quote:Lurling liep bij de confrontatie geen verwondingen op, maar was emotioneel dermate gebroken dat hij gekalmeerd moest worden door de nog aanwezige stewards.
eerderquote:
quote:Nou lage reacties en een stuk wat niet gebaseerd is op de waarheid. Hier had ook makkelijk hoor en wederhoor toegepast kunnen worden maar dat is kennelijk niet nodig om iemands naam nodeloos door het slijk te halen.
Ik was bij het voorval. Lurling liep te schelden en wilde Amrabat aanvallen. Amrabat zei iets in de trant van we pakken jullie uit wel en maakte een opmerking over zijn voetbalkwaliteiten. Toen kwam Lurling woest aanzetten en kwamen de kennissen om ze uit elkaar te halen. De stewards haalde de aggressieve Lurling weg.
Als Amrabat iets had gedaan hadden ze hem ook weggehaald. Maar die ging daarna nog met de stewards praten en lachte nog wat om de situatie. We waren allemaal verbaasd dat na een winst hij nog op zo een manier reageerde. Waarschijnlijk geirriteerd door de wissel of door zijn eigen spel.
Klinkt al anders dan de mediaverhalen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ooggetuigeverslag (van de FP geript)
[..]
Trainer Andre Wetzel ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij uiteraard niet, maar dat heeft voornamelijk met xenofobische gedachten te maken.
Ik zeg ook niet dat ik het geloof, alleen dat het anders klink dan de media (volledig gedraaid eigenlijk).quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij uiteraard niet, maar dat heeft voornamelijk met xenofobische gedachten te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |