Tja niet zo gek er zijn veel nieuwe landjes maar verder gebeurt er niets,.quote:
Lolz daar koop je normaal gesproken 100Tech voor bij een deal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik verkoop 50 tech voor 3m aan een hoge land, iemand interesse?
http://www.fokalliance.com/forum/viewforum.php?f=20 zal u doen florerenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef Kjew het volgende:
Iemand nog een beetje Foreign Aid over voor mijn Derde Wereldland? Land: Newolland, Ruler: Kjew1.
Ik wil graag een harbour en dus een extra tradeslot, zodat ik in een Fok-trade-circle kan...
Waarom loop jij eigenlijk zo achter op mij? We zijn 2 dagen na elkaar begonnen maar jij bent echt minder dan half zo groot. Te weinig getechraid ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:47 schreef zakjapannertje het volgende:
vandaag mijn 5de en dus laatste Stadium gekocht
het techverschil scheelt al zo'n 8k aan strength..., erg zuinig geweest met techraids idd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom loop jij eigenlijk zo achter op mij? We zijn 2 dagen na elkaar begonnen maar jij bent echt minder dan half zo groot. Te weinig getechraid ofzo?
Ben je zoveel infra kwijtgeraakt tijdens de oorlog dan? Ik ben er inmiddels al ruim overheen, van 1999 voor GW4 tot 1300 na GW4 en nu zit ik op de 2600+quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:49 schreef du_ke het volgende:
Ja ik ben nu pas weer echt boven het pre GW niveau met m'n infra.
Nee de opbouw ging wat langzaam. Ben 500 kwijtgeraakt ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ben je zoveel infra kwijtgeraakt tijdens de oorlog dan? Ik ben er inmiddels al ruim overheen, van 1999 voor GW4 tot 1300 na GW4 en nu zit ik op de 2600+
Hierrrr:quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:32 schreef TheThirdMark het volgende:
Waar zie je dat ergens? Linkje?
Zeker.quote:
Dat zeggen ze maar ik heb niks verkeerd gedaanquote:Op donderdag 8 november 2007 16:24 schreef maartena het volgende:
Speedyrich is an enemy of the state!
En verschuilt zich snel in peacemode....
Vooral eentje die onschuldig isquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef Madine het volgende:
Mede daardoor is de storm weer redelijk gaan liggen gelukkig, een zondebok doet het altijd goed.
Hij heeft hem gepleegd door mij valselijk te beschuldigenquote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef DiviFilius het volgende:
Mike waar blijft die staatsgreep van je ?
Laten we dat dmv een rechtzaak beslissen, ipv van het hier openbaar uit te gaan vechtenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Hij heeft hem gepleegd door mij valselijk te beschuldigen
Nu ben jij diegene die iemand valselijk beschuldigd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Hij heeft hem gepleegd door mij valselijk te beschuldigen
Dat is er welquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nu ben jij diegene die iemand valselijk beschuldigd.
Hij heeft gegronde redenen aangegeven om jouw uit de functies te zetten. De bewijslast is gevoerd, getoetst, getuigen gehoord en de waarheid is gevonden.
Er is niemand die jou direct beschuldigd van de eventuele fraude.
vast wel, maar dat is voor sommige hooguit het toefje slagroom op de taart.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:12 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dat is er wel
Ik wordt daarvan direct beschuldigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |