abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53456529
quote:
Lurling doet geen aangifte van bedreigingdoor Dennis van Bergen

Dinsdag 25 september 2007 - VOETBAL - NAC-speler Anthony Lurling is vrijdagavond, even na afloop van de door NAC met 1-3 gewonnen wedstrijd in stadion De Koel, fysiek bedreigd door VVV-spits Nordin Amrabat en enkele van diens 'vrienden'.

Lurling, die op weg was van de kleedkamer naar het spelershome, liep geen verwondingen op, maar was emotioneel wél behoorlijk van slag. De Bosschenaar, verantwoordelijk voor de snelle openingstreffer, moest door stewards worden ontzet. Direct na de wedstrijd in Venlo was het ook al tot een verbale confrontatie gekomen tussen Lurling en Amrabat.

De Nederlands-Marokkaanse aanvaller van VVV wachtte hem op in de spelerstunnel van de Koel. Toen nog konden ploeggenoten van Lurling de zaak sussen.

Aanleiding was een eerder akkefietje tijdens het duel. Lurling duwde Amrabat weg, nadat deze in aanraking was gekomen met NAC'er Patrick Zwaanswijk.

Hoewel er volgens VVV-coach André Wetzel niet geslagen is door Amrabat of diens 'vrienden', schaamde de trainer zich gistermiddag 'diep' voor het voorval.

"Ik kreeg er net pas lucht van", aldus Wetzel, die het afgelopen weekeinde in het buitenland verbleef. "Als alles klopt, zoals ik het begrepen heb, is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij onze maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen ons stadion in elk geval nooit meer in. Als gastheer dien je garant te staan voor de veiligheid van je gasten. Dat is bij ons niet gebeurd. Het is een schande."

Lurling bevestigt de fysieke en verbale intimidatie aan zijn adres, maar had gistermiddag geen trek om dieper op de kwestie in te gaan. ,,Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk", meent de NAC-aanvaller, die om die reden ook geen aangifte zal doen.

Wetzel zou er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat zowel Lurling als NAC gistermiddag nog excuses zou ontvangen vanuit Venlo.

Volgens technisch manager Earnest Stewart is er inderdaad contact geweest tussen beide clubs. ,,Ik heb gesproken met Mohammed Allach (directeur technische zaken VVV, red.). Wij hebben onze bevindingen via een mail aan hem kenbaar gemaakt. Dit soort dingen kunnen niet", aldus Stewart gisteravond.

VVV-coach Wetzel is het met hem eens. ,,En we zullen er ook voor zorgen dat dit soort zaken nooit meer voorvallen in ons stadion."
Alsof je ergens in een achterbuurt speelt en je wordt na de wedstrijd bedreigd . Dat dit ook gebeurd in het professionele voetbal .

Wel erg triest trouwens.
pi_53456589
Bijdehandte mocro die nog met zijn emoties moet leren omgaan!

Schorsen voor 5 wedstrijden.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53456602
Als ze Lurling een kopje kleiner maken houdt hij maar enkele centimeters over.
That's all folks!
pi_53456727
Lurling matti-naaier!
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:30:41 #6
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_53456772
Antonia Lulring contro Kutmarokkaan cum suis, waar gaat het heen in het profvoetbal. Ach, we weten het ook wel, het gaat dezelfde kant op als de (multiculti)maatschappij. De eerste aanslag door een moslim is er ook al geweest, op Niels Kokmeier.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_53456914
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Bijdehandte mocro die nog met zijn emoties moet leren omgaan!

Schorsen voor 5 wedstrijden.
En in een vol NAC stadion op de middenstip zijn excuses aanbieden aan Lurling.
pi_53456963
Waarom pakt hij Anthony Kleurling nou?
pi_53456986
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef BobRooney het volgende:

[..]

JOHNNY HEITINGA
pi_53457114
Kansloze actie van die Amrabat. Trouwens wel typisch Marokkaans om het met je matti's op te willen lossen. Als je dan echt zo tof ben, zoek je hem in je ééntje op.
pi_53457142
Dit zijn eerder taferelen voor een gezellig uitwedstrijdje bij FC Vinkenslag. Diep triest.
Woo-loo-loo!
pi_53457236
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef BobRooney het volgende:

[..]

pi_53457284
Ach, als je de Hyves van die Amrabat bekijkt weet je al genoeg:

http://nordin-amrabat.hyves.nl

Gastje speelt ook een paar aardige wedstrijden en krijgt meteen praatjes. Weet niet wat er exact geroepen is tussen die twee. Maar weet wel dat je erg triest bent als je als PROFvoetballer je maatjes inschakelt en het met geweld wilt oplossen.
pi_53457754
Hee kanker lijer! kut marokaan nie kutten met Lurling hé! moet je weer met je vriendjes hem opwachten, viezerik. Je bent niks waard, VVV venlo kut ploeg zie jullie volgend jaar weer HEYA DEN BOSCH kk mongool.

de reacties komen al binnen
pi_53457780
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef kesj het volgende:
Ach, als je de Hyves van die Amrabat bekijkt weet je al genoeg:

http://nordin-amrabat.hyves.nl

Gastje speelt ook een paar aardige wedstrijden en krijgt meteen praatjes. Weet niet wat er exact geroepen is tussen die twee. Maar weet wel dat je erg triest bent als je als PROFvoetballer je maatjes inschakelt en het met geweld wilt oplossen.
quote:
Hee kanker lijer! kut marokaan nie kutten met Lurling hé! moet je weer met je vriendjes hem opwachten, viezerik. Je bent niks waard, VVV venlo kut ploeg zie jullie volgend jaar weer HEYA DEN BOSCH kk mongool.
Gezellige boel daar!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53457784
TerroRobbie
pi_53457807
Tja hij vraagt er zelf om.
JOHNNY HEITINGA
pi_53457852
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kansloze actie van die Amrabat. Trouwens wel typisch Marokkaans om het met je matti's op te willen lossen. Als je dan echt zo tof ben, zoek je hem in je ééntje op.
Dan speel je helemaal zoek....
pi_53457883
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dan speel je helemaal zoek....
Que?
pi_53457917
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Que?
Ik kan niet normaal skrijven en vergeet het woord "hem" nog wel eens.

Dan speel je *hem* helemaal zoek....... nog beter.

Sry voor de verwarring!
pi_53458030
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef sneekyfrank het volgende:
Que?
Wat?
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:27:35 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53458212
HE?
Met 5 vrienden in de spelerstunnel komen, dat kan ook alleen bij VVV of niet?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53458307
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef BobRooney het volgende:

de reacties komen al binnen
Menneke van 15 jaar
pi_53458326
Hopelijk breekt ie z'n been.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')