Heb je ze gevraagd of ze het daarom kopen? dat zeg ik; vooroordelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het dommer om een shirt specifiek te kopen omdat er NSDA op staat dan om in een historisch-culturele context te bidden, ja. Is dat raar?
Heb jij die definities soms bedacht?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nogmaals.
De definite van een zogenaamde Lonsdalejongere:jong persoon dat zich ideologisch verwant voelt aan extreem-rechts, rondhangt op fora als holland-hardcore.com en Lonsdale draagt omdat er NSDAP-verwijzingen in kunnen worden gezien.
De definite van een zogenaamde Lonsdaledrager:iemand die Lonsdalekleding draagt.
Een Lonsdalejongere is dus altijd een Lonsdaledrager, maar Lonsdaledragers zijn niet allemaal Lonsdalejongeren. Hoe moeilijk is dat?
Wat raakt er kant noch wal? Kun je dat ook gewoon even op normale toon uitleggen?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die kant noch wal raken ja. Groepsindelingen maak je trouwens ook op basis van iets, dacht ik zo, of is verder doordenken moeilijk?
Dat zegt elk onderzoek erover, van de AIVD tot aan de Anne Frank Stichting en de UvA.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je ze gevraagd of ze het daarom kopen? dat zeg ik; vooroordelen.
Nee, dat zijn gangbare definities zoals ze op het journaal en in de krant worden gebezigd.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb jij die definities soms bedacht?
Zie je wel; Jouw autoriteitquote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat zijn gangbare definities zoals ze op het journaal en in de krant worden gebezigd.
Wat is jouw definite van Lonsdalejongere dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zie je wel; Jouw autoriteit.
Ik vind het een vals gecreëerd woord om een subcultuur te stigmatiseren. Alsof je iedere Burqa/Chador-drager een terrorist noemtquote:Op donderdag 27 september 2007 15:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is jouw definite van Lonsdalejongere dan?
Anne Frank Stichting:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zie je wel; Jouw autoriteit.
quote:Extreemrechtse, racistische gabbers zijn vervolgens kennelijk zo beeldbepalend
geworden dat een omkering heeft plaatsgevonden: met ‘Lonsdalejongeren’
werden gaandeweg niet zozeer jongeren aangeduid die Lonsdale dragen, maar de extreemrechtse, racistische jongeren onder hen.
Nog erger, de Anne Frank Stichtingquote:
Anne Frank Stichting, het politiek correcte geweten der natiequote:Op donderdag 27 september 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nog erger, de Anne Frank Stichting.
Eerst klaag je dat wij er niet over moeten praten en dan doe je het zelf?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Anne Frank Stichting, het politiek correcte geweten der natie
De AFS heeft altijd gelijk en ziet achter iedere boom een racist.![]()
Zo'n club die inmiddels er vooral bezig is zichzelf in stand te houden, leuke baantjes, dikke subsidies!
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:16 schreef desiredbard het volgende:
Ok jongeren vanwege een lonsdale asocieren met bepaalde overtuiging is ok
Lonsdale mag zel;fs verboden worden op bepaalde scholen...
Maar baardjes danwel hooddoekjes asocieren met haatgevoelens die onder die in die "cultuur" leven is dus hartsstikke fout
Floripas .... hoe is het om een rubberen ruggegraat te hebben?
Hoe krijg je anders je eigen hoofd zo diep in je eigen aars geschoven?
Het topic gaat inderdaad veelsteveel offtopic, dat bedoelde ik. Maar even sneren naar de Anne Frank Stichting kon ik toch niet laten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerst klaag je dat wij er niet over moeten praten en dan doe je het zelf?
Er is weer een appel van de hypocrisieboom gevallen.
En terecht. Vreselijk subsidie-clubje is dat. En dat Flori de AFS als autoriteit gebruikt voor haar argumentatie, zegt veel over Floriquote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het topic gaat inderdaad veelsteveel offtopic, dat bedoelde ik. Maar even sneren naar de Anne Frank Stichting kon ik toch niet laten.
Ja, Marokkaanse vlaggetjes of stickers met "Fuck Nederland" erop ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:16 schreef desiredbard het volgende:
Ok jongeren vanwege een lonsdale asocieren met bepaalde overtuiging is ok
Lonsdale mag zel;fs verboden worden op bepaalde scholen...
Oh ja? Jij doet het anders regelmatig. En Dr. Nikita ook, en Gia ook, en Cultheld ook, en die Vivi of zo ook.quote:Maar baardjes danwel hooddoekjes asocieren met haatgevoelens die onder die in die "cultuur" leven is dus hartsstikke fout
Klassevol debater ben jij ook.quote:Floripas .... hoe is het om een rubberen ruggegraat te hebben?
Hoe krijg je anders je eigen hoofd zo diep in je eigen aars geschoven?
Het is een definitiekwestie. De AIVD gebruikt het rapport overigens ook als bron.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
En terecht. Vreselijk subsidie-clubje is dat. En dat Flori de AFS als autoriteit gebruikt voor haar argumentatie, zegt veel over Flori.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |