abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55598187
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Hehe, we staan nu niet onderaan he?
Dat zegt hij ook niet, wel goed lezen he!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55636191
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Dos37 het volgende:
idd al zat er misschien wel meer in. Of ben ik nu weer te overmoedig

Huysegems moet die bal gewoon maken, naja achteraf is een punt zeker verdiend.
Helemaal niet, het had net zoals in Heerenveen beide kanten op gekund. Ik hoop wel op een scorende rechterspits en middenvelder in de winterstop trouwens. D'r zijn steeds geruchten over Amrabat en v.d. Meyde, vooral die laatste zou alvast een goed begin van het nieuwe jaar zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2007 @ 18:10:49 #253
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_55658682
En hop 2-0

5e plaats de winterstop in!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 30 december 2007 @ 18:38:04 #254
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_55659305
Mooie overwinning, maar er had meer in gezeten. Jammer dat ze de tweede helft zo inzakten, was niet nodig geweest. Maar goed, ze zaten met hun hoofd natuurlijk al op Mallorca... (of gaan ze dit jaar ergens anders naartoe?)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_55662176
Arnautovic speelde ook erg goed, jammer dat ie geen goaltje mee kon pikken
Цой жив
pi_55663775
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:28 schreef Zwoerd het volgende:
Arnautovic speelde ook erg goed, jammer dat ie geen goaltje mee kon pikken
Idd, hij had nog even een mooie één-tweetje met el ahmadi. Arnautovic speelde goed.
Jammer dat we niet de 3-0 maakten want misschien zat er dan nog wel een 4-0 in.
Maar wel geluk dat die 1-1 niet viel, man wat was dat een kans zeg.
BlaDieBla
pi_55669152
Gewoon weer lekker, kvond arnoutivic persoonlijk niet erg sterk, hoewel hij wel twee dikke kansen heeft gehad/ontwikkeld... Overigens vind ik huysegems afgelopen wedstrijden heerlijk spelen... De eerste wedstrijden vond ik hem niets, maar afgelopen wedstrijden doet hij het errgg lekker
Enschede, onze stad! ons domein!
  maandag 31 december 2007 @ 13:28:00 #258
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_55680180
O wat zijn die boeren stil

Fijne wedstrijd en heb er weer van genoten
pi_55680689
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Lamzak_ het volgende:
Gewoon weer lekker, kvond arnoutivic persoonlijk niet erg sterk, hoewel hij wel twee dikke kansen heeft gehad/ontwikkeld... Overigens vind ik huysegems afgelopen wedstrijden heerlijk spelen... De eerste wedstrijden vond ik hem niets, maar afgelopen wedstrijden doet hij het errgg lekker
Ik vond het leuk om naar te kijken hoe hij speelde. Hakjes en steekballetjes. Alleen hij trok de hele tijd naar binnen, zodat de linkerkant onbezet was.

En het wordt tijd dat Denneboom eens op de bank begint.

Zag er gezellig uit in het uitvak trouwens. Alleen jammer dat ik het nooit kan verstaan/horen wat er gezongen wordt.
pi_55690327
Haha, wij (ik en poehej) zaten direct in het vak naast het uitvak... Beetje stoken is altijd leuk... Maar, ze hadden tot nu toe (ben niet alle wedstrijden geweest) het meest lawaai makende uitvak
  Moderator / Redactie FP maandag 31 december 2007 @ 23:34:37 #261
Rawr
pi_55694464
Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar!

Goat stoan, a'j veur Twente bint!!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 1 januari 2008 @ 01:46:37 #262
171357 Rikketik
pi_55696266
Ook iedereen hier een gelukkig nieuwjaar!

Ook namens de spelers van FC Twente trouwens...
pi_55696625
Huysegems

hijs weer op de weg terug.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 januari 2008 @ 17:15:27 #264
Rawr
pi_55704579
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 01:46 schreef Rikketik het volgende:
Ook iedereen hier een gelukkig nieuwjaar!

Ook namens de spelers van FC Twente trouwens...
"I am Blaise N'Kufo... and eh i eh, wish you appy newhear and eh.. success..."
pi_55736992
Onbegrijpelijke zet van twente de transfer van sergio zijler naar willem 2, al helemaal omdat hersi schijnbaar de voorkeur krijgt en zijler meer potentie heeft...
pi_55740519
Heb je Denneboom, Hersi, Gerritsen en Zijler.

Kiezen ze uitgerekend Zijler om weg te doen...
pi_55740595
als ie zo goed was had ie toch wel een basisplaats?
pi_55741869
Zo goed is ie ook lang niet. Teert nog steeds op die wedstrijd tegen Groningen van vorig seizoen. Buiten dat heeft hij gewoon vrijwel niks laten zien. Blinde dribbelaar waarom ik geen minuut rouwig kan zijn dat hij weg is. Als ie zoveel potentie heeft mag hij dat toch in ieder geval zo af en toe wel is laten zien.

Ik hoop trouwens nog wel steeds op een nieuwe rechtsbuiten, want de andere 3 die genoemd werden een post terug hebben me ook nog niet overtuigd dat ze het niveau bij Twente aankunnen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:41:37 #269
171357 Rikketik
pi_55741984
Hoe gaat het nu met Gerritsen eigenlijk? Hij trainde toch al weer mee geloof ik?
pi_55742836
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:26 schreef MaxPower het volgende:
als ie zo goed was had ie toch wel een basisplaats?
Had die wel moeten hebben! Want van die anderen ben ik niet zo gecharmeerd. En er ging eigenlijk altijd wel dreiging van Zijler uit als die speelde, voor zover ik me herinner. En ik vond m gewoon cool.
pi_55743370
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Solstice het volgende:
Zo goed is ie ook lang niet. Teert nog steeds op die wedstrijd tegen Groningen van vorig seizoen. Buiten dat heeft hij gewoon vrijwel niks laten zien. Blinde dribbelaar waarom ik geen minuut rouwig kan zijn dat hij weg is. Als ie zoveel potentie heeft mag hij dat toch in ieder geval zo af en toe wel is laten zien.

Ik hoop trouwens nog wel steeds op een nieuwe rechtsbuiten, want de andere 3 die genoemd werden een post terug hebben me ook nog niet overtuigd dat ze het niveau bij Twente aankunnen.
Bij jong twente is het helemaal een uitermate goede speler en de keren dat hij speelde in de eredivisie was hij gewoon goed, enorm veel techniek en een goede voorzet, echt onbegrijpelijk...
pi_55771485
De uitblinkers bij Jong Twente zijn Rendla, Douglas, Brama en Arnautovic, Zijler laat ook daar weinig bijzonders zien. Enorm veel techniek had ie trouwens niet, snel en wendbaar was hij wel, het liep bij hem vooral stuk op de techniek. Een goede voorzet heb ik hem helemaal nog niet op kunnen betrappen, en ik volg toch vrij veel van Twente. Die goede invalbeurten kan ik me ook niet herinneren eigenlijk, wel een hoop driftig gedribbel met uiteindelijk 0,0 resultaat, door wederom een gebrek aan techniek, overzicht en een voorzet. Al heeft hij ook een paar keer vanaf links ingevallen, wat zijn kant niet is.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:29:35 #273
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55771633
En fysiek komt hij ook echt te kort. Ben er ook niet echt treurig om.
Alleen doen Denneboom en Hersi het nou ook niet veel beter
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:36:10 #274
171357 Rikketik
pi_55771818
Ik las vanochtend in de krant dat Gerritsen weer is aangehaakt bij de selectie. Ben benieuwd op welk niveau hij zit, voor zijn blessure speelde hij toch een aardig potje voetbal. In elk geval beter dan ik Denneboom nu zie doen.
pi_55771929
Twente voetbalde ook heel anders. Het is maar de vraag of hij de techniek heeft om constant in de kleine ruimte te kunnen voetballen. Ben ook wel benieuwd eigenlijk.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 15:01:46 #276
171357 Rikketik
pi_55772458
Hij moest het voor zijn blessure vaak hebben van hard werken en rushes tot aan de achterlijn. Probleem is een beetje dat Wilkshire dat ook al doet, hoewel die twee elkaar wellicht een beetje kunnen ontlasten. Feit is echter wel dat Gerritsen een prima bliksemafleider was en N'Kufo de ruimte gaf om te scoren. Dat is in het huidige Twente ook geen overbodige luxe, gezien het tekort aan doelpunten mede doordat alle ogen van de tegenstander op NKufo gericht staan zodra Twente bij de zestien is aangekomen.

Maar goed, laat ik niet op de zaken vooruitlopen.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 15:06:41 #277
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55772544
Kufo maakt ze wel weer hoor dit seizoen.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zondag 6 januari 2008 @ 23:27:13 #278
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_55836093
'NEC wil zich versterken met Hersi'

NEC wil zich in deze maand versterken om uit de degradatiezone te komen. In de zoektocht naar nieuwe spelers zijn de Nijmegenaren uitgekomen bij Youssouf Hersi, die al eerder voor NEC speelde. Hersi speelt op dit moment bij FC Twente.

Tegenover RTV Gelderland liet trainer Mario Been weten dat de prioriteit bij de verdediging en het middenveld ligt. "Mede door de schorsingen van Jonas Olsson en Lorenzo Davids hebben we vooral wat nodig aan de linkerkant en in het centrum van de verdediging", aldus Been. Ook zou de trainer hebben bevestigd dat Hersi op het lijstje staat.

Op dit moment zijn de Nijmegenaren in trainingskamp in Doorwerth. Verdediger Mark Otten, die in april ernstig geblesseerd raakte aan zijn knie, is ook weer van de partij.
  Moderator / Redactie FP zondag 6 januari 2008 @ 23:49:17 #279
Rawr
pi_55836750
Tja, wat moeten we hiermee?
  maandag 7 januari 2008 @ 06:24:39 #280
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55839518
als Amrabat komt mag ie weg
[b]Enschede![/b]
pi_55847112
Arnautovic gaat denk ik helemaal doorbreken de komende seizoenshelft (of begin volgend seizoen). Wat ik zie van die jongen vind ik al erg indrukwekkend. De rust, het overzicht, die gaat er wel komen. Wat vinden jullie van hem?
That's all folks!
  maandag 7 januari 2008 @ 14:57:31 #282
171357 Rikketik
pi_55848400
Hij heeft enorm veel talent, ik ben benieuwd hoe hij zich dit jaar gaat ontwikkelen. Hij heeft nu in elk geval met enige regelmaat een plek in het elftal, ik denk dat Rutten hem ook wel klaar acht voor de volgende stap.
  maandag 7 januari 2008 @ 15:24:08 #283
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55849110
Talent ja
Maar volgens mij is hij toch een echte spits?
En Rendla overiges verwacht ik net zoveel van..
[b]Enschede![/b]
  maandag 7 januari 2008 @ 17:21:54 #284
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_55852285
Dat is het goede aan rutten, die man koopt jeugdspelers die zo'n grote potentie hebben om topvoetballer te worden. echt top!
pi_55882764
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:24 schreef 9christensen het volgende:
Talent ja
Maar volgens mij is hij toch een echte spits?
En Rendla overiges verwacht ik net zoveel van..
Arnautovic wordt door de technische staf meer als aanvallende middenvelder gezien, Rendla meer als spits. Zo voetballen ze in het tweede normaal gesproken ook.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:28:13 #286
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55961703
Anders hebben jullue nog meer geluk dan de Mannschaft normaal!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:09:25 #287
171357 Rikketik
pi_55962664
Ik ben net thuis van werk, maar ik keek wel enigszins verbaasd toen ik de uitslag + wedstrijdverslag op teletekst las. 2-2 gelijkspelen en nog goed wegkomen ook... Veel meer kan ik er ook nog niet over zeggen, morgen maar eens het commentaar in de krant lezen. Ik ben benieuwd...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:16:45 #288
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55962850
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:09 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben net thuis van werk, maar ik keek wel enigszins verbaasd toen ik de uitslag + wedstrijdverslag op teletekst las. 2-2 gelijkspelen en nog goed wegkomen ook... Veel meer kan ik er ook nog niet over zeggen, morgen maar eens het commentaar in de krant lezen. Ik ben benieuwd...
Ja en NEC is nog eens een van de clubs die het vaakst verliest.

Met dit soort puntverlies wordt het moeilijk om ruttens ambitie te volvullen.
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:25:06 #289
171357 Rikketik
pi_55963071
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef Undergod het volgende:

[..]

Ja en NEC is nog eens een van de clubs die het vaakst verliest.

Met dit soort puntverlies wordt het moeilijk om ruttens ambitie te volvullen.
Je kunt ook overdrijven. Er wordt nog vaak genoeg gewonnen, ook van topclubs en mede-subtoppers. Soms heb je nou eenmaal dit soort wedstrijden erbij zitten, maar daar moet niet al teveel gewicht aan gehangen worden. Het is onnodig en enigszins teleurstellend, maar het is overtrokken om te zeggen dat Twente hiermee haar plaats in de subtop verspeeld heeft o.i.d.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:31:00 #290
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55963225
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven. Er wordt nog vaak genoeg gewonnen, ook van topclubs en mede-subtoppers. Soms heb je nou eenmaal dit soort wedstrijden erbij zitten, maar daar moet niet al teveel gewicht aan gehangen worden. Het is onnodig en enigszins teleurstellend, maar het is overtrokken om te zeggen dat Twente hiermee haar plaats in de subtop verspeeld heeft o.i.d.
We hadden met het feit dat nu bijna iedereen boven ons tegen elkaar speelt (muv grunn) misschien leuk meeklappen met wat fcG morgen gaat laten zien.
Noise is all relative to the silence preceding it
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:49:14 #291
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55968615
1ste helft moesten ze gewoon doortrekken, zat meer in

maar achteraf met een punt mogen we niet klagen.
[b]Enschede![/b]
pi_55969592
1ste helft was ook al veel te slap. Het verschil met de tweede helft lag hem puur in dat NEC feller ging spelen. Of je moet qua kansen bedoelen. Heb me weer 90 minuten aan Denneboom zitten ergeren, een goede actie waarbij hij twee man uitspeelt, en er verder niks mee doet, de rest van de wedstrijd alleen maar fout gekaatst en ballen te hard of te zacht ingespeeld waardoor het hele positiespel weer stokte, en dat was als hij aanspeelbaar was. Huysegems trouwens ook onzichtbaar en El Ahmadi en Braafheid hadden een offday. Weet je meteen weer dat je nog maar een subtopper bent, want als 2 van je uitblinkers het even laten afweten is er niet iemand die even wat extra's kan doen.

Ik blijf ondertussen hopen op een goede rechtsbuiten, v.d. Meyde, Cairo of huur desnoods Kennedy een half jaar, die nu op de bank lijkt te raken bij Ajax. En een goede agressieve middenvelder zou ik ook graag zien, zodat Engelaar kan doorschuiven en het team iets meer in balans is. Op dit moment als er echt even vol in moet worden gegaan is d'r niemand die het voortouw neemt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 januari 2008 @ 12:07:56 #293
Rawr
pi_55969916
En tijdens aanvallen ook continu het centrum opzoeken in de 16 vanaf links en rechts, terwijl het er al stervensdruk was Loop dan verdomme naar de achterlijn en geef em voor!
pi_55970054
Die overtreding bij de penalty van NEC was buiten de 16, als NEC daar niet op 1-1 kwam was het gewoon 0-3 geworden
Цой жив
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:14:01 #295
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55970062
Denneboon was idd weer de zwakste schakel. Hij moet eens aan de zijkant blijven, trekt steeds naar binnen
[b]Enschede![/b]
pi_55974495
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef Zwoerd het volgende:
Die overtreding bij de penalty van NEC was buiten de 16, als NEC daar niet op 1-1 kwam was het gewoon 0-3 geworden
Da's koffiedik kijken. Ik zag er trouwens zelf ook een penalty in, vooral omdat die eerste overtreding niet zoveel voorstelde, kun je in principe voordeel voor geven of helemaal niet voor fluiten, die tweede vond ik zelf wat zwaarder. Die vrije trap waaruit de 2-1 viel twijfel ik trouwens wel aan, volgens mij kwam Denneboom voor de man, waarna hij een duw kreeg en de NEC'er raakte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 januari 2008 @ 15:47:13 #297
Rawr
pi_55974622
En waarom stond van Beukering helemaal vrij tijdens de 2-1? Ik vind de verdediging de laatste tijd sowieso niet sterk... heb me verder ook nog es kapot geergerd aan dat continue terugspelen naar de verdediging en Boschker Die bal moet goddomme naar VOREN! Waar is dat heerlijke tik-tik-tik voetbal van vorig seizoen toch naartoe
pi_55974813
Dat komt wel weer terug, op twente.net wordt trouwens gemeld dat Twente Maaroufi voor 1,5 jaar huurt met een optie tot koop. Maar ik heb het idee dat dat tikvoetbal vooral stokt bij twee spelers, Huysegems doet een groot deel van de wedstrijd gewoon niet mee, en over rechts komt geen aanval uit de verf omdat Denneboom niet alleen zichzelf constant uit de wedstrijd voetbalt, maar het voor de rechtsback ook nog eens onmogelijk maakt om mee te voetballen. Je ziet de spelers om hem heen gewoon inhouden omdat ze weten dat de bal toch weer kwijtraakt, en het dus gevaarlijk is op te komen.
  Moderator / Redactie FP zondag 13 januari 2008 @ 01:00:19 #299
Rawr
pi_55988308
Bakkal en Aisatti moeten terugkomen
pi_55993522
Liever Bakkal dan Aissati eerlijk gezegd. Maar Huysegems lijkt me ook in z'n rol te groeien. Het liefst zie ik een bikkelaar op het middenveld komen zodat Engelaar achter de spits kan voetballen. Twente kan op het moment niet omschakelen van positiespel naar vechtvoetbal lijkt het. En een rechtsbuiten met in ieder geval een fatsoenlijke balbehandeling, die af en toe een goal meepikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')