Kom maar langs.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer ben ik aan de beurt?.
Vanaf 3 oktober toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef nietzman het volgende:
En hoe wat waar en wanneer kan ik op dat wifinetwerk in het centrum?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
Straks nieuwe auto halen
doodzenuwachtig
Heb geen idee waar dat moet.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, gratis voor hanze en uni-volk toch? Waar meld ik me aan?.
Eerst even eten!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat vraagt eigenlijk om een plaatje![]()
Klopt. Daarna wordt het langzaam naar andere stadswijken uitgeroldquote:Op woensdag 26 september 2007 17:40 schreef teigan het volgende:
dat was toch eerst alleen maar in het centrum?
Ze is inmiddels verzekerd!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Van het slagveld dat mijn kamer is, of van de meisjes?
Succes trouwens met het niet gelijk in de prak rijden van je nieuwe auto.![]()
Klopt. Maar ik jou wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Wanneer was ik er?
Of bedoel je bij de luchtmacht! Ik heb je toch niet gezien daar?
!
Leukquote:Op woensdag 26 september 2007 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga zo naar de cd-presentatie van het nieuwe album van Bruce Springsteen in Utrecht..
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat vraagt eigenlijk om een plaatje![]()
in de stairway to bitterballenheaven!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga zo naar de cd-presentatie van het nieuwe album van Bruce Springsteen in Utrecht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |