http://nl.youtube.com/watch?v=xGRAHWewjtI&mode=related&search=quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=mGwz0lp3D80&mode=related&search=
Man zeur niet .... het gaat gewoon om kinders en als er hier iets mis is, is het jank-gedrag van mensen die kennelijk niet meer zélf durven in te grijpen... en bang zijn ergens iets van te zeggen....quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:58 schreef Athmozz het volgende:
Vergeet niet dat het hier om marokkaantjes gaat, als je daar tegen 1tje iets terug zegt krijg je de rest over je nek.
jajaquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef charon het volgende:
[..]
Als dit geval andersom was geweest hadden we nu al kamervragen en een fatwah gehad- dát is het probleem.
jesus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef DarkManta het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=xGRAHWewjtI&mode=related&search=
Mensen die zo naief zijn en niet door hebben dat ze al hun hele leven lang in een multiculturele samenleving wonen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:13 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die geloven in de multiculturele samenleving! De hoax van de laatste eeuwen.
Juist die ouders zijn de typische 'geitenwollensokken-gelovers'.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Beetje naieve ouders zeg, ongelooflijk![]()
Eigenlijk niet. Als je ziet dat de school er maar een dergelijke redenering op nahoudt, dan zou ik als ouder liever hebben dat mijn kind niet eens op die school zit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
Dat je daar als ouders in berust is nog vreemder.![]()
Oh, zeker, maar niet voordat ik een wethouder gesproken had, en het wereldkundig had gemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je ziet dat de school er maar een dergelijke redenering op nahoudt, dan zou ik als ouder liever hebben dat mijn kind niet eens op die school zit.
Mee eens... inprincipe zou je eigen kind dan weggejaagd worden in haar haar/zijn eigen omgeving.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar niet voordat ik een wethouder gesproken had, en het wereldkundig had gemaakt.
In dit soort situaties zou ik niet met m'n pootjes omhoog gaan liggen, maar keihard maatregelen eisen.
Wat heeft die school dan verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je ziet dat de school er maar een dergelijke redenering op nahoudt, dan zou ik als ouder liever hebben dat mijn kind niet eens op die school zit.
Integreren zul je, jij dhimmi!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef shmoopy het volgende:
Raar signaal geef je af als school als je het slachtoffertje laat gaan ipv de dadertjes aan te pakken/weg te sturen.
Dat je daar als ouders in berust is nog vreemder.![]()
Dat is geslaagd, 14.gif.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:34 schreef Corvidae het volgende:
En daarnaast goed voor hun kennis van andere culturen
Ik vind het nogal een verschil. Iemand wegpesten om zijn uiterlijk, of iemand wegpesten omdat hij niet hetzelfde geloof aanhangt als jij. Ik vind het laatste persoonlijk een stuk enger.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:58 schreef Fides het volgende:
Lullig natuurlijk, maar er worden ook genoeg kinderen van school gepest omdat ze als enige rood haar hebben. Is dat dan ook nieuws?
Ik ken geen voorbeelden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:58 schreef Fides het volgende:
Lullig natuurlijk, maar er worden ook genoeg kinderen van school gepest omdat ze als enige rood haar hebben. Is dat dan ook nieuws?
Ach nonsens, rood haar is misschien erg extreem, maar op elke school wordt wel eens iemand weggepest. Zelfs op mijn blanke, gegoede, linkse Jenaplanschool kwam dat wel eens voor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef HarryP het volgende:
Ik ken geen voorbeelden.
En toen ik nog op de basisschool zat gebeurde dat in iedergeval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |