Gisteren even op teletekst gezeten, en met 2 1e en 1 2e plek doet Twente het toch erg goed op telekst 848,849 van de NOS. Ik lees nu net dat de A1 ook de koppositie heeft gepakt trouwens.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef Frutsel het volgende:
De dames van Twente doen het ook niet slecht
Eenmaal zal het er van komen...quote:Op maandag 26 november 2007 15:31 schreef JanVanHalst het volgende:
Met een punt kreeg FC Twente echt te weinig. Dat zingen dat Twente kampioen wordt lijkt me dan ook ietwat optimistisch.. Maar er werd in ieder geval gezongen. Dat Sparta publiek heb ik nauwelijks gehoord.
Ajoupov bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
En volgens VI ook interesse in een jonge Russische middenvelder van Spartak Moskou. Eens zien of dat een succes wordt, de meeste Russen zijn niet super succesvol in Twente toch? Aniupov, Shoukov, Gerk..
Laten we dat maar zo houdenquote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Lekker weer weer van een "grote" ploeg gewonnen. Alleen tegen Ajax wil het niet lukken thuis.
quote:Odjidja Ofoe (18) in beeld bij FC Twente
03 december 2007
FC Twente heeft interesse in Vadis Odjidja Ofoe, een pas 18-jarige verdediger van Anderlecht. Volgens Het Gazet van Antwerpen bracht de Belg zondag een bezoek aan Enschede, en bezocht hij de gewonnen wedstrijd tegen AZ (2-1).
Het contract van Odjidja Ofoe bij Anderlecht loopt na dit seizoen af. Volgens andere Belgische media azen ook Standard Luik en het Duitse Hamburger SV op hem.
Ken jij die jongen van Anderlecht? Ik volg redelijk wat Belgisch voetbal, maar deze naam doet even geen belletje rinkelen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:48 schreef DarkShine het volgende:
Mooie overwinning!
Speelt bij de beloften geloof ik. Camus van Charleroi wordt op andere sites ook als mogelijke aanwinst genoemd.quote:Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ken jij die jongen van Anderlecht? Ik volg redelijk wat Belgisch voetbal, maar deze naam doet even geen belletje rinkelen.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:10 schreef 9christensen het volgende:
Vanavond Vitesse. Ik heb er vertrouwen in.
quote:
Vorige week deed Feyenoord dat ook, horen zij daarom ook niet bij de top?quote:Op zondag 16 december 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Typisch iets voor Twente om tegen dit soort clubs punten te laten liggen. Dit is nu net wat ze tekort komen om echt bij de top mee te doen.
Gewoon het oude verhaaltje, Twente was beter er dominanter, maar er wordt niet gescoredquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef Merson het volgende:
Was het ook echt slecht? Ik kon (gelukkig?) niet...
Inderdaad. Hoe lang is het ook al weer geleden dat zij kampioen waren?quote:Op zondag 16 december 2007 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vorige week deed Feyenoord dat ook, horen zij daarom ook niet bij de top?
Het zat inderdaad niet mee, maar ze moeten het zelf afmaken tegen een ploeg als VVV. Dat gelijke spel tegen Vitesse was al zonde, maar dit zijn helemaal dure punten. Je mist blijkbaar toch de scherpte die er tegen bijvoorbeeld AZ wel was.quote:Op zondag 16 december 2007 02:17 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, het zat ook niet echt mee voor Twente natuurlijk. Nog een bal op de paal vlak voor tijd, en die keepert van VVV was een wereldpartij aan het keepen.
Net de samenvatting zitten kijken. En inderdaad, dit leken wel heel veel opgelegde kansen.quote:Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gewoon het oude verhaaltje, Twente was beter er dominanter, maar er wordt niet gescored
tot morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |