Ze toveren winst uit de lucht.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, die maken winst. Je weet wel, dat enge vieze woord waar jij zo`n hekel aan hebt en wat eigenlijk niemand zou mogen doen. Iedereen even arm toch? Arbeit macht frei!![]()
En de klant niet te vergeten.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:16 schreef speknek het volgende:
Zowel de werknemers, als de werkgever, zorgt voor de winst.
Juist, beiden zorgen voor het inkomen, ieder zijn deel, niet degenen die het best kunnen graaien het meest.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:16 schreef speknek het volgende:
Zowel de werknemers, als de werkgever, zorgt voor de winst.
Zeg jij het maar, wat doet het Rotterdams Havenbedrijf precies? Volgens mij houden ze de economie in Nederland behoorlijk draaiende, denk je niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze toveren winst uit de lucht.
Ik geef je 1 hint: Leveren jouw bazen producten of diensten?
Dus jouw salaris word betaald door klanten die spullen kopen die door de haven worden ingevoerd. 100% kans dus dat ik een gedeelte van jouw salaris heb betaald. (auto = bezine = haven)quote:Op woensdag 26 september 2007 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, wat doet het Rotterdams Havenbedrijf precies? Volgens mij houden ze de economie in Nederland behoorlijk draaiende, denk je niet?
Ja, en wat is nu het probleem? Dat jij voor je LCD televisie 0,1% af moest dragen aan mijn baas?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jouw salaris word betaald door klanten die spullen kopen die door de haven worden ingevoerd. 100% kans dus dat ik een gedeelte van jouw salaris heb betaald. (auto = bezine = haven)![]()
Correct, je begint het te snappen.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en wat is nu het probleem? Dat jij voor je LCD televisie 0,1% af moest dragen aan mijn baas?![]()
Wat ben je toch ook eigenlijk een triest persoon, Calimero en Remy zijn er niks bij.
En vertel, wat voor werk doe jij ? 100% kans dat ik natuurlijk jouw salaris betaal !![]()
De dood propaganderen is zeker een efficiënte oplossing voor de vergrijzing!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef Kworb het volgende:
Euthanasie legaliseren voor mensen die dement worden of gewoon geen zin meer hebben in het leven. Het kan allemaal eenvoudiger dan enkel van de rijken pakken en aan de armen geven.
Absoluut. M'n moeder zegt zelf al dat ze als ze dement wordt het liefst een pil of iets neemt zodat ze niet de lijdensweg hoeft te doorstaan die haar eigen moeder heeft doorstaan. Zelf ga ik ook liever dood dan dat ik crepeer op kosten van de maatschappij.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:17 schreef TNA het volgende:
[..]
De dood propaganderen is zeker een efficiënte oplossing voor de vergrijzing!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |