abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:03:21 #26
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53453253
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53453291
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:58 schreef Athmozz het volgende:

Vergeet niet dat het hier om marokkaantjes gaat, als je daar tegen 1tje iets terug zegt krijg je de rest over je nek.
Man zeur niet .... het gaat gewoon om kinders en als er hier iets mis is, is het jank-gedrag van mensen die kennelijk niet meer zélf durven in te grijpen... en bang zijn ergens iets van te zeggen....

het maakt echt geen flikker uit of het marrokanen, antillianen of blanken zijn... je moet gewoon zelf als ouder ook de durf hebben voor je kind op te komen..., als je dat niet meer durft kun je idd beter terug in je schulp kruipen, met je staart tusen de benen...
en dat zijn idd degenen die snel het pispaaltje worden.
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef charon het volgende:

[..]

Als dit geval andersom was geweest hadden we nu al kamervragen en een fatwah gehad- dát is het probleem.
jaja

als er één voorbeeld is van een partij die over de minste onzin-berichtjes als nietsnuterige kamervragen gaat stellen is het juist de PVV wel....
Ik kan me al helemaal de PVV-vragen, inclusief een oproep voor de minister om af te treden nav dit voorval, al helemaal voorstellen

kamervragen omdat een buitenlander door blanken gepest zou zijn, zijn nog nooit voorgekomen

dus zit niet zo te calimero-en en jezelf op voorhand als slachtoffer op te stellen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53453295
op de (tweede) lagere school stonden ze me potdorie met de hele klas op te wachten. en ja: *Allemaal* lelieblank, want mijn ouders *zijn* rasisten.

moraal van het verhaal: kleur heeft er niks mee te maken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:06:56 #29
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53453313
Zullen we er allemaal eens wat aan doen dan? EINDELIJK?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_53453349
Schrale troost voor Cyril, die heeft later wel een kans op een baan.
pi_53453389
Mensen die geloven in de multiculturele samenleving ! De hoax van de laatste eeuwen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:14:55 #32
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53453411
Multicultureel en samenleving horen eigenlijk niet in een adem genoemd te worden.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_53453427
Raar signaal geef je af als school als je het slachtoffertje laat gaan ipv de dadertjes aan te pakken/weg te sturen.
Dat je daar als ouders in berust is nog vreemder.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:15:47 #34
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_53453428
quote:
jesus. die gozer in dat gele shirtje.. das gewoon een aap !
pi_53453441
Beetje naieve ouders zeg, ongelooflijk
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:20:19 #36
124655 DarkManta
pi_53453499
http://nl.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU&mode=related&search=

Ach en hier bewijst maar weer hoe lang de tenen zijn van een gemiddelde marokkaan in Utrecht.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53453505
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:13 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die geloven in de multiculturele samenleving ! De hoax van de laatste eeuwen.
Mensen die zo naief zijn en niet door hebben dat ze al hun hele leven lang in een multiculturele samenleving wonen.
pi_53453557
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:16 schreef Scorpie het volgende:

Beetje naieve ouders zeg, ongelooflijk
Juist die ouders zijn de typische 'geitenwollensokken-gelovers'.

terwijl dat geloof voor hen niet veel verder gaat dan:
,,Vanwege de goede sfeer. En daarnaast goed voor hun kennis van andere culturen," zegt moeder Laura. ,,En bovendien een school waar vroeger veel extra geld naar toeging, zodat er altijd veel leuke activiteiten gehouden werden. Bij de twee oudsten waren nooit problemen."

Natuurlijk zal dat ook hun oplossing zijn, er moet vooral meer geld naar de wijk toe, zodat er 'veel leuke activiteiten gehouden worden'

ik schopte vroeger ook altijd zulke wereldvreemde mensen in elkaar, dat was de beste manier om te zorgen dat je meer geld kreeg, en meer leuke dingen kon gaan doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53453798
Ik vind het zielig voor het jochie maar ik ben toch erg blij dat deze waanzinnig linkse ouders eens goed op hun bek zijn gegaan met hun fokking roze multiculturele gelul altijd.
Gaap Goals rulezzz!
pi_53453885
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
Eigenlijk niet. Als je ziet dat de school er maar een dergelijke redenering op nahoudt, dan zou ik als ouder liever hebben dat mijn kind niet eens op die school zit.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_53453974
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Als je ziet dat de school er maar een dergelijke redenering op nahoudt, dan zou ik als ouder liever hebben dat mijn kind niet eens op die school zit.
Oh, zeker, maar niet voordat ik een wethouder gesproken had, en het wereldkundig had gemaakt.
In dit soort situaties zou ik niet met m'n pootjes omhoog gaan liggen, maar keihard maatregelen eisen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:50:39 #42
124655 DarkManta
pi_53454087
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Oh, zeker, maar niet voordat ik een wethouder gesproken had, en het wereldkundig had gemaakt.
In dit soort situaties zou ik niet met m'n pootjes omhoog gaan liggen, maar keihard maatregelen eisen.
Mee eens... inprincipe zou je eigen kind dan weggejaagd worden in haar haar/zijn eigen omgeving.
pi_53454117
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Wat heeft die school dan verkeerd gedaan?

Als leerkracht kun je weinig anders doen in gevallen waar bv één kind niet mag meespelen op het voetbalveld, als er gescholden wordt ....
bij slaan kunnen ze wel wat harder optreden, echter, wanneer dan de persterijen tóch blijven voortduren, en plaatsvinden door een zeer brede groep kinderen, sta je als leerkracht ook machteloos en kan het soms ook het beste advies zijn om het 'pispaaltje' naar een andere school te laten gaan...

Dat heeft die school in dit geval ook gedaan... wat hadden ze dan anders moeten doen, volgens jou?
als het erom gaat dat de leerkracht heel duidelijk partij voor het 'pispaaltje' moeten kiezen, dat heeft meestal niet eens zoveel zin en kan de pesterijen nóg sterker maken...
Uiteindelijk gaat het bij zulke pesterijen erom dat een bepaalde trend doorbroken wordt, maar ook dat het 'slachtoffer' zélf weerbaarder wordt tegen die pesterijen.
pi_53454128
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
Raar signaal geef je af als school als je het slachtoffertje laat gaan ipv de dadertjes aan te pakken/weg te sturen.
Integreren zul je, jij dhimmi!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53454207
Integreren is zo ouderwets. Segregatie is de oplossing..
pi_53454252
Lullig natuurlijk, maar er worden ook genoeg kinderen van school gepest omdat ze als enige rood haar hebben. Is dat dan ook nieuws?
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:59:54 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_53454270
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:34 schreef Corvidae het volgende:
En daarnaast goed voor hun kennis van andere culturen
Dat is geslaagd, 14.gif.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53454279
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:58 schreef Fides het volgende:
Lullig natuurlijk, maar er worden ook genoeg kinderen van school gepest omdat ze als enige rood haar hebben. Is dat dan ook nieuws?
Ik vind het nogal een verschil. Iemand wegpesten om zijn uiterlijk, of iemand wegpesten omdat hij niet hetzelfde geloof aanhangt als jij. Ik vind het laatste persoonlijk een stuk enger.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53454292
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:58 schreef Fides het volgende:
Ik ken geen voorbeelden.
En toen ik nog op de basisschool zat gebeurde dat in iedergeval niet.
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:03:39 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_53454350
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef HarryP het volgende:
Ik ken geen voorbeelden.
En toen ik nog op de basisschool zat gebeurde dat in iedergeval niet.
Ach nonsens, rood haar is misschien erg extreem, maar op elke school wordt wel eens iemand weggepest. Zelfs op mijn blanke, gegoede, linkse Jenaplanschool kwam dat wel eens voor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')