Zo herkenbaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
ik vul ook op de meest vreemde plekken mn naam in op de verjaardags kalender...quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
Anale activiteit is geen vereistequote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ik schijt altijd in 30 seconden, helaas, want ik wil graag lezen tijdens het schijten
Heel herkenbaar. Vroeger las ik altijd de Mijn Geheim op de plee, kun je ook heerlijk van schijten. Tegenwoordig meestal een of ander roddelblad uit de leesmap (2 maanden oud dus totaal niet meer relevant, maar ach....)quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |