Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het kroontje voor TheSorrow, is gwn zoeen plastic ding met roze pluis![]()
Idd vrij aaibaar! *aait over beenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, t stofje. anders zou ik aaibaar zijn op fok.
Dankjequote:
Mijn poezelquote:
Nee ik wilde gewoon even wat kwijt.quote:
Trots op 's lands grootste achterstandswijkquote:Op woensdag 26 september 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik ff mag stoken, ik heb zonet de Fryske vlag uitgeahnegen, om de superieuriteit van ons volk, die vandaaggevierd word, te uiten.
En ik wil de Groningers even bedanken voor hun hlp bij de slag die we vandaag herdenken
Superieur vind ik nou ook weer wat om te zeggenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik ff mag stoken, ik heb zonet de Fryske vlag uitgeahnegen, om de superieuriteit van ons volk, die vandaaggevierd word, te uiten.
En ik wil de Groningers even bedanken voor hun hlp bij de slag die we vandaag herdenken
Ik ben zelf dan ook neit bij de echte viering, dat gaat me weer net wat te verquote:Op woensdag 26 september 2007 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Superieur vind ik nou ook weer wat om te zeggen![]()
niet leuk, wel jeuk.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Jeuk hebben op een plekje op je rug waar j nét een btj bijkan is niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |