi_53633997
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:09 schreef Suijk het volgende:
Wat van mij wel zou mogen is een keer iets anders proberen! Kijken of het beter gaat. Nu hebben we totaal geen vergelijkingsmateriaal en weten we dus niet of een ander systeem beter zou werken. Advocaat deed dat wel, maar toen opeens op het EK (ruit op het middenveld). Dat is natuurlijk niet de juiste timing. Maar goed, dat is het probleem met bondscoach zijn, je hebt niet zo veel mogelijkheden om eens even een ander systeem uit te proberen.
Advocaat liet zich volgens mij soms een beetje beinvloeden door de media en "wat het volk ervan dacht". Je zou ook kunnen zeggen dat Advocaat het misschien niet helemaal wist. Van Van Basten kan je dat niet echt zeggen en ik denk dat dat een goede zaak is. Vandaar mijn vertrouwen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:17:04 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634004
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:12 schreef Tennessee het volgende:

Jij denkt dat te weten. Marco van Basten denkt dat óók (beter) te weten. Marco van Basten is de bondscoach. Daarom.
Maar waarom probeert Marco van Basten niet eens twee wedstrijden achter elkaar een 4-4-2-variant? Al is het alleen maar om de buitenwacht te laten zien dat 4-3-3 beter is. Of zou hij bang zijn dat hij dan voortaan aan die 4-4-2-variant vastzit?
pi_53634028
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar waarom probeert Marco van Basten niet eens twee wedstrijden achter elkaar een 4-4-2-variant? Al is het alleen maar om de buitenwacht te laten zien dat 4-3-3 beter is. Of zou hij bang zijn dat hij dan voortaan aan die 4-4-2-variant vastzit?
En dan 2 wedstrijden verliezen en niet kwalificeren of in oefenwedstrijden?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:19:52 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53634060
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En dan 2 wedstrijden verliezen en niet kwalificeren of in oefenwedstrijden?
Waarom zou er verloren worden? Er wordt nu toch ook gewonnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')