abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:14:48 #1
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_53451291
quote:
120 Teletekst di 25 sep
Kort nieuws binnenland

` Een kwart van de jongeren overweegt
te emigreren.Ze ergeren zich aan de
toenemende intolerantie,de onveiligheid
en de drukte in Nederland.Ook willen ze
wat van de wereld zien,staat in het
langlopende onderzoek Jongeren 2007
Een kwart is wel veel, toch denk ik dat velen terugkeren. Emigreren is niet zo eenvoudig, vaak moet je famillie en vrienden achterlaten.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_53451297
Pff... hangt er maar net vanaf hoe de vraag gesteld is.

- Sluit je uit dat je ooit in het buitenland zou gaan wonen? Bijvoorbeeld net over de grens in België of Duitsland?
- Neuh, zeg nooit nooit.

.
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:17:05 #3
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_53451299
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:14 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Een kwart is wel veel, toch denk ik dat velen terugkeren. Emigreren is niet zo eenvoudig, vaak moet je famillie en vrienden achterlaten.
Makkelijk gedacht vind je ook niet? Ik denk zeker dat er een grote kern van waarheid in zit en tegenwoordig kun je vrij goedkoop vliegen, dus familie en vrienden hoef je toch niet volledig gedag te zeggen...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_53451316
De huizen elders in Europa zijn stuk betaalbaarder, waarom een veel te dure potentieel onderstroom huis kopen in een Vinex in dit land?
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2007 @ 07:27:42 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53451341
Mjah, kan me er iets bij voorstellen.

De redenen zullen wel erg varieren waarschijnlijk.
pi_53451348
1 voordeel: aan de buitenlanders ben je al gewend
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:29:57 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_53451353
Lekker nutteloos onderzoek.
2000 light years from home
pi_53451362
Een kwart denkt erover, en dan krijgen ze een vriendje/vriendinnetje en een baan. Kijken hoeveel er dan nog denken over emigreren. Om nog maar te zwijgen over het simpele feit dat de meeste Nederlanders het helemaal niet in zich hebben om iets drastisch als emigreren ook uit te voeren. Leven zonder enige zekerheid is lang niet zo makkelijk als mensen denken dat het is vanuit hun van alle kanten ingepakte leventje. Zeg maar; het leven ziet er een stuk anders uit als je een week niet kunt douchen omdat het water afgesneden is.
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:39:45 #9
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53451400
mn schoonouders zijn geëmigreerd naar Duitsland, net over de grens bij Winterswijk.. as k rond die leeftijd ben en t geld er voor zou hebben, zou k t ook zo doen.

maar verhuizen naar australië of iets anders zonder dit kk weer hier is ook n toekomst idee ja
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:40:08 #10
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53451403
jongeren die zich onveilig voelen, f*ck my ass xD

dit slaat terug op allochtonen hoop ik?
pi_53451544
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:40 schreef Curri het volgende:
jongeren die zich onveilig voelen, f*ck my ass xD

dit slaat terug op allochtonen hoop ik?
wel op het geweld en intolerantie vanuit die groep.
mijn vriendin woont in het westen maar never nooit niet dat ik daar heen ga.
je moet haast gek om in een stad als amsterdam te gaan wonen.
nee dan liever twente of duitsland.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2007 @ 07:59:29 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53451547
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:31 schreef HiZ het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het simpele feit dat de meeste Nederlanders het helemaal niet in zich hebben om iets drastisch als emigreren ook uit te voeren.
Kom op ey. We zijn het niet gewend nee, dat is zo. In Nederland zijn dat soort dingen op een erg hoog niveau. Maar "het helemaal niet in zich hebben" is kolder. Je laat het klinken alsof het iets genetisch is ofzo.

Mensen zijn erg goed in aanpassen.
Dat is een menselijke eigenschap, dus ook aanwezig bij Nederlanders.

Het probleem zit hem veel vaker in verkeerde verwachtingen. Bijvoorbeeld een totaal geromantiseerd beeld of onrealistische verwachtingen over zichzelf. Daar lopen een hoop op stuk. Niet vanwege dat de stroom wel eens uitvalt.
pi_53451813
eens. ik woon nu, voor mijn studie, in Hong Kong en ik denk er steeds meer aan om hier te blijven en dus te emigreren. De mensen zijn hier een stuk toleranter, de veiligheid geef ik een dikke 10 hier, en tsja drukte in de stad.. dat is hier toch een stuk drukker...
Every culture is different. Respect and try to learn it.
pi_53451838
Sta er niet negatief tegenover.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:29:40 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_53451844
Dan wordt het tijd voor een maatregel, waarmee eerst (minimaal een deel van) de kosten voor de opleiding dienen te worden terugbetaald.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_53451904
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan wordt het tijd voor een maatregel, waarmee eerst (minimaal een deel van) de kosten voor de opleiding dienen te worden terugbetaald.
Opleiding zou een goede reden zijn om te emigreren, daar we er hier nog steeds voor moeten betalen. Ze zijn hier eindelijk zover dat de boeken gratis worden. Nou whoohoo.
Daarnaast zijn er in Nederland meer hoogopgeleiden dan er banen zijn. Het is geen wonder dat mensen 't over de grens zoeken. Ze hebben geen keuze.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_53451981
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Kom op ey. We zijn het niet gewend nee, dat is zo. In Nederland zijn dat soort dingen op een erg hoog niveau. Maar "het helemaal niet in zich hebben" is kolder. Je laat het klinken alsof het iets genetisch is ofzo.

Mensen zijn erg goed in aanpassen.
Dat is een menselijke eigenschap, dus ook aanwezig bij Nederlanders.

Het probleem zit hem veel vaker in verkeerde verwachtingen. Bijvoorbeeld een totaal geromantiseerd beeld of onrealistische verwachtingen over zichzelf. Daar lopen een hoop op stuk. Niet vanwege dat de stroom wel eens uitvalt.
Nederlanders zijn volkomen geconditioneerd van het moment dat ze zijn verwekt tot het moment dat ze dood gaan. Altijd moet er voor ze gezorgd worden op de een of andere manier, door ouders, door de overheid, door god mag weten wie.

Natuurlijk kunnen zelfs de Nederlandse papkindjes zich aanpassen, maar aanpassen omdat de omgeving je daartoe dwingt of aanpassen uit eigen verkiezing zijn twee heel verschillende dingen. Je ziet het ook in de terugkeerneiging van mensen die eenmaal zijn geëmigreerd. Als de romantiek van het emigreren is afgesleten is de harde werkelijkheid toch dat de veiligheid van moeders rokken heel hard gaat trekken.
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:01:43 #18
73259 Monus
ĦViva España, coño!
pi_53452244
quote:
Zeg maar; het leven ziet er een stuk anders uit als je een week niet kunt douchen omdat het water afgesneden is.
Maar een week niet douchen is nog altijd beter dan leven in nederland!
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:07:41 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_53452342
Nederland is gewoon verkankerd en zo te zien hebben we het ergste nog niet gehad.
Buiten dat helpt geen dijkplan van dit kabinet aan het feit dat nederland binnen jaartje of 30 een spannend duik gebied is.
pi_53452360
Ik ben het eens,
want ik wil graag in amerika gaan wonen of in australie voor een paar jaartjes
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_53452447
quote:
Een kwart denkt erover, en dan krijgen ze een vriendje/vriendinnetje en een baan. Kijken hoeveel er dan nog denken over emigreren. Om nog maar te zwijgen over het simpele feit dat de meeste Nederlanders het helemaal niet in zich hebben om iets drastisch als emigreren ook uit te voeren. Leven zonder enige zekerheid is lang niet zo makkelijk als mensen denken dat het is vanuit hun van alle kanten ingepakte leventje. Zeg maar; het leven ziet er een stuk anders uit als je een week niet kunt douchen omdat het water afgesneden is.
Ach, als 25% van de jongeren er over denkt is het niet eens zo onwaarschijnlijk dat je partner er ook over denk En daarnaast, alsof er geen andere prima ontwikkelde landen zijn waar het klimaat (zowel levens- als weer- trouwens) wel wat beter is.

Zelf denk ik er ook wel eens aan, er zijn dingen aan Nederland die ik absoluut niet zal missen en de in het bericht genoemde zijn daar idd onderdeel van (intolerantie, drukte). Ook al moet je er ook een hoop voor opgeven, vooral familie/vrienden, toch zie ik mezelf ooit ook nog wel eens vertrekken. Heb een paar maanden in Australie gezeten en de omgang daar, de rust... het beviel toch wel enorm en dan is het contrast met bijvoorbeeld Nederland wel erg groot. Iets wat je ook meteen merkt als je weer terug bent.

Nu zal het misschien wel meevallen als je niet in de grote, drukke steden zit... maar toch. Ik kan me er iets bij voorstellen...
pi_53452540
Ook ik (25) heb hier serieus over nagedacht voor ik een relatie kreeg, ik had alles zo goed als rond, visa, werkvergunningen, verblijf, een baan... maar je gaat je familie en vrienden heus niet zo erg missen.. Tegenwoordig kost reizen bijna niets, via internet kun je de grootste klap opvangen qua contact. Dus ik denk niet dat dat de hoofdreden hoeft te zijn.
Mja k heb voor mn relatie gekozen en heb maaar een baan in Nederland gezocht.. toch denk ik nu af en toe van "hoe zou het geweest zijn als ik toch was gegaan" Ik hoop in een later stadium alsnog Nederland te kunnen verlaten. niet vanwege het land zelf, niet vanwege de mensen. Maar vanwege het wanbeleid van het bestuurlijke orgaan van Nederland, de wetten, de regels en de oneerlijkheid tegen over het volk van dit bestuurlijke orgaan. waarin het volk telkens verder gedrukt wordt de hoek in, ja inderdaad, de zelfde hoek met die afgrond waar we met zn allen dreigen in te vallen. Elk jaar weer moeten we meer en meer inleveren om het bestuurlijke orgaan van meer input te voorzien, wij als volk zien daar nauwelijks iets van terug. Het kost telkens meer moeite om de eindjes aan elkaar te knopen voor de lagere inkomens, en de midden inkomens dreigen onder de lage te gaan vallen. Kortom... wat zou een reden zijn om hier voor altijd te blijven ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_53452620
Ik denk er soms ook aan. Maar ik weet niet waar ik de juiste en betrouwbare info kan vinden.
History became legend, legend became myth.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2007 @ 09:29:31 #24
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53452653
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nederlanders zijn volkomen geconditioneerd van het moment dat ze zijn verwekt tot het moment dat ze dood gaan. Altijd moet er voor ze gezorgd worden op de een of andere manier, door ouders, door de overheid, door god mag weten wie.

Natuurlijk kunnen zelfs de Nederlandse papkindjes zich aanpassen, maar aanpassen omdat de omgeving je daartoe dwingt of aanpassen uit eigen verkiezing zijn twee heel verschillende dingen. Je ziet het ook in de terugkeerneiging van mensen die eenmaal zijn geëmigreerd. Als de romantiek van het emigreren is afgesleten is de harde werkelijkheid toch dat de veiligheid van moeders rokken heel hard gaat trekken.
Ik weet niet waar jou beeld van "de Nederlander" op gebasseerd is maar ik herken het iig niet.

Het is het streven van een goed functionerende samenleving om het zichzelf gemakkelijker te maken. En gemakkelijker betekent dan betere voorwaarden scheppen. Zoals een goede infrastructuur, goed onderwijs en een goede gezondheidszorg. Dat zijn btw ook gelijk de drie peilers voor ontwikkeling.

Ik kan met je meegaan dat we hier in Nederland teveel dingen als vanzelfsprekend beschouwen. Maar dat is ook omdat we het gewoon zijn, de meesten kennen immers niet anders. Dat betekent imo echter niet dat mensen hier niet meer in staat zouden zijn zonder bepaalde luxe te leven. Onzin imo.

Het is geen kwestie van kunnen maar een kwestie van willen; die je hier door elkaar haalt. En dat willen brokkelt snel af als de verwachtingen niet uitkomen. Dan willen relatief veel weer terug idd. Ik denk dat vele migranten die naar Nederland komen of zijn gekomen evengoed tegen verkeerde verwachtingen aanlopen. Alleen dan valt de keuze vaker in het voordeel uit om te blijven omdat de omstandigheden hier beter zijn. Hoewel ook daar al een verschuiving te zien is. Steeds meer zien hun kansen in het land van herkomst toenemen en vertekken weer. Vooral de beter opgeleide en ondernemende groepen.
pi_53452757
Ik ben ook op 21 jarige leeftijd geemigreerd. Van de grens van nederland naar over de grens +- 12 km verder. Het was gewoon belasting technisch veel voordeliger. Dus ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat een hoop jongeren er over na denken maar een kwart vind ik toch ook wel heel veel.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:40:51 #26
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53452848
GEK HE?!
Ik wil ook weg uit dit criminele knuffelland-voor-nietsnutten.
censuur :O
pi_53453069
Ik ga ook zeker weg uit Nederland om precies die redenen die in de OP gemeld worden.
+ het weer. Veelte druk hier en die Files zijn hel. Nu zijn veel dingen hier goed geregeld en de wegen zijn goed ( alleen gevuld met teveel auto's ) maar het avontuur trekt me wel .
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:26 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
eens. ik woon nu, voor mijn studie, in Hong Kong en ik denk er steeds meer aan om hier te blijven en dus te emigreren. De mensen zijn hier een stuk toleranter, de veiligheid geef ik een dikke 10 hier, en tsja drukte in de stad.. dat is hier toch een stuk drukker...
En het is er lekker weer, het eten is heerlijk, het OV is top en je kan tot heel laat winkelen. HongKong
pi_53453308
Ha ha vooral de mensen die klagen over de drukte van nederland en dan naar een metropool als bangkok of hongkong emigreren. waarbij de drukte nog stukken erger is dan we hier gewend zijn in nederland.

En die jeugd die zich ergerd aan diezelfde introlerantie zouden eerst eens de hand in hun eigen boezem moeten steken. Is het nu zo moelijk om mede leeftijdsgenoten aan te spreken op niet normaal gedrag.
pi_53453406
Waar kun je betrouwbare info vinden over emigreren? En hoe je aan werk moet komen in het buitenland?
Ben daar een echte noob in.
History became legend, legend became myth.
pi_53453458
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef Basp1 het volgende:

Is het nu zo moelijk om mede leeftijdsgenoten aan te spreken op niet normaal gedrag.
Moeilijk niet, maar helaas zijn er al een paar geweest die dat niet overleeft hebben.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_53453536
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:17 schreef boegschroef het volgende:

[..]

Moeilijk niet, maar helaas zijn er al een paar geweest die dat niet overleeft hebben.
Martin luther king?
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:23:02 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_53453558
Been there, done that
pi_53454792
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:29 schreef bijdehand het volgende:
1 voordeel: aan de buitenlanders ben je al gewend

Ik vind de uitslag van dit onderzoek helemaal niet zo raar. Als er nou al hel en verdoemenis wordt gepredikt over het niet te betalen sociale stelsel, als er nu al veeeeeeeeel te veel mensen op een klein kluitje gepropt zijn, als de huizen NU al niet te betalen zijn. Hoe denk je dat de jeugd denkt dat het gaat als hun een huisje willen kopen of uberhaupt nog willen bewegen straks? Die zien de bui al hangen hoor. Vraag me als jong volwassene ook wel eens af of er straks nog wel geld is tegen de tijd dat ik met pensioen ga of dat ik mijn hele leven me de tering mag betalen en er later niks van terugzie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53454918
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Juist dat betuttelende gedoe is voor veel mensen een reden om te vertrekken. Mensen willen ook wel eens hun eigen leven kunnen bepalen ipv dat vadertje staat dat voor ze doet.

dat betuttelende gedrag zorgt er nu al voor dat een hoop mensen geen eigen verantwoording meer kunnen nemen omdat dat nooit nodig is, tot het een keer wél nodig is (voorbeeld: verkeerslichten doen het niet, moet jij eens kijken hoeveel mensen er nog de verkeersregels kennen!)

Ook met geld omgaan is er tegenwoordig niet meer bij. Is het op? dan leen je toch. Kan je je lening niet terugbetalen? dan zorgt de staat dat je in de schuldsanering komt. Raak je werkeloos? ach jammer dan, spaargeld had ik niet want we hebben uitkeringen hier.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53455073
Idd lekker back to the jungle
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_53455533
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik vind de uitslag van dit onderzoek helemaal niet zo raar. Als er nou al hel en verdoemenis wordt gepredikt over het niet te betalen sociale stelsel, als er nu al veeeeeeeeel te veel mensen op een klein kluitje gepropt zijn, als de huizen NU al niet te betalen zijn.
Over 20 jaar gaan alle babyboomers (die een significant deel van de huizen bezitten) allemaal de pijp uit. Worden de huizen vanzelf weer goedkoper.
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:49:48 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53455664
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:14 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Nou, het zou ook die kwart kunnen zijn die juist weer teruggaat naar familie en vrienden
zzz
pi_53455713
quote:
Je bent wel erg voorspelbaar aan het worden.

Krijgen de ouder/verzorgers dan een deel van de belastingafdracht terug?
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:39:12 #39
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_53456979
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je bent wel erg voorspelbaar aan het worden.

Krijgen de ouder/verzorgers dan een deel van de belastingafdracht terug?
Nee, waarom?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_53457835
quote:
Ha ha vooral de mensen die klagen over de drukte van nederland en dan naar een metropool als bangkok of hongkong emigreren. waarbij de drukte nog stukken erger is dan we hier gewend zijn in nederland.

En die jeugd die zich ergerd aan diezelfde introlerantie zouden eerst eens de hand in hun eigen boezem moeten steken. Is het nu zo moelijk om mede leeftijdsgenoten aan te spreken op niet normaal gedrag.
http://nl.youtube.com/watch?v=7ZVmhtm_9Fo

heb je nog meer leuke sprookjes?
een groep hangjongeren aanspreken is hetzelfde als vragen om klappen.

snap je dat?
pi_53458309
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:13 schreef Bresser het volgende:

[..]

http://nl.youtube.com/watch?v=7ZVmhtm_9Fo

snap je dat?
En dit is in andere landen minder?

Volgens mij bedoelen mensen die willen emigreren meer al die Wilders-types met "toenemende intolerantie".
pi_53459620
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:13 schreef Bresser het volgende:

snap je dat?
Die 25% van de jeugd waar we het nu over hebben die zal die 2% van de jeugd die tot de hangjongeren behoren toch wel aan kunnen. Of is de jeugd zo slecht in communiceren geworden dat als jeniet bij de hangjongeren hoort je maar een individu geworden bent.
pi_53460620
Met dit weer van de laatste tijd zit ik er ook erg aan te denken.
pi_53460994
Het is ook zo bar en bar slecht hier. Hongersnood, oorlog, natuurrampen, slechte voorzieningen, nee, ik zou ook zo snel mogelijk weg willen...

Net alsof het elders zoveel beter is.

Hartstikke leuk hoor, een tijd naar het buitenland, maar definitief? Nee.

[ Bericht 32% gewijzigd door Dutch_Courage op 25-09-2007 15:29:02 ]
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_53461179
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die 25% van de jeugd waar we het nu over hebben die zal die 2% van de jeugd die tot de hangjongeren behoren toch wel aan kunnen. Of is de jeugd zo slecht in communiceren geworden dat als jeniet bij de hangjongeren hoort je maar een individu geworden bent.
wat snap je niet aan het feit dat die groep hangjongeren extreem geweldadig is en in groepen laf aanvalt.
er zijn talloze filmpjes waar zelfs de politie aangevallen word of cameraploegen.

wat jij dus wilt is als een paar van die straat terroristen met rottigheid bezig is dat omstanders ze daarop aanspreken?

als je dan ook een pistool mag dragen en daarvan gebruik mag maken als je word aangevallen door dat tuig dan vind ik het een goede oplossing.
pi_53461321
quote:
ik heb begrepen dat het in Amerika bvb heel normaal is om het grootste gedeelte van je ochtendroutine onderweg in de file af te handelen, scheren,make-up, haar in model brengen, ontbijten .. sommigen blijken zichzelf zelfs onderweg aan te kleden .. en dat terwijl ze daar wel kunnen woekeren met ruimte
pleased to meet you
pi_53461362
quote:
Whehe, juist door dit soort betutteling gaan er mensen weg. Altijd maar maatregelen bedenken ipv dat de regering eens wat mogelijkheden schept.
pi_53461370
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:20 schreef Bresser het volgende:

[..]

wat snap je niet aan het feit dat die groep hangjongeren extreem geweldadig is en in groepen laf aanvalt.
er zijn talloze filmpjes waar zelfs de politie aangevallen word of cameraploegen.

wat jij dus wilt is als een paar van die straat terroristen met rottigheid bezig is dat omstanders ze daarop aanspreken?

als je dan ook een pistool mag dragen en daarvan gebruik mag maken als je word aangevallen door dat tuig dan vind ik het een goede oplossing.
en jij begrijpt dat van die 25% jongeren die willen emigreren een riant gedeelte uit de allochtone hoek komt .. die hebben geen zin meer om over een kam te worden geschoren met dat soort tuig ?
pleased to meet you
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:31:28 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53461459
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:26 schreef moussie het volgende:

[..]

ik heb begrepen dat het in Amerika bvb heel normaal is om het grootste gedeelte van je ochtendroutine onderweg in de file af te handelen, scheren,make-up, haar in model brengen, ontbijten .. sommigen blijken zichzelf zelfs onderweg aan te kleden .. en dat terwijl ze daar wel kunnen woekeren met ruimte
Je kijkt teveel films, dit gaat alleen op in de hele drukke gebieden.

En je bent gek als je daar gaat wonen natuurlijk. De VS is nogal groot.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53461470
quote:

Het is niet de drukte maar de perceptie ervan. In Nederland, je eigen land, kan je nauwelijks een rustige plek meer vinden. Laatst scheen er een zandweg op de veluwe compleet vol te staan met auto's omdat mensen herten aan het kijken waren, en dan ben je dus in de natuur. Terwijl je in de VS, Australie of Duitsland binnen een uur of twee in een uitgestrekt natuurgebied zit. Vanuit Nederland ben je natuurlijk ook snel in Duitsland, maar ik denk dat mensen sneller in hun eigen land de natuur willen opzoeken dan in een ander land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')