Ka inddquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:55 schreef Impry het volgende:
Je hebt met pershesje wel meer vrijheid (voor hekketjes enzo)
Neej, in België moet je bij rally's inderdaad ook gewoon achter het lint gaan staan, terwijl je in Nederland bij rally's mag gaan/staan waar je wil. Zit veel verschil in inderdaad, maar op Valkenswaard heeft het iig voordelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Ka inddAlleen bij de Knock Out was dat dus niet zo
Ze beginnen binnen te druppelen....quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zag vandaag de MAN rijden op de A67 van eersel naar eindhoven... was alleen wat donker dus zag em niet goed...
jammer dat ik er niet bij kon zijn op het eurocircuit vandaag
foto's iemand?
Het blijft voor de liefhebber een mooi evenement maar........quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zag vandaag de MAN rijden op de A67 van eersel naar eindhoven... was alleen wat donker dus zag em niet goed...
jammer dat ik er niet bij kon zijn op het eurocircuit vandaag
foto's iemand?
De 16e blijkbaarquote:Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef 3p0x het volgende:
Hmz hoelang zou het gaan duren voordat ze beelden van valkenswaard gaan uitzenden op rtl7? Ik had gehoopt dat er vanavond al wat van op was maar het blijft rtl natuurlijk
Dat was zijn oude auto denk ik, met nog de oude MAN-grill en startnummer 501.quote:Op maandag 10 december 2007 11:55 schreef Koebus het volgende:
Ook nog even heel snel met Hans Stacey staan praten, hij vertelde dat de wagen pas vrijdagavond om 21.00 uur voor het eerst gestart werd, en hij dus pas 35km (de heenreis naar Valkenswaard) ermee gereden had.
Dan kan ie toch goed liegen Stacey want hij heeft op vrijdagmiddag al op het circuit rond gereden.
jaquote:Op maandag 10 december 2007 13:50 schreef Klonk het volgende:
Klinkt die Ginaf met Cat motor nog net zo geil als vorige jaar ?
Die zwarte rookwolken mag helaas niet meer, de trucks mogen niet meer abnormaal roken zoals de GINAF afgelopen jaar. Daarom heeft KAMAZ zijn uitlaat nu naar beneden gericht dan valt het niet zo op.quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef dorpsgek het volgende:
[quote]Op maandag 10 december 2007 14:36 schreef Klonk het volgende:
qua looks en sound idd mijn favoriet, vorig jaar ook zo geil, van die dikke zwarte rookwolken uitbrakend vol gas door de woestijn
[/q
Op volle snelheid door de woestijn waarbij de zwarte rookwolken uit de schoorstenen geblazen worden, dat zijn toch prachtige beelden
Russenquote:Op maandag 10 december 2007 21:39 schreef Koebus het volgende:
[..]
Die zwarte rookwolken mag helaas niet meer, de trucks mogen niet meer abnormaal roken zoals de GINAF afgelopen jaar. Daarom heeft KAMAZ zijn uitlaat nu naar beneden gericht dan valt het niet zo op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |