Dat zegt hij ook niet, wel goed lezen he!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Hehe, we staan nu niet onderaan he?
Helemaal niet, het had net zoals in Heerenveen beide kanten op gekund. Ik hoop wel op een scorende rechterspits en middenvelder in de winterstop trouwens. D'r zijn steeds geruchten over Amrabat en v.d. Meyde, vooral die laatste zou alvast een goed begin van het nieuwe jaar zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Dos37 het volgende:
idd al zat er misschien wel meer in. Of ben ik nu weer te overmoedig
Huysegems moet die bal gewoon maken, naja achteraf is een punt zeker verdiend.
Idd, hij had nog even een mooie één-tweetje met el ahmadi. Arnautovic speelde goed.quote:Op zondag 30 december 2007 20:28 schreef Zwoerd het volgende:
Arnautovic speelde ook erg goed, jammer dat ie geen goaltje mee kon pikken
Ik vond het leuk om naar te kijken hoe hij speelde. Hakjes en steekballetjes. Alleen hij trok de hele tijd naar binnen, zodat de linkerkant onbezet was.quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Lamzak_ het volgende:
Gewoon weer lekker, kvond arnoutivic persoonlijk niet erg sterk, hoewel hij wel twee dikke kansen heeft gehad/ontwikkeld... Overigens vind ik huysegems afgelopen wedstrijden heerlijk spelen... De eerste wedstrijden vond ik hem niets, maar afgelopen wedstrijden doet hij het errgg lekker
"I am Blaise N'Kufo... and eh i eh, wish you appy newhear and eh.. success..."quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:46 schreef Rikketik het volgende:
Ook iedereen hier een gelukkig nieuwjaar!
Ook namens de spelers van FC Twente trouwens...
Had die wel moeten hebben! Want van die anderen ben ik niet zo gecharmeerd. En er ging eigenlijk altijd wel dreiging van Zijler uit als die speelde, voor zover ik me herinner. En ik vond m gewoon cool.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:26 schreef MaxPower het volgende:
als ie zo goed was had ie toch wel een basisplaats?
Bij jong twente is het helemaal een uitermate goede speler en de keren dat hij speelde in de eredivisie was hij gewoon goed, enorm veel techniek en een goede voorzet, echt onbegrijpelijk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Solstice het volgende:
Zo goed is ie ook lang niet. Teert nog steeds op die wedstrijd tegen Groningen van vorig seizoen. Buiten dat heeft hij gewoon vrijwel niks laten zien. Blinde dribbelaar waarom ik geen minuut rouwig kan zijn dat hij weg is. Als ie zoveel potentie heeft mag hij dat toch in ieder geval zo af en toe wel is laten zien.
Ik hoop trouwens nog wel steeds op een nieuwe rechtsbuiten, want de andere 3 die genoemd werden een post terug hebben me ook nog niet overtuigd dat ze het niveau bij Twente aankunnen.
Arnautovic wordt door de technische staf meer als aanvallende middenvelder gezien, Rendla meer als spits. Zo voetballen ze in het tweede normaal gesproken ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:24 schreef 9christensen het volgende:
Talent ja
Maar volgens mij is hij toch een echte spits?
En Rendla overiges verwacht ik net zoveel van..
Ja en NEC is nog eens een van de clubs die het vaakst verliest.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:09 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben net thuis van werk, maar ik keek wel enigszins verbaasd toen ik de uitslag + wedstrijdverslag op teletekst las. 2-2 gelijkspelen en nog goed wegkomen ook... Veel meer kan ik er ook nog niet over zeggen, morgen maar eens het commentaar in de krant lezen. Ik ben benieuwd...
Je kunt ook overdrijven. Er wordt nog vaak genoeg gewonnen, ook van topclubs en mede-subtoppers. Soms heb je nou eenmaal dit soort wedstrijden erbij zitten, maar daar moet niet al teveel gewicht aan gehangen worden. Het is onnodig en enigszins teleurstellend, maar het is overtrokken om te zeggen dat Twente hiermee haar plaats in de subtop verspeeld heeft o.i.d.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ja en NEC is nog eens een van de clubs die het vaakst verliest.
Met dit soort puntverlies wordt het moeilijk om ruttens ambitie te volvullen.
We hadden met het feit dat nu bijna iedereen boven ons tegen elkaar speelt (muv grunn) misschien leuk meeklappen met wat fcG morgen gaat laten zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Er wordt nog vaak genoeg gewonnen, ook van topclubs en mede-subtoppers. Soms heb je nou eenmaal dit soort wedstrijden erbij zitten, maar daar moet niet al teveel gewicht aan gehangen worden. Het is onnodig en enigszins teleurstellend, maar het is overtrokken om te zeggen dat Twente hiermee haar plaats in de subtop verspeeld heeft o.i.d.
Da's koffiedik kijken. Ik zag er trouwens zelf ook een penalty in, vooral omdat die eerste overtreding niet zoveel voorstelde, kun je in principe voordeel voor geven of helemaal niet voor fluiten, die tweede vond ik zelf wat zwaarder. Die vrije trap waaruit de 2-1 viel twijfel ik trouwens wel aan, volgens mij kwam Denneboom voor de man, waarna hij een duw kreeg en de NEC'er raakte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef Zwoerd het volgende:
Die overtreding bij de penalty van NEC was buiten de 16, als NEC daar niet op 1-1 kwam was het gewoon 0-3 geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |