abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55598187
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Hehe, we staan nu niet onderaan he?
Dat zegt hij ook niet, wel goed lezen he!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55636191
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Dos37 het volgende:
idd al zat er misschien wel meer in. Of ben ik nu weer te overmoedig

Huysegems moet die bal gewoon maken, naja achteraf is een punt zeker verdiend.
Helemaal niet, het had net zoals in Heerenveen beide kanten op gekund. Ik hoop wel op een scorende rechterspits en middenvelder in de winterstop trouwens. D'r zijn steeds geruchten over Amrabat en v.d. Meyde, vooral die laatste zou alvast een goed begin van het nieuwe jaar zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 30 december 2007 @ 18:10:49 #253
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_55658682
En hop 2-0

5e plaats de winterstop in!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 30 december 2007 @ 18:38:04 #254
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_55659305
Mooie overwinning, maar er had meer in gezeten. Jammer dat ze de tweede helft zo inzakten, was niet nodig geweest. Maar goed, ze zaten met hun hoofd natuurlijk al op Mallorca... (of gaan ze dit jaar ergens anders naartoe?)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_55662176
Arnautovic speelde ook erg goed, jammer dat ie geen goaltje mee kon pikken
Цой жив
pi_55663775
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:28 schreef Zwoerd het volgende:
Arnautovic speelde ook erg goed, jammer dat ie geen goaltje mee kon pikken
Idd, hij had nog even een mooie één-tweetje met el ahmadi. Arnautovic speelde goed.
Jammer dat we niet de 3-0 maakten want misschien zat er dan nog wel een 4-0 in.
Maar wel geluk dat die 1-1 niet viel, man wat was dat een kans zeg.
BlaDieBla
pi_55669152
Gewoon weer lekker, kvond arnoutivic persoonlijk niet erg sterk, hoewel hij wel twee dikke kansen heeft gehad/ontwikkeld... Overigens vind ik huysegems afgelopen wedstrijden heerlijk spelen... De eerste wedstrijden vond ik hem niets, maar afgelopen wedstrijden doet hij het errgg lekker
Enschede, onze stad! ons domein!
  maandag 31 december 2007 @ 13:28:00 #258
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_55680180
O wat zijn die boeren stil

Fijne wedstrijd en heb er weer van genoten
pi_55680689
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Lamzak_ het volgende:
Gewoon weer lekker, kvond arnoutivic persoonlijk niet erg sterk, hoewel hij wel twee dikke kansen heeft gehad/ontwikkeld... Overigens vind ik huysegems afgelopen wedstrijden heerlijk spelen... De eerste wedstrijden vond ik hem niets, maar afgelopen wedstrijden doet hij het errgg lekker
Ik vond het leuk om naar te kijken hoe hij speelde. Hakjes en steekballetjes. Alleen hij trok de hele tijd naar binnen, zodat de linkerkant onbezet was.

En het wordt tijd dat Denneboom eens op de bank begint.

Zag er gezellig uit in het uitvak trouwens. Alleen jammer dat ik het nooit kan verstaan/horen wat er gezongen wordt.
pi_55690327
Haha, wij (ik en poehej) zaten direct in het vak naast het uitvak... Beetje stoken is altijd leuk... Maar, ze hadden tot nu toe (ben niet alle wedstrijden geweest) het meest lawaai makende uitvak
Enschede, onze stad! ons domein!
  Moderator / Redactie FP maandag 31 december 2007 @ 23:34:37 #261
Rawr
pi_55694464
Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar!

Goat stoan, a'j veur Twente bint!!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 1 januari 2008 @ 01:46:37 #262
171357 Rikketik
pi_55696266
Ook iedereen hier een gelukkig nieuwjaar!

Ook namens de spelers van FC Twente trouwens...
pi_55696625
Huysegems

hijs weer op de weg terug.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 januari 2008 @ 17:15:27 #264
Rawr
pi_55704579
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 01:46 schreef Rikketik het volgende:
Ook iedereen hier een gelukkig nieuwjaar!

Ook namens de spelers van FC Twente trouwens...
"I am Blaise N'Kufo... and eh i eh, wish you appy newhear and eh.. success..."
pi_55736992
Onbegrijpelijke zet van twente de transfer van sergio zijler naar willem 2, al helemaal omdat hersi schijnbaar de voorkeur krijgt en zijler meer potentie heeft...
pi_55740519
Heb je Denneboom, Hersi, Gerritsen en Zijler.

Kiezen ze uitgerekend Zijler om weg te doen...
pi_55740595
als ie zo goed was had ie toch wel een basisplaats?
pi_55741869
Zo goed is ie ook lang niet. Teert nog steeds op die wedstrijd tegen Groningen van vorig seizoen. Buiten dat heeft hij gewoon vrijwel niks laten zien. Blinde dribbelaar waarom ik geen minuut rouwig kan zijn dat hij weg is. Als ie zoveel potentie heeft mag hij dat toch in ieder geval zo af en toe wel is laten zien.

Ik hoop trouwens nog wel steeds op een nieuwe rechtsbuiten, want de andere 3 die genoemd werden een post terug hebben me ook nog niet overtuigd dat ze het niveau bij Twente aankunnen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:41:37 #269
171357 Rikketik
pi_55741984
Hoe gaat het nu met Gerritsen eigenlijk? Hij trainde toch al weer mee geloof ik?
pi_55742836
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:26 schreef MaxPower het volgende:
als ie zo goed was had ie toch wel een basisplaats?
Had die wel moeten hebben! Want van die anderen ben ik niet zo gecharmeerd. En er ging eigenlijk altijd wel dreiging van Zijler uit als die speelde, voor zover ik me herinner. En ik vond m gewoon cool.
pi_55743370
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Solstice het volgende:
Zo goed is ie ook lang niet. Teert nog steeds op die wedstrijd tegen Groningen van vorig seizoen. Buiten dat heeft hij gewoon vrijwel niks laten zien. Blinde dribbelaar waarom ik geen minuut rouwig kan zijn dat hij weg is. Als ie zoveel potentie heeft mag hij dat toch in ieder geval zo af en toe wel is laten zien.

Ik hoop trouwens nog wel steeds op een nieuwe rechtsbuiten, want de andere 3 die genoemd werden een post terug hebben me ook nog niet overtuigd dat ze het niveau bij Twente aankunnen.
Bij jong twente is het helemaal een uitermate goede speler en de keren dat hij speelde in de eredivisie was hij gewoon goed, enorm veel techniek en een goede voorzet, echt onbegrijpelijk...
pi_55771485
De uitblinkers bij Jong Twente zijn Rendla, Douglas, Brama en Arnautovic, Zijler laat ook daar weinig bijzonders zien. Enorm veel techniek had ie trouwens niet, snel en wendbaar was hij wel, het liep bij hem vooral stuk op de techniek. Een goede voorzet heb ik hem helemaal nog niet op kunnen betrappen, en ik volg toch vrij veel van Twente. Die goede invalbeurten kan ik me ook niet herinneren eigenlijk, wel een hoop driftig gedribbel met uiteindelijk 0,0 resultaat, door wederom een gebrek aan techniek, overzicht en een voorzet. Al heeft hij ook een paar keer vanaf links ingevallen, wat zijn kant niet is.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:29:35 #273
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55771633
En fysiek komt hij ook echt te kort. Ben er ook niet echt treurig om.
Alleen doen Denneboom en Hersi het nou ook niet veel beter
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:36:10 #274
171357 Rikketik
pi_55771818
Ik las vanochtend in de krant dat Gerritsen weer is aangehaakt bij de selectie. Ben benieuwd op welk niveau hij zit, voor zijn blessure speelde hij toch een aardig potje voetbal. In elk geval beter dan ik Denneboom nu zie doen.
pi_55771929
Twente voetbalde ook heel anders. Het is maar de vraag of hij de techniek heeft om constant in de kleine ruimte te kunnen voetballen. Ben ook wel benieuwd eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')