Hierrrr:quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:32 schreef TheThirdMark het volgende:
Waar zie je dat ergens? Linkje?
Zeker.quote:
Dat zeggen ze maar ik heb niks verkeerd gedaanquote:Op donderdag 8 november 2007 16:24 schreef maartena het volgende:
Speedyrich is an enemy of the state!
En verschuilt zich snel in peacemode....
Vooral eentje die onschuldig isquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef Madine het volgende:
Mede daardoor is de storm weer redelijk gaan liggen gelukkig, een zondebok doet het altijd goed.
Hij heeft hem gepleegd door mij valselijk te beschuldigenquote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef DiviFilius het volgende:
Mike waar blijft die staatsgreep van je ?
Laten we dat dmv een rechtzaak beslissen, ipv van het hier openbaar uit te gaan vechtenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Hij heeft hem gepleegd door mij valselijk te beschuldigen
Nu ben jij diegene die iemand valselijk beschuldigd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Hij heeft hem gepleegd door mij valselijk te beschuldigen
Dat is er welquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nu ben jij diegene die iemand valselijk beschuldigd.
Hij heeft gegronde redenen aangegeven om jouw uit de functies te zetten. De bewijslast is gevoerd, getoetst, getuigen gehoord en de waarheid is gevonden.
Er is niemand die jou direct beschuldigd van de eventuele fraude.
vast wel, maar dat is voor sommige hooguit het toefje slagroom op de taart.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:12 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dat is er wel
Ik wordt daarvan direct beschuldigd
quote:Welkom bij Fuck! Deze Alliantie bestaat al een hele tijd maar staat sinds 3 weken bekend om zijn totale onenigheid, verraad, waardeloze aanklachten en het totaal niet hebben van lol.
Fraude wordt niet getolereerd maar mocht je het leuk vinden om zonder ook maar enige vorm van respect anderen te Flamen zodat die vrijwillig uit hun eigen Functie stappen dan ben je van harte welkom om mee te doen met dit alles.
We hebben, helaas, ook leden die dit alles proberen te voorkomen en het proberen te matigen, maar het staat natuurlijk compleet vrij om dit te negeren en de RelNicht te gaan uithangen op het Forum.
Be that as it may, de reden waarom je FOK! bent uitgezet hebben niets te maken met de verkiezingsfraude, maar hebben hele andere redenen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:12 schreef SpeedyRich het volgende:
Dat is er wel
Ik wordt daarvan direct beschuldigd
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef du_ke het volgende:
Laten we hier niet verder gaan met moddergooien en gewoon voor de rechtzaak gaan. Lijkt me beter voor alle partijen.
En weer geweestquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef Mortale het volgende:
Verkiezingen zijn aangebroken!
Ja komt u maar!quote:Op maandag 19 november 2007 15:32 schreef Meddo het volgende:
Iemand nog tech van mij kopen? Heb 2 slots vrij.
Dus 50 tech voor 1,5 miljoen.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=155343
primaquote:
Ik heb maar 2 sloten vrij, dus ik stuur je wel 1,5 miljoen. Regel jij de middleman of moet ik dat doen?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
primaheb er 3 vrij, je kunt dus ook 3 miljoen sturen voor 100
ik zie wel wanneer ik geld heb ontvangen
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 sloten vrij, dus ik stuur je wel 1,5 miljoen. Regel jij de middleman of moet ik dat doen?
Prima, wie wilt middleman spelen?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
hebben we die nodig dan?
ik stuur jou nu gewoon de 50 technology, en dan is alles goed
we hebben inderdaad en middleman nodig, ik heb hier nog niet zoveel ervaring mee. dus zou jij er één willen regelen?
't Is ook gewoon veel te rustig, dan krijg je gehannes om niks.quote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Fok! is aan het afbrokkelen en het is nu nog maar afwachten waar het eindigt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |