ik ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ik voorspel een overwinning
Je had gelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik voorspel een klinkende nederlaag.
maar toch bedankt.quote:Op zondag 23 december 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Succes in Amsterdam woensdag! donderdag
Verrek....quote:
Zolang je blijft dromen jaquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Prosac het volgende:
jullie gaan wel even winnen morgen he!
niet veel 5 bussen volgens mij maar.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef denthemen het volgende:
Hoeveel fans komen er mee?
owja excelsior won er ook van hequote:Op donderdag 27 december 2007 13:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Twente wint van Ajax, kan ik dat geen stunt noemen. Of bedoel je dat Ajax gaat winnen?
Ben benieuwd, mooi affiche op de donderdag avondquote:Op donderdag 27 december 2007 14:16 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Denk maar niet, dat we ons twee keer vergissen deze week.
Wat zei je?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:16 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Denk maar niet, dat we ons twee keer vergissen deze week.
We gaan op plaats 4 de winterstop inquote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef 9christensen het volgende:
een verdiend punt
idd zondag thuis winnen en we doen 't goed
Iedergeval bedankt, en zondag gun ik je weer de overwinningquote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef 9christensen het volgende:
een verdiend punt
idd zondag thuis winnen en we doen 't goed
Dat heb ik altijd tegen zulke clubsquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:28 schreef Zwoerd het volgende:
De pot tegen de Graafschap is nu echt héél belangrijk, ik ben ergens bang voor een 0-0
Ik zal in dit topic maar niet zeggen wat mijn glazen bol voor zondag voorspeltquote:Op donderdag 27 december 2007 14:15 schreef vingerplant het volgende:
Ik denk dat het gelijk wordt, maar als er toch een ploeg wint zet ik mijn geld op Twente
Hehe, we staan nu niet onderaan he?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd tegen zulke clubsNet als het vaak krampachtige gevoetbal tegen clubs die onderaan de lijst staan (nu dus o.a. Willem II). Wedden dat onze kerels daar ook punten tegen laat liggen?
Dat zegt hij ook niet, wel goed lezen he!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Hehe, we staan nu niet onderaan he?
Helemaal niet, het had net zoals in Heerenveen beide kanten op gekund. Ik hoop wel op een scorende rechterspits en middenvelder in de winterstop trouwens. D'r zijn steeds geruchten over Amrabat en v.d. Meyde, vooral die laatste zou alvast een goed begin van het nieuwe jaar zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Dos37 het volgende:
idd al zat er misschien wel meer in. Of ben ik nu weer te overmoedig
Huysegems moet die bal gewoon maken, naja achteraf is een punt zeker verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |