Of "dik kind door slanke kinderen weggepest"quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef simmu het volgende:
pffff, waar waren jullie allemaal toen ik op de lagere school zat? die hele verdomde (lelieblanke) klas stond me op te wachten met zn allen om me in elkaar te slaan (gelukkig meldde ze dat direct 's ochtends) was een katholieke school, was dan de kop geweest "kind van niet-actieve catholieken weggepest?"
wat een verdomde onzin dit zeg, weer leuk xenosensatie.
Wat moeten ze dan voor reclames rondbrengen? "Kom naar onze school, hangplaats voor kansloos tuig, uw kinderen zullen, mits blank, gegarandeerd buiten gesloten worden."quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:07 schreef Bresser het volgende:
het grappigste is nog dat de school het ook weer lekker in de doofpot stopt aangezien ze zichzelf een happy school voor iedereen noemen.
Heb je het tweede artikel gelezen? Dit 'incident' heeft duidelijk een etnoculturele grondslag, ondanks de leeftijd van de betrokken partijen. De ouders van de kinderen zullen er natuurlijk ook wel de hand in hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef worldpimber het volgende:
Kansloos topic, jongetje is gewoon een mietje en werd gepest. Lees er R&P en OUD maar eens op na, maar lekker makkelijk om te zeggen dat het aan zijn geloof of afkomst lag.![]()
HOAXquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Corvidae het volgende:
Heb je het tweede artikel gelezen? Dit 'incident' heeft duidelijk een etnoculturele grondslag, ondanks de leeftijd van de betrokken partijen. De ouders van de kinderen zullen er natuurlijk ook wel de hand in hebben.
misschien wel verstandigerquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan voor reclames rondbrengen? "Kom naar onze school, hangplaats voor kansloos tuig, uw kinderen zullen, mits blank, gegarandeerd buiten gesloten worden."
Ja dat wordt een succes!
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef simmu het volgende:
pffff, waar waren jullie allemaal toen ik op de lagere school zat? die hele verdomde (lelieblanke) klas stond me op te wachten met zn allen om me in elkaar te slaan (gelukkig meldde ze dat direct 's ochtends) was een katholieke school, was dan de kop geweest "kind van niet-actieve catholieken weggepest?"
wat een verdomde onzin dit zeg, weer leuk xenosensatie.
Kinderen vinden altijd wel een excuus. SImpel zat. Desnoods vinden ze gewoon iemand 'stom'.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach nonsens, rood haar is misschien erg extreem, maar op elke school wordt wel eens iemand weggepest. Zelfs op mijn blanke, gegoede, linkse Jenaplanschool kwam dat wel eens voor.
Heb je het geld niet voorquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef matthijst het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon ff bij de lokale slager 10 kilo varkensvlees halen en de school ermee besmeuren.
Probleem opgelost, zit dat ventje opeens alleen in de klas...
Gepeste jongen naar een nieuwe school sturen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat heeft die school dan verkeerd gedaan?
Als leerkracht kun je weinig anders doen in gevallen waar bv één kind niet mag meespelen op het voetbalveld, als er gescholden wordt ....
bij slaan kunnen ze wel wat harder optreden, echter, wanneer dan de persterijen tóch blijven voortduren, en plaatsvinden door een zeer brede groep kinderen, sta je als leerkracht ook machteloos en kan het soms ook het beste advies zijn om het 'pispaaltje' naar een andere school te laten gaan...
Dat heeft die school in dit geval ook gedaan... wat hadden ze dan anders moeten doen, volgens jou?
laffe, walgelijke instelling.quote:als het erom gaat dat de leerkracht heel duidelijk partij voor het 'pispaaltje' moeten kiezen, dat heeft meestal niet eens zoveel zin en kan de pesterijen nóg sterker maken...
quote:Uiteindelijk gaat het bij zulke pesterijen erom dat een bepaalde trend doorbroken wordt, maar ook dat het 'slachtoffer' zélf weerbaarder wordt tegen die pesterijen.
nee, pesten komt domweg voor bij kinderen en het is vooral zaak van de ouders ertegen op te treden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Dodecahedron het volgende:
![]()
sure.
Zeg je nu dat pesten goed is?
Misschien wisten de ouders van niks. Dachten ze: Hij deed al zo vreemd de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, pesten komt domweg voor bij kinderen en het is vooral zaak van de ouders ertegen op te treden.
natuurlijk ook alle anderen die betrokken zijn bij opvoeding, maar de belangrijkste taak ligt bij ouders zélf.
de leerkracht kan het voor een deel doen, iig aangeven dat iets onwenselijk is en het gesprek aangaan, dat is hier ook gedaan, althans dat is exact wat in het artikel staat
Maar de leerkracht kan een 'pispaaltje' uiteindelijk niet in bescherming gaan nemen, en voor de leerkracht houden de mogelijkheden ook op een gegeven moment op.
Die school heeft binnen zijn mogelijkheden naar wat er beschreven is, alles gedaan en kan niks verweten worden...
wie veel zwakker overkomen zijn bv die ouders die kennelijk zelf nogal laks gehandeld hebben toen bleek dat hun zoontje gepest werd... althans, ik mis sterk wat die ouders zélf ondernomen hebben ... of dachten die soms dat zij niks hoefden te doen, ze dat 'de school' wel lekker konden laten regelen?
dan doen de ouders toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Misschien wisten de ouders van niks. Dachten ze: Hij deed al zo vreemd de laatste tijd.
dat zijn die ouders helemaal dom en fout bezig geweest .....quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Misschien wisten de ouders van niks. Dachten ze: Hij deed al zo vreemd de laatste tijd.
Dat zijn zijn zussen. Marokkaanse jochies die nog niet in de puberteit zijn, laten autochtone meisjes doorgaans nog met rust. Dit is overigens geen op zichzelf staand incident.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef Devrim_ het volgende:
Pfff..Nu vraag ik me af..Als de andere 2 kinderen van hun wel normaal naar die school kunnen waarom die laatste dan niet?
Waarschijnlijk is het gewoon een kut jong
Of je bent gewoon een sukkel die niemand aardig vind(t).quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:44 schreef Gewas het volgende:
Dit soort dingen gebeuren al jaren overal. Blanke kinderen worden massaal weggepest uit scholen en zelf uit hele wijken. Ik heb het zelf op verschillende scholen meegemaakt, en mijn klasgenoten durfden mij niet te helpen als ik weer eens ruzie had met buitenlanders.
Tuurlijk vrind...quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn zijn zussen. Marokkaanse jochies die nog niet in de puberteit zijn, laten autochtone meisjes doorgaans nog met rust. Dit is overigens geen op zichzelf staand incident.
Je kunt het niet inhoudelijk bestrijden en daarom kom je maar weer met ad hominem 'argumenten'.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuurlijk vrind...
Onderbuikgevoelend
Goh..jou argument is natuurlijk een feit en geen meningquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt het niet inhoudelijk bestrijden en daarom kom je maar weer met ad hominem 'argumenten'.
Waarom zeg je zoiets? Je kent me niet eens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een sukkel die niemand aardig vind(t).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |