mijn geboorte!quote:Op maandag 24 september 2007 23:11 schreef De-Boswachter het volgende:
Maar vond je specifieke dingen goed aan 1981 dan?
Mijn geboorte etc.. Mijn leven ging toen gewoon zo goed en zo snel, alles was lief en leuk en geweldig, zonder problemen en zonder spijt, altijd maar spelen spelen en groeien als een koolraap!quote:Op maandag 24 september 2007 23:11 schreef De-Boswachter het volgende:
Maar vond je specifieke dingen goed aan 1981 dan?
dus jij beweerd dat je je eerste levensjaar nog kan herinderen?quote:Op maandag 24 september 2007 23:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn geboorte etc.. Mijn leven ging toen gewoon zo goed en zo snel, alles was lief en leuk en geweldig, zonder problemen en zonder spijt, altijd maar spelen spelen en groeien als een koolraap!
Hey ja hoor, met moeite, want het ging allemaal zo snel. Elke week weer iets nieuws om te ontdekken. Boeken zijn er over vol geschreven, over mij.quote:Op maandag 24 september 2007 23:29 schreef Bill_E het volgende:
[..]
dus jij beweerd dat je je eerste levensjaar nog kan herinderen?
tijd voor profesionele hulp voor jou..quote:Op maandag 24 september 2007 23:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey ja hoor, met moeite, want het ging allemaal zo snel. Elke week weer iets nieuws om te ontdekken. Boeken zijn er over vol geschreven, over mij.
Alsof ik ook maar enige kans heb om vermoord te worden vanwege gevaarlijke uitspraken die ik doe?quote:Op maandag 24 september 2007 23:44 schreef Bill_E het volgende:
[..]
tijd voor profesionele hulp voor jou..
owja je onderschrift is die triest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |