Het was ietwat geflatteerd inderdaad, maar Twente was uiteindelijk wel de betere ploeg. Deze derby is altijd een wedstrijd opzich, maar dit keer heeft de betere ploeg gewoon gewonnen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:01 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd.
3-0 was ietwat geflatteerd maar terecht gewonnen.
http://s128.photobucket.com/albums/p171/Twentefans/Heracles%20Almelo%20-%20FC%20Twente/?action=view¤t=2005_0115hafcfilm0096.flvquote:Op maandag 5 november 2007 11:37 schreef Merson het volgende:
Yeah!
Wat doet Wielaert? Opdrukken of breakdancen?
Mooi filmpje.quote:Op maandag 5 november 2007 12:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
http://s128.photobucket.com/albums/p171/Twentefans/Heracles%20Almelo%20-%20FC%20Twente/?action=view¤t=2005_0115hafcfilm0096.flv
Hij showed hier even zijn moves![]()
btw, mooi filmpie ^^quote:Op maandag 5 november 2007 12:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
http://s128.photobucket.com/albums/p171/Twentefans/Heracles%20Almelo%20-%20FC%20Twente/?action=view¤t=2005_0115hafcfilm0096.flv
Hij showed hier even zijn moves![]()
Hier staat iequote:Op maandag 5 november 2007 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Matig, de ene keer lees ik "the file no longer exists" en de andere keer moet ik inloggen omdat het een private file is
gief password
Rini Coolen is toch vrij, misschien kunnen ze die een 2e kans geven.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Rutten naar PSV?
'PSV-clausule in contract Rutten' PSV lijkt ver te zijn in het binnenhalen van Martin Jol, maar mocht dat niet lukken bestaat de kans dat Fred Rutten de nieuwe eerste man wordt bij de Eindhovenaren.
In dat geval kan FC Twente, de huidige werkgever van Rutten, een overgang niet in de weg staan. Rutten heeft volgens Voetbal International namelijk een clausule in zijn contract dat hij naar PSV kan ventrekken.
Rutten stond al eens onder contract bij PSV. De 44-jarige coach was in de periode van 2002 tot en met 2006 bij de Eindhovenaren een van de assistent-trainers.
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=472740
Waar heb je die informatie vandaan dan? Op fctwente.net en op fctwente.nl staat nog niks, dus het lijkt me heel sterk. PSV zou hij zeker aankunnen trouwens, is een van de weinige coaches die nog spelers beter maakt, en dat kan hij daar ook. Met z'n aankoopbeleid is ook niks mis trouwens. Maar ik ga d'r vanuit dat hij gewoon blijft.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Allemaal vaag vaag vaag maar ik las dat het rond was en dat Rutten naar PSV (terug)komt.
Jullie als Twente-supporters: goed voor PSV? Zou hij het aankunnen? Wel klote voor Twente natuurlijk (als het allemaal waar is).
quote:Bron: RTVOost.nl
Rutten beslist niet voor maandag
9-11-2007 11:34:11
VOETBAL - Fred Rutten wil nog geen beslissing nemen over een eventuele overgang naar PSV.
De trainer van FC Twente wil zich eerst richten op de wedstrijd van zijn ploeg tegen NAC, morgenavond in het Arke Stadion. PSV heeft zich inmiddels bij zaakwaarnemer Kees Ploegsma gemeld om te praten over een transfer. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman wil Rutten aan zijn contract houden. Volgens hem is er geen clausule
in de overeenkomst die een overgang makkelijker maakt. Volgens Ploegsma biedt het contract wel degelijk mogelijkheden. Rutten moet in Eindhoven de opvolger worden van de naar Valencia vertrokken Ronald Koeman.
quote:806 Teletekst vr 09 nov
***OETBAL******************************
**** Twente:Rutten dient contract uit
**"Ik maak me niet ongerust.We hebben
een contract met Fred Rutten en we gaan
ervan uit dat hij dat uitdient",zo zei
FC Twente-voorziter Joop Munsterman in
een reactie op het bericht dat PSV in
trainer Rutten de opvolger ziet van de
naar Valencia vertrokken Ronald Koeman.
Munsterman bevestigt dat PSV bij Kees
Ploegsma,de zaakwaarnemer van Rutten,
wil aankloppen voor een "initiërend
gesprek".Volgens Ploegsma wil Rutten
pas na dit weekeinde nadenken over de
ontstane situatie.
Munsterman:"We hebben de afsp aak met
Rutten gemaakt dat we drie jaar zouden
werken aan een nieuw FC Twente.Ik ga
ervan uit dat hij die tijd volmaakt."
*Ril*quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rini Coolen is toch vrij, misschien kunnen ze die een 2e kans geven.
Boeiend, PSV is toch een kut club, zie je wel want geen 1 trainer wilt er heen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef Damzkieee het volgende:
DIe kans krijgt ie nooit weer. Mooi dom.
Twee dagen nadat ze met 5-1 onderuit gingen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:44 schreef RobbieT het volgende:
Vandaag een jaar geleden dat we Groningen versloegen met 7-1!!!
Ik zou niet weten wie. Dit team blijft nog wel even bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Nu nog hopen dat er niemand vertrekt in de "winterstop"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |